Bajery w autach "po 2000" roku

Data: 2012-05-14 00:16:42
Autor: yabba
Bajery w autach "po 2000" roku
Użytkownik " Michał" <mttj@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:jombn9$l3b$1inews.gazeta.pl...
Pytanie takie: jakie bajery w autach "po 2000" okazały się
użyteczne i chcielibyśmy je (dalej?) mieć a jakie nie bardzo ?

Użyteczne:

- podgrzewane lusterka.

- klimatyzacja

- centralny zamek

Zupełnie dla mnie nieprzydatne:

- otwieranie zamka bagażnika z pilota.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-05-14 00:47:15
Autor: Krzysiek Kielczewski
Bajery w autach "po 2000" roku
Dnia 13.05.2012 yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał/a:
[...]

Przydatne jak masz brudny samochód i/lub zajęte ręce. (mam na myśli
otwieranie klapy z pilota, a nie samego zamka)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-05-14 11:11:54
Autor: Axel
Bajery w autach "po 2000" roku
"Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote in message

Zupełnie dla mnie nieprzydatne:
- otwieranie zamka bagażnika z pilota.
Przydatne jak masz brudny samochód i/lub zajęte ręce. (mam na myśli
otwieranie klapy z pilota, a nie samego zamka)

A to zupelnie co innego. Aczkolwiek i otwieranie zamka bagaznika z pilota czasem sie przydaje - jezdzilem kiedys Fiatem Punto Grande (z wypozyczalni), gdzie jedyna metoda odblokowania bagaznika bylo nacisniecie klawisza polozonego na srodku konsoli srodkowej. Wiec, zeby wlozyc np. zakupy, musialem je postawic przed bagaznikiem, otworzyc drzwi i praktycznie wsiasc do auta, nacisnac klawisz, wyjsc i pojsc do bagaznika, zlapac za brudna krawedz bagaznika (brak klamki) i otworzyc bagaznik.

Podoba mi sie  za to system otwierania klapy bagaznika (silownikiem) przez 'pomachanie' stopa pod zderzakiem - oczywiscie w polaczeniu z systemem rozpoznajacym, ze w poblizu samochodu znalazl sie klucz. Wtedy mozna nawet telewizor crt wstawic bez dotykania samochodu :-)

--
Axel

Data: 2012-05-14 11:24:34
Autor: Mirek Ptak
Bajery w autach "po 2000" roku
Dnia 2012-05-14 11:11,  *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
czasem sie przydaje - jezdzilem kiedys Fiatem Punto Grande (z wypozyczalni),
gdzie jedyna metoda odblokowania bagaznika bylo nacisniecie klawisza

Astry III i IV sedan mają tak też niestety - niestety, bo nie wszystkie wersje mają klawisz z konsoli powtórzony na pilocie.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-05-14 12:39:46
Autor: Krzysiek Kielczewski
Bajery w autach "po 2000" roku
Dnia 14.05.2012 Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał/a:
> [...]

Astry III i IV sedan mają tak też niestety - niestety, bo nie wszystkie wersje mają klawisz z konsoli powtórzony na pilocie.

Bez sensu. Ciekawe czym się kierowali podczas projektowania.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-05-14 12:01:03
Autor: kamil
Bajery w autach "po 2000" roku
On 14/05/2012 11:39, Krzysiek Kielczewski wrote:
[...]

Jak to Opel - ceną.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-05-14 13:51:13
Autor: Axel
Bajery w autach "po 2000" roku
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message

[...]

To ciekawy punkt widzenia. Vectry maja klawisz na podlokietniku w drzwiach kierowcy. To tez opel, czy mi sie wydaje?

--
Axel

Data: 2012-05-14 12:55:07
Autor: kamil
Bajery w autach "po 2000" roku
On 14/05/2012 12:51, Axel wrote:
[...]

A mają drugi na pilocie?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-05-14 14:15:23
Autor: Mirek Ptak
Bajery w autach "po 2000" roku
Dnia 2012-05-14 13:55,  *kamil* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Mają, a trzeci na klapie

Data: 2012-05-14 15:24:01
Autor: Axel
Bajery w autach "po 2000" roku
"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message

[...]

