Bagażnik tylny - Crosso czy Topeak?

Data: 2009-08-29 22:34:14
Autor: Wojtek Paszkowski
Bagażnik tylny - Crosso czy Topeak?

"Saurus" <saurus8@gmail.com> wrote in message news:7a702af0-4759-4e1e-ac3a-6f70be228c2fg23g2000vbr.googlegroups.com...

możesz śmiało brać Crosso. Co prawda należę do tych nielicznych, którym ten bagażnik pękł (akurat najmniej newralgiczne miejsce - spaw na rurce pałąku - od kilku sakwotysięcykm trzyma się na taśmie izolacyjnej i już zdążyłem dawno zapomnieć o tym pęknięciu), ale śmiało mogę go polecić, naprawdę solidna i praktyczna konstrukcja. No i ma jeden fajny patent, przez który następnym razem też kupowałbym Crosso niż Tubusa - poprzeczkę z przodu bagażnika, za którą można świetnie chwytać obciążony rower podczas noszenia po schodach (w Tubusie pręty się łączą). Gdy odkryłem tę metodę wnoszenia, schody przy 35 kg bagażu nie stanowią już problemu.

pozdr

Bagażnik tylny - Crosso czy Topeak?