Bajka dla dzieci a skręcanie w lewo

Data: 2011-05-17 14:52:47
Autor: Fabian
Bajka dla dzieci a skręcanie w lewo
W dniu 17.05.2011 08:24, m pisze:
Ogladałem z synem bajkę
http://www.minimini.pl/program/?full/ciekawski-george_33965

"Pan w żółtym kapeluszu" (ciekawa nazwa dla postaci ;) )
uczył małpkę jeździć na rowerze i pokazywał jak sygnalizować skręty.
I o ile w prawo to było normalnie czyli prawa ręka w prawo to w lewo już
trochę się zaskoczyłem bo była prawa ręka do góry (przedramię
prostopadle do ramienia)

Tak z ciekawości w jakim to kraju tak sie sygnalizuje ?

A czy w polskim prawie jest gdzieś zapisane jak sygnalizować zamiar
skrętu na rowerze?

Fabian

Data: 2011-05-17 14:59:28
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-05-17 14:52, Fabian pisze:
W dniu 17.05.2011 08:24, m pisze:
[...]

Nie ma. Można zatem na przykład KRZYYYCZEĆ :)

--
Liwiusz

Data: 2011-05-17 12:06:15
Autor: Rowerex
On 17 Maj, 13:59, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

> A czy w polskim prawie jest gdzie¶ zapisane jak sygnalizować zamiar
> skrętu na rowerze?

Nie ma. Można zatem na przykład KRZYYYCZEĆ :)

Można jeszcze dzwonkiem podzwonić na ciężarówkę ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-05-17 18:35:01
Autor: amrac
On 05/17/11 14:59, Liwiusz wrote:
Nie ma. Można zatem na przykład KRZYYYCZEĆ :)

Kurde, serio? Psujecie mi dzieciństwo... ale jaja:) A ja się bałem, że czasem sygnalizując nogą mogę mandat załapać:)

Data: 2011-05-17 19:12:35
Autor: Fabian
W dniu 17.05.2011 18:35, amrac pisze:
On 05/17/11 14:59, Liwiusz wrote:
Nie ma. Można zatem na przykład KRZYYYCZEĆ :)

Kurde, serio? Psujecie mi dzieciństwo... ale jaja:) A ja się bałem, że
czasem sygnalizując nogą mogę mandat załapać:)

Możesz, ale nie za błędną sygnalizację tylko nie przestrzeganie przepisu
nakazującego trzymanie obu nóg na pedałach.

Fabian.

Data: 2011-05-17 21:51:59
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-05-17 19:12, Fabian pisze:
[...]

Gdzie taki jest?

--
Liwiusz

Data: 2011-05-18 08:44:07
Autor: Mariusz Kruk
Bajka dla dzieci a skręcanie w lewo
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Liwiusz"
Nie ma. Można zatem na przykład KRZYYYCZEĆ :)
Kurde, serio? Psujecie mi dzieciństwo... ale jaja:) A ja się bałem, że
czasem sygnalizuj±c nog± mogę mandat załapać:)
Możesz, ale nie za błędn± sygnalizację tylko nie przestrzeganie przepisu
nakazuj±cego trzymanie obu nóg na pedałach.
Gdzie taki jest?

W PoRD

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,10161961
| http://epsilon.eu.org/ |
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2011-05-20 01:20:55
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 17 May 2011, Liwiusz wrote:

W dniu 2011-05-17 14:52, Fabian pisze:

A czy w polskim prawie jest gdzie¶ zapisane jak sygnalizować zamiar
skrętu na rowerze?

Nie ma.

  Skre¶liłe¶ art.87 Konstytucji?? :O

Można zatem na przykład KRZYYYCZEĆ :)

  Obawiam się, że ci sami którzy przy wyrokowaniu zapominali o istnieniu
powyższego (mam na my¶li np. wyrok w sprawie ¶mieszki nie oznakowanej
po prawej stronie wjeżdżaj±cego jezdni± rowerzysty), mogliby "w razie
gdyby" sobie o przepisie nt. ratyfikowanych umów przypomnieć :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-05-20 10:37:16
Autor: Fabian
[...]

Jest gdzie¶ to polskie prawo zapisane po polsku?

Fabian.

Data: 2011-05-20 16:13:03
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 20 May 2011, Fabian wrote:

[...]

[...]
gdyby" sobie o przepisie nt. ratyfikowanych umów przypomnieć :)

Jest gdzie¶ to polskie prawo zapisane po polsku?

  Jest.
  Po prawdzie w "Ľrodle prawa" (isip.sejm.gov.pl) jest tylko samo
stwierdzenie ratyfikacji bez zał±cznika, do tego w moim ulubionym
*WZORCOWYM* przykładzie na tezę "dlaczego PDF jest <tu wpisać
dowolne zło¶liwe, obraĽliwe b±dĽ wybrane wg innego kryterium
negatywne okre¶lenie>" o formacie :P
  Ale już użycie trudnego narzędzia w rodzaju gugla ;> pozwala
znaleĽć na przykład (na 1. stronie trafień) "portal nauki jazdy":
http://www.grupa33.jgora.pl/Article275.phtml

  Zakładam, że nie miałe¶ na my¶li Konstytucji RP :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-05-21 08:48:49
Autor: Fabian
[...]

Dzięki! Dzięki temu znalazłem tre¶ć w dziennikach ustaw:
http://dziennikustaw.gov.pl/D1988005004002.pdf
I ustalenia:
http://dziennikustaw.gov.pl/D1988005004401.pdf
http://dziennikustaw.gov.pl/D1988005004402.pdf

Fabian.

Data: 2011-05-17 15:19:35
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Fabian napisał:
A czy w polskim prawie jest gdzie¶ zapisane jak sygnalizować zamiar
skrętu na rowerze?

AFAIR nie, dlatego można krzyczeć, ale co¶ mi się obiło o narz±dy zmysłów, że nowa ustawa to precyzuje.

Bajka dla dzieci a skręcanie w lewo