No, ale zeby nacisniecie tego na klapie cos dalo, musi byc wczesniej nacisniety albo w srodku, albo na pilocie.

--
Axel

Data: 2012-05-14 18:44:29
Autor: Rafał Grzelak
Bajery w autach "po 2000" roku
Axel wrote:

No, ale zeby nacisniecie tego na klapie cos dalo, musi byc wczesniej
nacisniety albo w srodku, albo na pilocie.

I o ile lubie kierunkowskazy w VC, to ten patent z blokada bagaznika
mnie wpienia.
Lepiej mam rozwiazane w Stilo - bagaznik blokuje/odblokowuje sie razem
z drzwiami. (przycisk na konsoli lub pilocie tez jest)

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-05-15 07:57:24
Autor: Mirek Ptak
Bajery w autach "po 2000" roku
Dnia 2012-05-14 20:44,  *Rafał Grzelak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Prawie na pewno da się to (samemu) przeprogramować w kompie, tak jak np. ryglowanie drzwi po ruszeniu - trzeba by w instrukcję zerknąć.

Data: 2012-05-15 11:14:30
Autor: Rafał Grzelak
Bajery w autach "po 2000" roku
Mirek Ptak wrote:

> Prawie na pewno da się to (samemu) przeprogramować w kompie, tak jak
np. ryglowanie drzwi po ruszeniu - trzeba by w instrukcję zerknąć.

A odryglowuja sie po pociagnieciu za klamke wewnetrzna?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-05-15 13:53:40
Autor: Mirek Ptak
Bajery w autach "po 2000" roku
Dnia 2012-05-15 13:14,  *Rafał Grzelak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Mirek Ptak wrote:

Prawie na pewno da się to (samemu) przeprogramować w kompie, tak jak
np. ryglowanie drzwi po ruszeniu - trzeba by w instrukcję zerknąć.

A odryglowuja sie po pociagnieciu za klamke wewnetrzna?

W Insigni tak, w Vectrze chyba nie (już nie pamiętam).

Data: 2012-05-16 16:06:44
Autor: Axel
Bajery w autach "po 2000" roku

"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message news:jotg7t$ajr$2mx1.internetia.pl...

[...]

Sprawdzilem dzis przy okazji - w Vectrze sie nie otwiera. W Insigni odblokowuja sie, ale tylko drzwi kierowcy (jesli ciagniesz za klamke w tych drzwiach :-)

--
Axel

Data: 2012-05-17 07:46:40
Autor: Mirek Ptak
Bajery w autach "po 2000" roku
Dnia 2012-05-16 16:06,  *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

W Vectrze pewnie dlatego są normalne grzybki w drzwiach, które da się palcami wyciągnąć - w Insigni już się nie da. Co do drzwi pasażera to chyba też się odryglowują po pociągnięciu za klamkę - mam włączone automatyczne ryglowanie i coś mi się wydaje, że już mi próbowali uciec z samochodu przed wyłączeniem zapłonu - zobaczy się :)

Data: 2012-05-17 08:59:33
Autor: Axel
Bajery w autach "po 2000" roku
[...]

Chodzilo mi o co innego - ze odblokowuja sie _tylko_ drzwi kierowcy. W Audi odblokowywaly sie wszystkie zamki.

--
Axel

Data: 2012-05-17 10:21:25
Autor: Mirek Ptak
Bajery w autach "po 2000" roku
Dnia 2012-05-17 08:59,  *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Chodzilo mi o co innego - ze odblokowuja sie_tylko_  drzwi kierowcy. W Audi
odblokowywaly sie wszystkie zamki.

No tak - tak to działa. Zresztą podobnie jest, jak się otwiera drzwi kluczykiem - odblokowują się jedynie drzwi kierowcy - resztę trzeba otworzyć już klawiszem na konsoli. W Vectrze kluczykiem otwierało się wszystkie zamki OIDP.

Data: 2012-05-17 18:56:19
Autor: jerzu
Bajery w autach "po 2000" roku
On Thu, 17 May 2012 10:21:25 +0200, Mirek Ptak
[...]

