Bagnet oleju Peugeot 806 2.1TD

Data: 2010-07-15 20:14:57
Autor: Plumpi
Bagnet oleju Peugeot 806 2.1TD
Witam.
Czy ktos sie orientuje jaka powinna byc dlugosc bagnetu do pomiaru poziomu oleju w Peugeot 806 z silnikiem 2.1 TD ?
Moze ktos dysponuje takim wynalazkiem i móglby zmierzyc dlugosc tego bagnetu ?

Data: 2010-07-15 19:17:25
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 15 Jul 2010 20:14:57 +0200, Plumpi napisał(a):

Czy ktos sie orientuje jaka powinna byc dlugosc bagnetu do pomiaru poziomu oleju w Peugeot 806 z silnikiem 2.1 TD ?
Moze ktos dysponuje takim wynalazkiem i móglby zmierzyc dlugosc tego bagnetu

daruj sobie rzeźbę w gównie i jedź do ASO, kosztuje parę złotych

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-07-15 20:22:32
Autor: Plumpi
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:8pfvlly9g7hw$.dlglepper.institute.com...

[...]

Problem w tym, że mam 2 bagnety o różnych długościach i nie wiem, który z nich jest tym prawidłowym.

Data: 2010-07-15 20:23:38
Autor: Plumpi
Użytkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisał w wiadomości news:i1njlh$3c2$1news.onet.pl...

Problem w tym, że mam 2 bagnety o różnych długościach i nie wiem, który z nich jest tym prawidłowym.

Jeden z nich napewno jest od tego auta, ale nie wiem który :)

Data: 2010-07-15 19:59:23
Autor: to
Bagnet oleju Peugeot 806 2.1TD
Plumpi wrote:

Jeden z nich napewno jest od tego auta, ale nie wiem ktĂłry :)

A jeden na pewno jest od innego, ale też nie wiem który. Mam nadzieję, że pomogłem.

Data: 2010-07-16 00:29:18
Autor: choczsz
On 15 Lip, 20:22, "Plumpi" <plum...@onet.pl> wrote:
Użytkownik "Waldek Godel" <nos...@orangegsm.info> napisał w wiadomościnews:8pfvlly9g7hw$.dlglepper.institute.com...

> daruj sobie rzeźbę w gównie i jedź do ASO, kosztuje parę złotych

Problem w tym, że mam 2 bagnety o różnych długościach i nie wiem, który z
nich jest tym prawidłowym.

Przejedz sie po wiekszych autokomisach, zainteresuj sie jakims PSA z
tym silnikiem, zajrzyj pod maske, sprawdz olej....

Data: 2010-07-17 12:19:12
Autor: Plumpi
Użytkownik "choczsz" <zovyoyhr@jadamspam.pl> napisał w wiadomości news:f66083ec-1f57-4b98-8f74-

Przejedz sie po wiekszych autokomisach, zainteresuj sie jakims PSA z
tym silnikiem, zajrzyj pod maske, sprawdz olej....

No w sumie dobry pomysł :) Tyle, że trudno jest trafić auto PSA z takim silnikiem. W stanowczej większości są to benzynowce ;(

Data: 2010-07-17 11:22:09
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 17 Jul 2010 12:19:12 +0200, Plumpi napisał(a):

No w sumie dobry pomysł :) Tyle, że trudno jest trafić auto PSA z takim silnikiem. W stanowczej większości są to benzynowce ;(

Jeżeli silnik jest w prawidłowym i zdatnym do jazdy stanie, to dobrym
bagnetem jest ten, na którym będzie poziom oleju pomiędzy znacznikami.
Proste, prawda?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-07-19 00:48:42
Autor: Sylwester Łazar
> [...]

No w sumie dobry pomysł :) Tyle, że trudno jest trafić auto PSA z takim
silnikiem. W stanowczej większości są to benzynowce ;(
1) To trzeba zmierzyć w benzynówce.
2) Jeśli się okaże taka sama jak jedna z Twoich, a silnik inny  =>  to ta
druga może być właściwa
3) Jeśli znajdziesz ten sam silnik => ta miarka pasuje do Twojego.
4) Zmień wóz i wróć do pkt.1

A prościej to zadzwoń do Pana Saszy.
użytkownik VAN806 na Allegro.
Pozdrawiam,