Bal na Titanicu dobiega konca?

Data: 2010-01-22 09:08:45
Autor: XXL
Bal na Titanicu dobiega konca?
Wklejam najnowsza prognoze S.Debowskiego.
Wynika z niej, ze 10 miesieczna fala wzrostowa przerodzi sie juz wkrotce w
kilkumiesieczne spadki.

http://www.globtrex.com/uploads/analyses/896-S%20P%20500%20atak%20niedzwiedzi.pdf

Data: 2010-01-22 02:51:10
Autor: wgpw
On 22 Sty, 10:08, " XXL" <duzy_sla...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

chłopie,
naprawde nudzisz z tym Dębowskim,
może mu wyjdzie może nie,
na razie ma przestrzały od dobrych kilku miesięcy
to ja juz wolę astrologię Dietera, na ktorej się nie znam

Data: 2010-01-22 11:19:09
Autor: XXL
Bal na Titanicu dobiega konca?
wgpw <doniu666@gmail.com> napisał(a):
ch=B3opie,
naprawde nudzisz z tym D=EAbowskim,
mo=BFe mu wyjdzie mo=BFe nie,
na razie ma przestrza=B3y od dobrych kilku miesi=EAcy
to ja juz wol=EA astrologi=EA Dietera, na ktorej si=EA nie znam

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Chłopie,
Tutaj nie ma obowiązku czytania każdego postu. Jak Ci nie pasują prognozy
Dębowskiego to nie musisz ich wcale czytać.
Jak zdobędziesz wiedzę i doświadczenie w analizie technicznej porównywalne z
Dębowskim to pogadamy.

p.s. Dieter od kilku miesięcy nie pisze na grupę. Ostatnio wspominał, że
wzrosty miały zakończyć się bodaj w połowie grudnia 2009r.

Data: 2010-01-22 17:51:12
Autor: skippy
Bal na Titanicu dobiega konca?

Użytkownik " XXL"

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

Sorki ale od grudnia jest boczniak więc nic nie wiadomo - w szczególności czy D. nawalił w ww. kontekście.
(ja uważam że tak, swoją drogą, ale to się dopiero okaże:) )

A po drugie jak tu piszesz (na newsy), to nie sobie w blogu - tylko całemu światu.
Więc nie opierdalaj kogoś że komentuje.
Szczerze to właśnie ten bezsens mnie wkurzył:)
Chyba zmień PR.

Poza tym jak gość ma nie czytać posta po analizie treści?
Jak czyta grupę, to czyta posty i ew, odpowiada.
Nie można przeczytac i nie czytać.
Ale to wiesz, tak myślę.

Data: 2010-01-22 22:07:47
Autor: Zbyszek
Dnia 22-01-2010 o 12:19:09  XXL <duzy_slawek@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

Jak zdobędziesz wiedzę i doświadczenie w analizie technicznej  porównywalne z
Dębowskim to pogadamy.

masz tak wiedzę ?
to skomentuj inna prognoze http://jacekmaliszewski.blox.pl/html
z 20 . 01

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-01-22 12:18:56
Autor: Delfino Delphis
 XXL wrote:

Wklejam najnowsza prognoze S.Debowskiego.
Wynika z niej, ze 10 miesieczna fala wzrostowa przerodzi sie juz wkrotce w
kilkumiesieczne spadki.

Ogólnie sporo wskazuje na przynajmniej miesięczną korektę - dywergencje na
WIG20, czy pierwsze oznaki odwrócenia trendu na dolarze. Ja jednak poczekam
jeszcze na jakieś wyraźne wyjście dołem z konsolidacji.

Data: 2010-01-22 13:05:33
Autor: Lech Dubrowski
Bal na Titanicu dobiega konca?

Użytkownik "Delfino Delphis"
Ogólnie sporo wskazuje na przynajmniej miesięczną korektę - dywergencje na
WIG20, czy pierwsze oznaki odwrócenia trendu na dolarze. Ja jednak poczekam
jeszcze na jakieś wyraźne wyjście dołem z konsolidacji.

Spadlo juz ponad 100 i chyba troche odbije?

Leszek

Data: 2010-01-22 15:36:09
Autor: Delfino Delphis
Lech Dubrowski wrote:

Spadlo juz ponad 100 i chyba troche odbije?

Teraz grał bym na odbicie, ale IMHO zysk do ryzyka jest za mały. Na wiele
ponad 2500 chyba liczyć nie można. Wole ew. poczekać na wyjście górą ponad
2500 i wtedy grać.

Data: 2010-01-22 13:46:22
Autor: DemStone
Bal na Titanicu dobiega konca?
Dzięki za linka. Bardzo sobie cenię 'spojrzenie' na rynek z punktu widzenia tego analityka.

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4661 (20091204) __________

Data: 2010-01-22 16:08:08
Autor: alibaba8
Bal na Titanicu dobiega konca?
Dzięki za linka. Bardzo sobie cenię 'spojrzenie' na rynek z punktu widzenia tego analityka.

Zwłaszcza, że oferuje płatny serwis. :-))))))) Nie żebym miał coś przeciwko płatnym serwisom, ale reklama dość prymitywna.

Data: 2010-01-22 20:59:22
Autor: Fidelio
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hjbput$b1h$1inews.gazeta.pl...
[...]

A tak, pamiętam, ostatnio to samo pisał tak jakoś latem. On nie ponosi żadnych konsekwencji takich prognoz? Super fucha.

Bal na Titanicu dobiega konca?