W Vectrze C którą czasami jeżdżę, po naciśniećiu przycisku na pilocie
odryglowują się drzwi kierowcy. Po drugim naciśnięciu reszta.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-05-17 21:10:42
Autor: Mirek Ptak
Bajery w autach "po 2000" roku
Dnia 2012-05-17 18:56, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

W poliftowej można to sobie samemu zmienić.

Data: 2012-05-17 21:37:25
Autor: jerzu
Bajery w autach "po 2000" roku
On Thu, 17 May 2012 21:10:42 +0200, Mirek Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote:

W poliftowej można to sobie samemu zmienić.

2005, przedliftowa.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-05-18 09:26:06
Autor: Mirek Ptak
Bajery w autach "po 2000" roku
Dnia 2012-05-17 21:37,  *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
On Thu, 17 May 2012 21:10:42 +0200, Mirek Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl>  wrote:

W poliftowej można to sobie samemu zmienić.

2005, przedliftowa.

Alu już tak na styk - jakie ma radio, bo to może być przejściówka jak np. ta:
http://moto.allegro.pl/opel-vectra-c-gts-1-9-cdti-150km-pelny-serwis-i2324102245.html
lub ta:
http://moto.allegro.pl/opel-vectra-2-0-dti-100-bezwypadkowa-i2343655082.html
ale nie ta:
http://moto.allegro.pl/sliczna-vectra-gts-2-2-16v-155km-75tys-przebiegu-i2355465393.html

Data: 2012-05-18 17:45:11
Autor: jerzu
Bajery w autach "po 2000" roku
On Fri, 18 May 2012 09:26:06 +0200, Mirek Ptak
[...]

Radio takie, jak te dwie pierwsze. Wyświetlacz "miodowy". Ale
sterowanie tempomatem ma na dźwigni kierunkowskazów.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-05-19 08:53:52
Autor: Mirek Ptak
Bajery w autach "po 2000" roku
Dnia 2012-05-18 17:45, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

To niech spróbuje tego:
http://img98.imageshack.us/img98/2416/drzwim.jpg

Data: 2012-05-21 11:31:41
Autor: Axel
Bajery w autach "po 2000" roku
"jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote in message

Ale
sterowanie tempomatem ma na dźwigni kierunkowskazów.

A byly inne? Ja mam w obu tempomat w dzwigni...

--
Axel

Data: 2012-05-21 16:44:41
Autor: jerzu
Bajery w autach "po 2000" roku
On Mon, 21 May 2012 11:31:41 +0200, "Axel" <alexb@polbox.BEZSPAMU.com>
wrote:

A byly inne? Ja mam w obu tempomat w dzwigni...

http://moto.allegro.pl/opel-vectra-2-0-dti-100-bezwypadkowa-i2343655082.html
- tutaj chyba ma sterowanie na kierownicy ->
http://imageshack.us/a/img137/5449/img5512t.jpg

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-05-21 18:24:25
Autor: Axel
Bajery w autach "po 2000" roku

wrote:

A byly inne? Ja mam w obu tempomat w dzwigni...

http://moto.allegro.pl/opel-vectra-2-0-dti-100-bezwypadkowa-i2343655082.html
- tutaj chyba ma sterowanie na kierownicy ->

To jest sterowanie radiem - tak mam w przedliftowej.

http://imageshack.us/a/img137/5449/img5512t.jpg

Tu akurat klawisze zmiany zrodla sygnalu i glosnosci, z lewej zmiana stacji radiowych/sciezek na CD.

A to co sie mocno zmienilo, to sterowanie komputerem pokladowym - w przedliftowej na dzwigni wycieraczek (podobnie do sterowania tempomatem), a w poliftowej na panelu radia.

--
Axel

Data: 2012-05-21 22:04:38
Autor: jerzu
Bajery w autach "po 2000" roku

wrote:

[...]

No to gdzie w niej jest tempomant? Bo na dźwigni kierunkowskazów nie
ma: http://imageshack.us/a/img855/127/img5506z.jpg

A to co sie mocno zmienilo, to sterowanie komputerem pokladowym - w przedliftowej na dzwigni wycieraczek (podobnie do sterowania tempomatem), a w poliftowej na panelu radia.

