Bajkopisarz Rostowski: w ciągu 4 lat przybyło 880 tys. nowych miejsc pracy

Data: 2012-10-13 10:57:08
Autor: boukun
Bajkopisarz Rostowski: w ciągu 4 lat przybyło 880 tys. nowych miejsc pracy
....he, he, he,,, w urzędach naprzyjmowali pociotków PO...
Mafia rządzi...

Od kilku miesięcy karmią nas tymi samymi oszustwami, nic nowego było w paplaninie wczorajszej oszustów z PO...

Dlaczego nie powie, ile w tym czasie zakładów pracy zaorali, ile w tym czasie było masowych zwolnień? Co stworzono w te okradzione i zrujnowane miejsca pracy? Blaszane łagry pracy i rozdętą administrację...

http://www.wykop.pl/link/1119889/bajkopisarz-rostowski-w-ciagu-4-lat-przybylo-880-tys-nowych-miejsc-pracy/

Kilka komentarzy mądrych Polaków:

a.. maqs7  +7
  Ja mu wierzę. Pewnie w ciągu 4 lat przybyło nam 875 tysięcy urzędników.

a.. Weeman86  +35
  "wielki gospodarczy sukces"
  Zaraz zwymiotuję...

a.. boing  +3
  Najpierw byliśmy Europą wschodnią, później środkową, a teraz aspirujemy do północnej. Panie ministrze, w takim tempie za 20 lat dogonimy Grenlandię, to dopiero sukces.

a.. Munio  0
  @boing: Jeszcze południe zostało.

a.. badmac  +1
  @Munio: cytując jakiegoś klasyka: Polska Afryką Europy

a.. Wierzejski  +49
  ...zapomniał tylko dodać, że w tym czasie ubyło w Polsce też 2.550.000 miejsc pracy.

a.. fabek  +11
  @Wierzejski: może faktycznie Rostowski ma rację i przybyło 880 tyś miejsc pracy... ale w urzędach.

a.. lichwiarz  +3
  @Wierzejski: niedługo słowami Balcerowicza, będziemy musieli znowu schładzać prężną gospodarkę...

a.. 3diX  +5   pokaż komentarz

a.. Xenesthis  +4
  @fabek:
  tys. bo tysiąc a nie tyś (tyśiąc)?

a.. fabek  -11   pokaż komentarz

a.. LeoLepsi  +8
  No Rostowski zaczyna być jak drugi Tusk, chce zdejmować zegar długu publicznego z Wawy, ze względu na różną jego definicję... A ja myślę, że po prostu kole w oczy jak s.syn.

a.. Chael  +5
  Ogarnia mnie jednocześnie i śmiech i złość... Ku%wa! Od 4 miesięcy szukam roboty- ale to nie gorzkie żale- w mieście, w którym wydawaćby się mogło, że mój zawód, to podwaliny całego jego systemu i na nim się opiera. Ale nie, niestety. Zwiększmy jeszcze wiek emerytalny, to już w ogóle młodzi nie będą mieli czego szukać w tym kraju, bo nie po to kształciłem się, płacąc nie małe pieniądze państwu aby teraz ono miało mnie w du^ie. Co jest?! "880 tys. nowych miejsc pracy"? Chyba w serwisach ogłoszeniowych!

a.. halmanoid  +6
  @Chael: ty na prawdę nie rozumiesz? przecież chodzi o to, żeby cała ludność Polski się stąd wyprowadziła przed kolejną wojną światową... jak zwykle Polska będzie wielkim polem bitwy

a.. krpablo  +10
  @Chael: Jadę na tym samym wózku, co Ty. Tak bardzo krzyczeli, że ludzie po kierunkach technicznych będą potrzebni. A prawda jest taka, że ludzie poprzedniego systemu trzymają się rękami i nogami na stanowiskach, doprowadzając kraj do RUINY.

  boukun

Data: 2012-10-13 11:05:29
Autor: Przemysław M.
Bajkopisarz Rostowski: w ciągu 4 lat przybyło 880 tys. nowych miejsc pracy
Dnia Sat, 13 Oct 2012 10:57:08 +0200, boukun napisaů(a):

...he, he, he,,, w urzćdach naprzyjmowali pociotków PO...
Mafia rzŕdzi...

W tym kraju nie ma pracy dla ludzi z twoim wyksztaůceniem! ;)))))))

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-10-13 11:11:41
Autor: boukun
Bajkopisarz Rostowski: w ciŕgu 4 lat przybyůo 880 tys. nowych miejsc pracy

Uýytkownik "Przemysůaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisaů w wiadomoúci news:k5bavb$dar$1dont-email.me...
Dnia Sat, 13 Oct 2012 10:57:08 +0200, boukun napisaů(a):

...he, he, he,,, w urzćdach naprzyjmowali pociotków PO...
Mafia rzŕdzi...

W tym kraju nie ma pracy dla ludzi z twoim wyksztaůceniem! ;)))))))

Przeczytaj sobie wszystkie komentarze z linku, który zapodaůem albo przynajmniej te trzy ostatnie i nie potrzebujesz pleă bzdur. Dlaczego sam wyjechaůeú z Ýydolandu?

a.. Chael  +5
  Ogarnia mnie jednoczeúnie i úmiech i zůoúă... Ku%wa! Od 4 miesićcy szukam
roboty- ale to nie gorzkie ýale- w mieúcie, w którym wydawaăby sić mogůo, ýe mój
zawód, to podwaliny caůego jego systemu i na nim sić opiera. Ale nie, niestety.
Zwićkszmy jeszcze wiek emerytalny, to juý w ogóle můodzi nie bćdŕ mieli czego
szukaă w tym kraju, bo nie po to ksztaůciůem sić, půacŕc nie maůe pieniŕdze
państwu aby teraz ono miaůo mnie w du^ie. Co jest?! "880 tys. nowych miejsc
pracy"? Chyba w serwisach ogůoszeniowych!

a.. halmanoid  +6
  @Chael: ty na prawdć nie rozumiesz? przecieý chodzi o to, ýeby caůa ludnoúă
Polski sić stŕd wyprowadziůa przed kolejnŕ wojnŕ úwiatowŕ... jak zwykle Polska
bćdzie wielkim polem bitwy

a.. krpablo  +10
  @Chael: Jadć na tym samym wózku, co Ty. Tak bardzo krzyczeli, ýe ludzie po
kierunkach technicznych bćdŕ potrzebni. A prawda jest taka, ýe ludzie
poprzedniego systemu trzymajŕ sić rćkami i nogami na stanowiskach, doprowadzajŕc
kraj do RUINY.

boukun

Bajkopisarz Rostowski: w ciągu 4 lat przybyło 880 tys. nowych miejsc pracy