Bagażniki w kombi

Data: 2011-12-19 23:02:53
Autor: uciu
Bagażniki w kombi
Więc na liście została Mazda5, Toyota Corolla Verso oraz Toyota Avensis kombi
i przechodzę do meritum: dziś oglądałem sobie Avensisa w komisie i zdziwiło
mnie, że bagażnik ma 20cm zmarnowanej wysokości na jakieś bezsensowne schowki
pod podłogą głównej części.

mam M5 i masz to samo z bagaznikiem bo w części w podłoge chowa sie 3 rząd siedzeń a w reszcze masz schowek plastikowy nad kołem dojazdowym - ja akurat wywalilem 3 rząd i ten schwem i wcisnąłem tam butle lpg:-)

+ są przesuwne drzwi, na prawde się przydaje - minus to to, że się telepią i słychać je na uszczelkach

- M5 to to, że lubi rdzewiec.....
kolejny - to to, że nie bardzo czuć moc w tym aucie (mam 150KM) tzn silnik jest ok w górnym zakresie, od zera jest bardzo ospały

i kolejny - to tandetny, wycierający sie i rysujący plastik we wnętrzu

Jakbyn teraz kupował wziąłbym Corolle Verso - o wiele lepsze wykonanie, zadnej korozji i dobre silniki...gdyby tylko jeszcze miała te przesuwne drzwi:-) M5 to już nie mazda a raczej ford w innej budzie.

Wziąłem M5 bo nie znalazłem dobrej CV a Mazda trafiła się zadbana/nie bita/ z 1 reki

uciu

Bagażniki w kombi