Bak (zamiennik) do CBR 900RR fireblade,SC28

Data: 2009-07-10 15:16:50
Autor: Solaris
Bak (zamiennik) do CBR 900RR fireblade,SC28
Witam

Jaki bak mogę wsadzić jako zamiennik do CBR900RR, SC28 (fireblade)?
Orginalny ma niezłego wgniota i ogólnie wizualnie mi się on nie podoba
(motor przerobiłem sobie na street fightera) Może ktoś coś podpowie?

Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

Data: 2009-07-11 09:00:46
Autor: Jasio

Użytkownik "Solaris" napisał w wiadomości news:20090710151650.6a317abb.solarisbe.inspired...
[...]

Może pokaż fotkę, jak Ci idzie ten streetfighter, to się powie jaki bak będzie pasował.
Wiesz, wizualnie.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-07-11 19:34:35
Autor: Solaris
Bak (zamiennik) do CBR 900RR fireblade,SC28
Dnia Sat, 11 Jul 2009 09:00:46 +0100, jakże pięknego
"Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> wystukał co zawarte poniżej:

: : Użytkownik "Solaris" napisał w wiadomości : news:20090710151650.6a317abb.solarisbe.inspired...
: > Witam
: >
[...]

W przyszłym tygodniu dam zdjęcia. Jeszcze muszę kilka rzeczy złożyć w jedną całość.

No własnie.. wizualnie.

Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

Data: 2009-07-11 10:15:41
Autor: Kuczu
Solaris pisze:
Witam

Jaki bak mogę wsadzić jako zamiennik do CBR900RR, SC28 (fireblade)?

Ale w sensie ze co ? Jak to zamiennik ? Nie ma zamiennikow. Mozesz co najwyzej kupic uzywke os SC28 ktora bedzie pasowac bez zadnych modyfikacji albo sprobowac przymierzyc zbiornik od SC33. Ten ma jednak juz inne mocowania.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-07-11 19:35:04
Autor: Solaris
Bak (zamiennik) do CBR 900RR fireblade,SC28
Dnia Sat, 11 Jul 2009 10:15:41 +0200, jakże pięknego
Kuczu <qczu666@gmail.com> wystukał co zawarte poniżej:

: Solaris pisze:
[...]

Raczej chodzi mi o to żeby polepszyć wizualny wygląd a nie szukać zamiennika. ;-)

Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

Data: 2009-07-12 19:02:18
Autor: Kuczu
Solaris pisze:

Raczej chodzi mi o to żeby polepszyć wizualny wygląd a nie szukać zamiennika. ;-)

No to spawarka, mlotek, szlifierka, zywica, wlokno szklane i do dziela :)

Data: 2009-07-13 08:51:01
Autor: Solaris
Bak (zamiennik) do CBR 900RR fireblade,SC28
Dnia Sun, 12 Jul 2009 19:02:18 +0200, jakże pięknego

: Solaris pisze:
: : > Raczej chodzi mi o to żeby polepszyć wizualny wygląd a nie szukać zamiennika. ;-)
: >
: : No to spawarka, mlotek, szlifierka, zywica, wlokno szklane i do dziela :)

Jeszcze trzeba było dopisać żebym wszystkie powyższe operacje a szczególnie spawanie i szlifowanie
wykonywał przy pełnym zbiorniku paliwa ;>

Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

Data: 2009-07-13 09:11:05
Autor: Kuczu
Solaris pisze:

Jeszcze trzeba było dopisać żebym wszystkie powyższe operacje a szczególnie spawanie i szlifowanie
wykonywał przy pełnym zbiorniku paliwa ;>

Mozesz probowac przy pelnym. Ja jednak tego typu prace zawsze wolalem robic przy oproznionym i zostawionym otwartym na kilka dni. Ale co kto woli :)