Bagaznik samochodowy na 3 rowery

Data: 2011-07-19 01:46:39
Autor: atm
Bagaznik samochodowy na 3 rowery
Witam,
Chcialbym kupic bagaznik na hak na 3 rowery. Sklaniam sie ku Thule jednak nie bede sie uperal jesli bylby argumenty za wyrobem innej firmy.
Poczatkowo bralem pod uwage Thule 970-3 ale gdy przejrzalem opinie, z ktorych wynikalo, ze jest niestabilny przy wiekszym obciazeniu to podziekowalem. Obecnie faworytem jest 974, tyle ze nie moge znalezc zadnych recenzji czy opinii na temat jego trwalosci.
Mozecie cos polecic?
Pozdrawiam......Rafal

Data: 2011-07-19 01:54:24
Autor: atm
Bagaznik samochodowy na 3 rowery
Mocowanie tego wyglada na wyjatkowo trwale, tyle ze nie bedzie pasowalo do haka ktory da sie zamontowac w moim samochodzie:
http://www.bagazniki.net.pl/bagaznik-rowerowy-thule-bolton-9705-odkrecana-kula-rowery-p-1113.html

Data: 2011-07-19 07:29:26
Autor: PeJot
W dniu 2011-07-19 01:46, atm pisze:
[...]
/.../

Mam starego Hang-Ona i od początku był "tak sobie" stabilny. Teoretycznie wszystko trzyma się kupy, ale denerwował mnie widok w lusterku wstecznym. Rozwiązaniem okazała się taśma do wiązania bagażu, przeciągnięta _pod_ zawiasami klapy ( nadwozie kombi ), do końców poziomych belek. To rozwiązanie dało by się zastosować przy w/w bagażniku i kombi lub hatchbaku.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-07-19 07:49:36
Autor: Franc
Bagaznik samochodowy na 3 rowery
Ja tam używam najtańszej platformy rowerowej marki Norauto - moja jest na 2
rowery (kiedy¶ wystarczało), ale były w ofercie też modele większe.
Przetestowane do 160km/h na autostradzie, z 2 rowerami wszystko było w
porz±dku - nawet nie trzeba dodatkowych pasów, poza tymi seryjnymi. Dwie wady:
mój IMK P7 ma prawie 1350mm rozstawu osi (w końcu to jest SWB) i mie¶ci się w
podstawkach na styk, oraz muszę odczepiać tailbox'a bo się na szeroko¶ć nie
mie¶ci (55cm szeroko¶ci).
Ale z zamocowaniem jakiego¶ klasycznego roweru nie będziesz miał kłopotów.
Pzdrw

Franc "Rowery Poziome Rule"
--

Niczym niewyróżniaj±cy się IMK P7 - SWB ASS
Szary Modus z D4F

--

Bagaznik samochodowy na 3 rowery