Bajeczki platfonskie cz. 2

Data: 2010-12-04 09:21:21
Autor: Hans Kloss
Bajeczki platfonskie cz. 2
"Na tym blogu wielokrotnie pokazywałem, że Tuska zadłuża Polskę w
takim tempie jak Gierek, a po uwzględnieniu prywatyzacji majątku który
powstał za czasów Gierka, to nawet szybciej. Wyliczenia z podaniem
źródeł są tutaj. Każdy może sprawdzić.
Minister Rostowski był wielokrotnie pytany o komentarz do moich
wyliczeń, i udzielił następujących odpowiedzi w mediach
(chronologicznie):
- to nieprawda, zadłużamy się w tempie 1/12 Gierka
- to nieprawda, zadłużamy się w tempie 1/2 Gierka
- Rybiński popełnia szkolne błędy
- Rybiński jest niepoważny
- nie można odnosić nominalnego długu do PKB
- Rybiński się myli, bo policzył PKB po kursie oficjalnym, podczas gdy
czarnorynkowy kurs złotego był niższy
Cóż. Politykowi wolno mówić co mu ślina na język przyniesie i uchodzi
mu to na sucho. Ale jeżeli polityk jest ministrem finansów to
zobowiązuje. Wyjaśniam ministrowi Rostowskiemu, że nie przeliczałem
polskiego PKB w 1980 roku po żadnym kursie, tylko posłużyłem się
szacunkami Międzynarodowego Funduszu Walutowego.[...]
Całość na: http://lubczasopismo.salon24.pl/ponadpoziomypolactwa/post/256312,minister-finansow-nie-zna-podstaw-arytmetyki

Jak długo jeszcze ta reinkarnacja Nikodema Dyzmy, nieuk, bęcwał,
ekonomiczny analfabeta  i pospolity oszust będzie ministrem finansów
NASZEGO państwa? NASZEGO powtarzam, nie platfonskiego.
J-23

Bajeczki platfonskie cz. 2