Bagaznik samochodowy na 3 rowery

Data: 2011-07-19 07:49:36
Autor: Franc
Bagaznik samochodowy na 3 rowery
Ja tam używam najtańszej platformy rowerowej marki Norauto - moja jest na 2
rowery (kiedyś wystarczało), ale były w ofercie też modele większe.
Przetestowane do 160km/h na autostradzie, z 2 rowerami wszystko było w
porządku - nawet nie trzeba dodatkowych pasów, poza tymi seryjnymi. Dwie wady:
mój IMK P7 ma prawie 1350mm rozstawu osi (w końcu to jest SWB) i mieści się w
podstawkach na styk, oraz muszę odczepiać tailbox'a bo się na szerokość nie
mieści (55cm szerokości).
Ale z zamocowaniem jakiegoś klasycznego roweru nie będziesz miał kłopotów.
Pzdrw

Franc "Rowery Poziome Rule"
--

Niczym niewyróżniający się IMK P7 - SWB ASS
Szary Modus z D4F

--

Bagaznik samochodowy na 3 rowery