Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Bajka za miliardy z這tych

Bajka za miliardy z這tych

Data: 2013-08-11 01:36:12
Autor: Marek Woydak
Bajka za miliardy z這tych
Pendolino w Polsce: Bajka za miliardy zotych z nierealnym czasem
przejazd籀w w tle

Podczas inauguracji Pendolino w grudniu 2014 r. niegotowa bdzie nawet
modernizowana od 10 lat linia z Warszawy do Tr籀jmiasta. Resort transportu i
PKP jeszcze w 2012 r. obiecyway, 髒e pocig dojedzie ze stolicy nad Batyk
w 2,5 godz. Ostatnio bya mowa o 3 godz.

Jednak Adrian Furgalski z Zespou Doradc籀w Gospodarczych Tor jest got籀w
si zao髒y, 髒e nie bdzie to szybciej ni髒 3 godz. 20 min.

Bardzo chciabym si myli, ale moja pesymistyczna prognoza to 3 godz. 40
min z Warszawy Centralnej do Gdyni (z przystankami w Warszawie Wschodniej,
Iawie, Malborku i Tczewie). Pocigi bezporednie pojad o 10 minut kr籀cej
przewiduje Robert Wyszyski z portalu Rynek Kolejowy.

To oznacza powr籀t do czas籀w przejazdu sprzed 20 lat. Pow籀d? W pracach na
p籀nocnym odcinku midzy Iaw a Gdyni op籀驕nienia sigaj roku. Jak
potwierdzilimy, w grudniu 2014 r. zabraknie m.in. systemu ERTMS poziomu
drugiego, kt籀ry wspomaga prac maszynisty, np. zatrzymuje skad w razie
przekroczenia parametr籀w granicznych.

Sp籀ka PKP Polskie Linie Kolejowe twierdzi, 髒e do koca 2014 r. zakoczy
prace torowe i budowlane. Ale potwierdza nasze obawy co do czas籀w
przejazdu. W grudniu 2014 r. na trasie Warszawa Gdynia osigniemy
prdko do 160 km/h i czas przejazdu na poziomie ok. 3 godz. 15 min m籀wi
Robert Kuczyski z PLK. Skr籀cimy go o 1520 minut po wdro髒eniu ERTMS w
poowie 2015 r. Wtedy przypieszymy do 170200 km/h obiecuje.

A na poudniu kraju? Pendolino w ramach test籀w rozpdzi si na Centralnej
Magistrali Kolejowej do ponad 275 km/h (zostanie wtedy wstrzymany ruch).
Docelowo to ma by jedyny odcinek w Polsce dostosowany do prdkoci
eksploatacyjnej 200 km/h, kt籀ra pozwoli dojecha ze stolicy w 2 godz. 15
min, a do Katowic w 5 min kr籀cej. Robert Wyszyski zauwa髒a jednak, 髒e wci髒
nie ma nawet wykonawc籀w budowy nowych wiadukt籀w na trasie Olszamowice
Woszczowa, przez co pocigi bd musiay zwalnia. Bardziej realny czas do
Krakowa w grudniu 2014 r. to 2 godz. 30 min, tyle ile kilka lat temu.

Adrian Furgalski zwraca uwag na inne zagro髒enie: z modernizacj
infrastruktury na CMK nie wyrobi si PKP Energetyka, co mo髒e wymusi
ograniczenie czstotliwoci uruchamianych pocze Pendolino. Eksperci
stawiaj pod znakiem zapytania czas 3,5 godz. do Wrocawia, bo 髒eby to si
udao, musiayby si skoczy trzy niezale髒ne od siebie inwestycje.
Najwczeniej w 2015 r. skocz si prace na linii E30, przez co pendolino
nie dojedzie te髒 w obiecywanym czasie do Rzeszowa.

Prawie wszystkie podawane czasy jazdy wci髒 s przeszacowane. To efekt
tego, 髒e PKP Intercity zaczy od koca, czyli od kupna taboru m籀wi Karol
Trammer, redaktor naczelny Z Biegiem Szyn. Kiedy obliczymy redni
prdko Pendolino w Polsce, oka髒e si, 髒e jest ni髒sza od konwencjonalnych
skad籀w wagonowych w Niemczech i Austrii, kt籀re s o poow tasze. Jedyn
wartoci dodan byoby wychylne pudo, kt籀rego w polskiej wersji
zabraknie. To bdzie kosmicznie wygldajcy pojazd, z kt籀rego nie da si
wycisn wicej ni髒 z obecnego taboru podsumowuje Trammer.

13 mld z zapac PKP za dostosowanie linii do Gdaska, Krakowa i Katowic
do potrzeb pendolino

14 mld euro warto kredytu zacignitego w EBI na zakup 20 pocig籀w i ich
serwis przez 17 lat

Data: 2013-08-11 10:29:01
Autor: Mark Woydak
Bajka za miliardy zotych
Znow szmaciarzu podszywasz si pode mnie?! Czy taka ajza jak ty nie ma honoru? SB-ecki meiciu!

MW


U髒ytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisa w wiadomoci news:1ienu40t3it42$.a8advxnrydm$.dlg40tude.net...
Pendolino w Polsce: Bajka za miliardy zotych z nierealnym czasem
przejazd籀w w tle

Podczas inauguracji Pendolino w grudniu 2014 r. niegotowa bdzie nawet
modernizowana od 10 lat linia z Warszawy do Tr籀jmiasta. Resort transportu i
PKP jeszcze w 2012 r. obiecyway, 髒e pocig dojedzie ze stolicy nad Batyk
w 2,5 godz. Ostatnio bya mowa o 3 godz.

