Bagażnik tylny - Crosso czy Topeak?

Data: 2009-08-29 14:13:44
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Bagażnik tylny - Crosso czy Topeak?
Saurus bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Co sądzicie o obu bagażnikach - Crosso

Mam Crosso od dwóch lat, w tym roku po różnych drogach przejechałem z nim
3500km z porządnym obciążeniem. Bagażnik co prawda trochę stracił farby (od
haków sakw), ale poza tym nic się z nim nie dzieje. Gdybym miał go kupić
jeszcze raz to właśnie to bym zrobił. Sądzę, że jest to bardzo dobry
bagażnik jak na tę cenę (wcześniej miałem cholernie niestabline coś).
Ale przymierzam się (po zajechaniu Crosso albo w wypadku przypływu
niepotrzebnej gotówki) do Tubusa ;-)

Bagażnik tylny - Crosso czy Topeak?