Bagażniki w kombi

Data: 2011-12-20 14:51:23
Autor: Janko Walski
Bagażniki w kombi
Użytkownik "Franc "  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jco74c$l3t$1@inews.gazeta.pl...

Jak już wcześniej pisałem rozglądam się za kombi segmentu D /minivanem na
segmencie C /przerośniętym kompaktem pod warunkiem, że będzie krótszy niż 470cm.
Po dogłębnej analizie odrzuciłem Puga307SW ze względu na dużą potencjalnie
awaryjność i Focusa C-max bo za mały.

Co do przerosnietego kompakta (chyba to ten segment) to zwroc uwagę na Honde fr-v.
Dosc duze auto, miesci 6 osob. Bagaznik plaski i pojemny, tylna kanapa dzielona na trzy czesci.

Bagażniki w kombi