No to w tej co ja jeżdżę sterowanie komputerem jest w radiu, a jest
przedliftowa. Porypane to wszystko :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-05-22 07:53:12
Autor: Mirek Ptak
Bajery w autach "po 2000" roku
Dnia 2012-05-21 22:04,  *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Najprawdopodobniej ten egzemplarz nie ma tempomatu jednak - powinno to wyglądać tak:
W przedliftowej:
http://fotoo.pl//out.php/i229913_img-2133.jpg
w poliftowej:
http://imageshack.us/photo/my-images/190/43345090.jpg/

[...]

Bo (jak już ustaliliśmy) to wersja przejściowa - szyna CAN i nowe radia jak w poliftowych.
Ja miałem przestawione w serwisie sterowanie komputerem w lewych przełącznikach na kierownicy jak miałem radio CD 30 MP3, jak zmieniłem na CD 50 Phone to służyły do obsługi telefonu w radiu.

Data: 2012-05-22 09:08:41
Autor: Axel
Bajery w autach "po 2000" roku
To jest sterowanie radiem - tak mam w przedliftowej.
No to gdzie w niej jest tempomant? Bo na dźwigni kierunkowskazów nie
ma: http://imageshack.us/a/img855/127/img5506z.jpg

No i prawidlowa odpowiedz chyba brzmi: tempomatu brak

[...]

Po prostu jezdzisz "przejsciowka" - radio poliftowe, a buda jeszcze stara.
I tak nie przebija to Opli Recordow, ktorymi jezdzilem w na przelomie lat 80 i 90 - na przyklad w tej samej wersji nadwoziowej i tej samej wersji silnika widzialem 4 rozne skrzynie biegow, rozniace sie polozeniem dzwigni zmiany biegow i sposobem wlaczania wstecznego...

--
Axel

Data: 2012-05-21 18:18:12
Autor: kamil
Bajery w autach "po 2000" roku
On 21/05/2012 10:31, Axel wrote:
"jerzu"<to_jest_fajans.jerzu@interia.pl>  wrote in message

Ale
sterowanie tempomatem ma na dźwigni kierunkowskazów.

A byly inne? Ja mam w obu tempomat w dzwigni...

W hondzie prelude z japonii rocznik '92 miałem coś takiego przy kierownicy:

http://imageshack.us/photo/my-images/357/jdmcruisesm6.jpg/

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-05-22 18:40:08
Autor: Axel
Bajery w autach "po 2000" roku

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:jpdtcj$ef4$1inews.gazeta.pl...

[...]

Fajnie, tyle ze my rozmawiamy o tempomacie w roznych wersjach Vectry C...

--
Axel

Data: 2012-05-22 14:58:14
Autor: Adam Płaszczyca
Bajery w autach "po 2000" roku
Dnia Mon, 21 May 2012 11:31:41 +0200, Axel napisał(a):

"jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote in message

Ale
sterowanie tempomatem ma na dźwigni kierunkowskazów.

A byly inne? Ja mam w obu tempomat w dzwigni...

Scorpio - kierownica. --
     ___________ (R)

Data: 2012-05-17 18:55:14
Autor: jerzu
Bajery w autach "po 2000" roku
On Thu, 17 May 2012 08:59:33 +0200, "Axel" <alexb@polbox.BEZSPAMU.com>
wrote:

Chodzilo mi o co innego - ze odblokowuja sie _tylko_ drzwi kierowcy. W Audi odblokowywaly sie wszystkie zamki.

Tak jest w Mondeo, po pociągnięciu za klamkę kierowcy odryglowują się
wszystkie zamki.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-05-15 14:11:27
Autor: Axel
Bajery w autach "po 2000" roku
[...]

W poliftowej tak, w przedliftowej - z poziomu usera sie nie da.

--
Axel

Data: 2012-05-15 16:41:11
Autor: Rafał Grzelak
Bajery w autach "po 2000" roku
Axel wrote:

W poliftowej tak, w przedliftowej - z poziomu usera sie nie da.