Jednak Adrian Furgalski z Zespou Doradc籀w Gospodarczych Tor jest got籀w
si zao髒y, 髒e nie bdzie to szybciej ni髒 3 godz. 20 min.

Bardzo chciabym si myli, ale moja pesymistyczna prognoza to 3 godz. 40
min z Warszawy Centralnej do Gdyni (z przystankami w Warszawie Wschodniej,
Iawie, Malborku i Tczewie). Pocigi bezporednie pojad o 10 minut kr籀cej
przewiduje Robert Wyszyski z portalu Rynek Kolejowy.

To oznacza powr籀t do czas籀w przejazdu sprzed 20 lat. Pow籀d? W pracach na
p籀nocnym odcinku midzy Iaw a Gdyni op籀驕nienia sigaj roku. Jak
potwierdzilimy, w grudniu 2014 r. zabraknie m.in. systemu ERTMS poziomu
drugiego, kt籀ry wspomaga prac maszynisty, np. zatrzymuje skad w razie
przekroczenia parametr籀w granicznych.

Sp籀ka PKP Polskie Linie Kolejowe twierdzi, 髒e do koca 2014 r. zakoczy
prace torowe i budowlane. Ale potwierdza nasze obawy co do czas籀w
przejazdu. W grudniu 2014 r. na trasie Warszawa Gdynia osigniemy
prdko do 160 km/h i czas przejazdu na poziomie ok. 3 godz. 15 min m籀wi
Robert Kuczyski z PLK. Skr籀cimy go o 1520 minut po wdro髒eniu ERTMS w
poowie 2015 r. Wtedy przypieszymy do 170200 km/h obiecuje.

A na poudniu kraju? Pendolino w ramach test籀w rozpdzi si na Centralnej
Magistrali Kolejowej do ponad 275 km/h (zostanie wtedy wstrzymany ruch).
Docelowo to ma by jedyny odcinek w Polsce dostosowany do prdkoci
eksploatacyjnej 200 km/h, kt籀ra pozwoli dojecha ze stolicy w 2 godz. 15
min, a do Katowic w 5 min kr籀cej. Robert Wyszyski zauwa髒a jednak, 髒e wci髒
nie ma nawet wykonawc籀w budowy nowych wiadukt籀w na trasie Olszamowice
Woszczowa, przez co pocigi bd musiay zwalnia. Bardziej realny czas do
Krakowa w grudniu 2014 r. to 2 godz. 30 min, tyle ile kilka lat temu.

Adrian Furgalski zwraca uwag na inne zagro髒enie: z modernizacj
infrastruktury na CMK nie wyrobi si PKP Energetyka, co mo髒e wymusi
ograniczenie czstotliwoci uruchamianych pocze Pendolino. Eksperci
stawiaj pod znakiem zapytania czas 3,5 godz. do Wrocawia, bo 髒eby to si
udao, musiayby si skoczy trzy niezale髒ne od siebie inwestycje.
Najwczeniej w 2015 r. skocz si prace na linii E30, przez co pendolino
nie dojedzie te髒 w obiecywanym czasie do Rzeszowa.

Prawie wszystkie podawane czasy jazdy wci髒 s przeszacowane. To efekt
tego, 髒e PKP Intercity zaczy od koca, czyli od kupna taboru m籀wi Karol
Trammer, redaktor naczelny Z Biegiem Szyn. Kiedy obliczymy redni
prdko Pendolino w Polsce, oka髒e si, 髒e jest ni髒sza od konwencjonalnych
skad籀w wagonowych w Niemczech i Austrii, kt籀re s o poow tasze. Jedyn
wartoci dodan byoby wychylne pudo, kt籀rego w polskiej wersji
zabraknie. To bdzie kosmicznie wygldajcy pojazd, z kt籀rego nie da si
wycisn wicej ni髒 z obecnego taboru podsumowuje Trammer.

13 mld z zapac PKP za dostosowanie linii do Gdaska, Krakowa i Katowic
do potrzeb pendolino

14 mld euro warto kredytu zacignitego w EBI na zakup 20 pocig籀w i ich
serwis przez 17 lat

Data: 2013-08-11 09:28:14
Autor: Budzik
Bajka za miliardy z這tych
Osobnik posiadaj帷y mail mark.woydak@forst.gmx.de napisa(a) w poprzednim odcinku co nast瘼uje:

Znow szmaciarzu podszywasz si pode mnie?! Czy taka 豉jza jak ty nie ma honoru? SB-ecki 鄉eiciu!

panowie, juz wiemy ze ktos sie pod kogo podszywa.
Czy mozna prosic o nie pisanie tego przy ka盥ym poscie?

A tak w og鏊e - kto pod kogo sie podszywa? (nie pytam zainteresowanych)
Jak mozna sobie ich rozpozna?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak瞠 "_")
Zbyt kocham moje szale雟twa, by nie przera瘸豉 mnie my郵,
瞠 kto wbrew woli pr鏏owa b璠zie mnie leczy

Bajka za miliardy z這tych

Nowy film z video.banzaj.pl wi璚ej »
Redmi 9A - recenzja bud瞠towego smartfona