Bakero trenerem Lecha

Data: 2010-11-03 14:47:58
Autor: Włodziu
Bakero trenerem Lecha

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:iapuio$vv9$1news.onet.pl...
http://www.forum-press.pl/magazyn-kolejorz/13/czasopismo#bas

Kabaret na całego. Wszystko wskazuje na to, że decyzja zapadła już w zeszłym tygodniu i mecz z Wisłą nie miał znaczenia.

Wygląda to na rodzaj trenerskiego recycklingu -- materiał ludzki zużyty przez Wojciechowskiego w Polonii trafia do Poznania. Może sankcjonuje to jakaś umowa między Amicą a JWConstruction?

Jest gdzieś w necie konferencja prasowa jak przedstawiali Bakero?
Nie mogłem oglądać, a podobno ciekawie było.

Data: 2010-11-03 14:59:22
Autor: Cavallino
Bakero trenerem Lecha
Użytkownik "Włodziu" <zenek.wichura@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Jest gdzieś w necie konferencja prasowa jak przedstawiali Bakero?
Nie mogłem oglądać, a podobno ciekawie było.

Nie bardzo, krótko i nie chcieli odpowiadać na pytania.
Konferencja będzie dopiero o 17:15, transmisja na Orange Sport Info.

Bakero trenerem Lecha