I wyjasnione. Dzieki.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-05-15 19:24:08
Autor: Axel
Bajery w autach "po 2000" roku

"Rafał Grzelak" <spam@spam.com> wrote in message news:xn0hy4nc6dfgfpg000news.gazeta.pl...

W poliftowej tak, w przedliftowej - z poziomu usera sie nie da.

I wyjasnione. Dzieki.

Jak znajde chwile czasu, to podjade z obiema do znajomego elektryka w Oplu i chcemy posprawdzac, co sie da, a czego sie nie da zmienic. W poliftowej bym np. chcial otwieranie szyb z pilota, a w przedliftowej zamykanie automatyczne drzwi...

--
Axel

Data: 2012-05-16 08:15:02
Autor: Mirek Ptak
Bajery w autach "po 2000" roku
Dnia 2012-05-15 19:24,  *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
W poliftowej bym np. chcial otwieranie szyb z pilota

To powinno być domyślnie włączone (przynajmniej instrukcja tak mówi) - trzeba przytrzymać przycisk otwierania drzwi na pilocie aż się okna otworzą - u mnie działało.

Data: 2012-05-16 10:20:56
Autor: Axel
Bajery w autach "po 2000" roku

[...]

Z ktorego roku Vectra? Bo w Oplu brak tej funkcji (jak i automatycznego domykania szyb) tlumaczono przepisami unijnymi. W przedliftowej tak mam, a w poliftowej (2008) nie. OIDP nawet w instrukcji nie ma o tym wzmianki.

--
Axel

Data: 2012-05-16 11:52:38
Autor: Mirek Ptak
Bajery w autach "po 2000" roku
Dnia 2012-05-16 10:20,  *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

W Vectrze z 2007 - jest to też w Insigni z 2011, więc raczej nie mumia :)
Instrukcja Vectry C strona 68.
Domykania rzeczywiście nie ma, ale w Vectrze miałem to zrobione poprzez funkcję alarmu - w Insigni niestety już czegoś takiego nie ma :(

Data: 2012-05-16 13:46:05
Autor: Axel
Bajery w autach "po 2000" roku
[...]

Zaraz ide na parking, to sprawdze - i w dzialaniu i w instrukcji.

--
Axel

Data: 2012-05-16 16:04:55
Autor: Axel
Bajery w autach "po 2000" roku

"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message news:jovth3$83r$1mx1.internetia.pl...

[...]

Sprawdzilem organoleptycznie - nie dziala.

Instrukcja Vectry C strona 68.

Na stronie 168 jest o bagazniku (glownie kombi), przegrodach, zaslonach itp. O domykaniu okien z pilota jest bodajze na stronie 46. Instrukcja jest datowana na 08/2007 - moze wtedy cos pozmieniali? Pokaze Ci za 2 tygodnie :-)

--
Axel

Data: 2012-05-16 17:08:45
Autor: Mirek Ptak
Bajery w autach "po 2000" roku
Dnia 2012-05-16 16:04, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

W Vectrze z 2007 - jest to też w Insigni z 2011, więc raczej nie mumia :)

Sprawdzilem organoleptycznie - nie dziala.

Bardzo dziwne - miałem wersję Elegance - może to...

http://img442.imageshack.us/img44

jest datowana na 08/2007 - moze wtedy cos pozmieniali? Pokaze Ci za 2
tygodnie :-)

Obadamy :)

Data: 2012-05-16 17:09:40
Autor: Mirek Ptak
Bajery w autach "po 2000" roku
Dnia 2012-05-16 17:08, *Mirek Ptak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

http://img442.imageshack.us/img44

Link mi się przyciął
http://img442.imageshack.us/img442/6012/vectrac68.jpg

Data: 2012-05-16 22:37:57
Autor: Axel
Bajery w autach "po 2000" roku

"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message news:jp0g96$dtk$2inews.gazeta.pl...

Link mi się przyciął

Zauwazylem :-P

http://img442.imageshack.us/img442/6012/vectrac68.jpg

No to patrz (specjalnie poszedlem do samochodu po manual :-P:

https://picasaweb.google.com/111783764882036662414/Misc#5743231603809194418

Strona analogiczna, aczkolwiek pod zupelnie innym numerem i co innego w tej czesci jest.

