Bal na Titanicu

Data: 2011-05-18 07:19:30
Autor: Wiesiaczek
Bal na Titanicu
"Amerykański dług przekroczył limit
Mariusz Zawadzki, Waszyngton
18.05.2011 aktualizacja: 2011-05-18 08:01

Ameryka nie może od wczoraj pożyczyć ani centa. Pieniędzy w budżecie wystarczy jej do 2 sierpnia. Do tego czasu Republikanie i Demokraci muszą dogadać się i podnieść limit zadłużania się państwa. "

No, to bierzmy przykład z Wielkiego Brata.
Przekroczymy limit, to podniesie się limit :)

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-05-18 09:58:36
Autor: Ajgor
Bal na Titanicu
Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iqvru1$ijk$1@news.onet.pl...

[...]

A po co? Za jakiś czas znów trzeba bedzie podnosic. mam lepsza propozycje.
Ustalmy,  ze nie ma zadnego limitu, i mozna sie zadluzac do woli. Bedzie prosciej.

Bal na Titanicu