Bagażniki samochodowe - pro¶ba o pomoc

Data: 2010-01-18 22:24:06
Autor: xD
Bagażniki samochodowe - pro¶ba o pomoc
Witam
Czy kto¶ mógłby mi doradzić w kwestii zakupu bagażnika samochodowego? Czy taki, niedrogi sprzęt ma sens?
http://allegro.pl/item846162874_nowosc_mocny_bagaznik_na_grube_relingi.html

Porównywalny Interpack kosztuje ponad 400 i nie wydaje mi się, żeby warto było płacić ok.3 razy więcej, ale może się mylę?

Bagażnik ma służyć do przewozu roweru/nart, a nie szaf, czy ciężkiego sprzętu.

Pomoże kto¶?

xD

Data: 2010-01-19 08:29:20
Autor: yabba
Bagażniki samochodowe - pro¶ba o pomoc
Użytkownik "xD" <xdemon@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Przed zakupem przymierz go do swojego samochodu czy pasuje. Je¶li dobrze się
zakłada i wygl±da na solidnie wykonany to można kupić.
Tydzień temu kupowałem bagażnik i musiałem się naszukać, bo w moim Stilo s±
bardzo grube relingi i nie wszystkie modele pasuj±.
Ja znalazłem taki:
http://www.allegro.pl/item876642681_bagaznik_bazowy_firmy_aurilis_stalowy_na_reling.html
Podobny konstrukcyjnie do Twojego.

--