--
Axel

Data: 2012-05-17 07:43:16
Autor: Mirek Ptak
Bajery w autach "po 2000" roku
Dnia 2012-05-16 22:37,  *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

https://picasaweb.google.com/111783764882036662414/Misc#5743231603809194418

Strona analogiczna, aczkolwiek pod zupelnie innym numerem i co innego w
tej czesci jest.

Z Twojej instrukcji wynika, że przynajmniej domykanie powinno być - brak gwiazdki, czyli powinno być w standardzie.

Data: 2012-05-17 09:00:49
Autor: Axel
Bajery w autach "po 2000" roku

Z Twojej instrukcji wynika, że przynajmniej domykanie powinno być - brak gwiazdki, czyli powinno być w standardzie.

Domykanie jest, z czego korzystam, zwlaszcza przy braku automatycznego domykania. Ale w upale otwierania z pilota brakuje :-(

--
Axel

Data: 2012-05-16 22:39:15
Autor: Axel
Bajery w autach "po 2000" roku

"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message news:jp0g7g$dtk$1inews.gazeta.pl...

Sprawdzilem organoleptycznie - nie dziala.

Bardzo dziwne - miałem wersję Elegance - może to...

Nie to - tez wersja Elegance :-P

jest datowana na 08/2007 - moze wtedy cos pozmieniali? Pokaze Ci za 2
tygodnie :-)

Obadamy :)

Noo :-)

--
Axel

Data: 2012-05-14 14:18:16
Autor: Mirek Ptak
Bajery w autach "po 2000" roku
Dnia 2012-05-14 12:39,  *Krzysiek Kielczewski* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Astry III i IV sedan mają tak też niestety - niestety, bo nie wszystkie
wersje mają klawisz z konsoli powtórzony na pilocie.

Bez sensu. Ciekawe czym się kierowali podczas projektowania.

Cholera ich wie :) w GTC zrobili to całkiem fajnie w znaczku opla, a w sedanach przycisku na klapie brak.

Data: 2012-05-14 21:50:38
Autor: jerzu
Bajery w autach "po 2000" roku
On Mon, 14 May 2012 11:24:34 +0200, Mirek Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote:

Astry III i IV sedan mają tak też niestety - niestety, bo nie wszystkie wersje mają klawisz z konsoli powtórzony na pilocie.

No to umnie jest przycisk w kabinie, przycisk na klapie i dodatkowo na
pilocie :P

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-05-14 15:42:07
Autor: yabba
Bajery w autach "po 2000" roku
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrnjr0amd.f8v.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
[...]

Otwieranie klapy z pilota jest bardzo przydatne. Ja jednak pisałem o otwieraniu samego zamka. Jest to o tyle bez sensu, że i tak muszę złapać ręką za uchwyt (w którym jest przycisk zamka) żeby podnieść klapę.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-05-14 18:45:34
Autor: Rafał Grzelak
Bajery w autach "po 2000" roku
yabba wrote:

Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com>
napisał w wiadomości
news:slrnjr0amd.f8v.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...  >Dnia
> [...]
otwieraniu samego zamka. Jest to o tyle bez sensu, że i tak muszę
złapać ręką za uchwyt (w którym jest przycisk zamka) żeby podnieść

Pozwala to skorzystac bez bagaznika bez rozbrajania alarmu, ale i tak
nie widze zalet.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-05-14 22:22:42
Autor: yabba
Bajery w autach "po 2000" roku

napisał w wiadomości
> [...]

klapę.

Pozwala to skorzystac bez bagaznika bez rozbrajania alarmu, ale i tak

Nie wiedziałem, że może mieć takie zastosowanie. Aż sprawdzę czy alarm się nie włączy przy takim otworzeniu bagażnika.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-05-14 10:18:38
Autor: kamil
Bajery w autach "po 2000" roku
On 13/05/2012 23:16, yabba wrote:
[...]

Ale to żaden "bajer", a już na pewno nie po 2000 roku..

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net