Bałagan w polbanku czy próba oszustwa?

Data: 2012-06-27 12:38:24
Autor:
Bałagan w polbanku czy próba oszustwa?
W skrzynce znalazłem dziś dwie karty: jedną spodziewaną od AliorSynca i drugą
T-Mobile Polbanku. Ta druga przesyłka jest dla mnie niemałym zaskoczeniem:
wznowioną kartę odebrałem jesienią zeszłego roku, a data ważności tej
wznowionej to 2014. Tymczasem w liście od Polbanku czytam, że "Państwa karta
wkrótce straci ważność. W związku z tym załączamy nową". Nr karty i jej
rachunku - bez zmian, data ważności zmienia się o rok. Po co ta przesyłka? Czy w Polbanku mają taki burdel, że już nie wiedzą, co
wysyłają, czy też może to jakaś próba oszustwa? A może chodzi o to, że do
zwolnienia z opłaty rocznej dzieli mnie tylko 5 transakcji i taka wymiana
karty spowoduje, że "zagar" naliczania rocznej opłaty wyzeruje się?

Data: 2012-06-27 13:27:10
Autor:
krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> napisał(a):
On 27 Cze, 14:38, " " <assembea.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Nr karty i jej
> rachunku - bez zmian, data wa=BFno=B6ci zmienia si=EA o rok.
>
> Po co ta przesy=B3ka?

Stara miala chipa?

Jak najbardziej, miała (ma). Bo ona wcale nie taka stara - ma mniej więcej pół
roku...

Data: 2012-06-27 07:09:00
Autor: luc
On 27 Cze, 15:27, " " <assembea.WYT...@gazeta.pl> wrote:
krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> napisał(a):

> [...]

> Stara miala chipa?

Jak najbardziej, miała (ma). Bo ona wcale nie taka stara - ma mniej więcej pół

Stara była z niebieskim logo Era?

pzdrwm
luc

Data: 2012-06-27 15:14:54
Autor:
Bałagan w polbanku czy próba oszustwa?
luc <bananek@gmx.net> napisał(a):
Stara by=B3a z niebieskim logo Era?

Nie, stara jest biała (biaława) z różowym (?) logiem T-Mobile'a. W wyglądzie
stara różni się od nowej tylko rokiem ważności.

Data: 2012-06-28 01:59:39
Autor: Feromon

Użytkownik <assembea.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jseus0$ika$1inews.gazeta.pl...
[...]

A co ma AliorSync z T-Mobile Polbanku?
Feromon

Data: 2012-06-28 13:48:07
Autor: MK
W dniu 27.06.2012 o 14:38   <assembea.SKASUJ@gazeta.pl> pisze:

[...]

Tez dzis dostalem nowa karte, ale ja skladalem reklamacje na jakosc  plastiku. Karta przetwala nieco ponad rok, mysle, ze moglo byc nia  wykonana moze w 400 transakcji z fizycznym uzyciem i zaczely sie pojawiac  pekniecia, jedno centralnia na pasku (1/3 karty) drugie ponizej.  Reklamacje oczywiecie uznali za bezzasadna. Dzis jednak nowa karta  dotarla, niestety po interwencji za posrednictwem znajomych pracujacych w  banku.
Generalnie wiec jest ok, ale niesmak pozostal, bo bez znajomosci zapewne  moglbym korzystac z karty Polbanku tylko przy transakcjach MO/TO/IO.

MK

Data: 2012-07-02 11:32:43
Autor: yoss

Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:op.wgl22ha628x4t2saturn...
[...]

Czy Wy też odkryliście taką prawidłowość na Waszych kartach... banki wydają karty na coraz dłuższy czas, a plastik jest coraz gorszy, za dawnych czasów karta citi po 2 latach intensywnego używania wyglądała jak nowa, teraz aliorowa rozpadła mi się po roku, a np taki sync wydał moją debetówkę na 5 lat!! Ciekawe jak bedzie wygladała po roku (no chyba ze wprowadzą opłaty to bedzie wygladała jak nowa :) Szkoda im tych 2 zł co 3 lata żeby wymienić plastik na nowy?

yossarian

Data: 2012-07-02 12:21:07
Autor: MK
W dniu 02.07.2012 o 11:32 yoss <yoss@spam.wp.pl> pisze:

[...]

Koszt plastiku, jego personalizacja i wysylka to nieco wiecej niz 3PLN,  mysle, ze spokojnie mozna to pomnozyc przez 8-10 razy. Wg. moich  obserwacji karty sa juz mozno zuzyte po wykonaniu ok 300 transakcji, ale  biorac pod uwage to, ze przecietny Polak korzysta z karty 1,5 raza w m-cu  banki planuje zywotnosc kart na 3 lata...

MK

Data: 2012-07-03 09:52:56
Autor: yoss

Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:op.wgtdphn128x4t2saturn...
[...]

To tak... ja jestem nietypowy jak i większość moich znajomych, że nie wspomnę o tej grupie ;-) karta jest używana czasem pare razy dziennie, codziennie płace Panu Kanapce, on woli platnośc kartą za 2 kanapki.
Koszt plastiku, chipa i personalizacji i przygotowania do wysyłki to na pewno mniej niż 3 zł, ja napisałem 2, bo od moich czasów kiedy pracowałem w tej branży mogło się coś zmienić, nie wiem na ile podnosi koszt antena paypassowa, ale nie sądzę, żeby to musiało się jakoś mocno podrażać, a pozatym... nawet niech to kosztuje 10 zł na 3 lata, to i tak chyba sobie na mnie do odbiją, nie muszą do niczego dokładać, co najwyżej prezes bedzie musiał wymienić samochod co 4 miesiące a nie co 3.

yossarian

Data: 2012-07-03 12:11:20
Autor: MK
W dniu 03.07.2012 o 09:52 yoss <yoss@spam.wp.pl> pisze:

[...]

Widzisz, ja mam aktualne dane, chip+paypass+mifare kosztuje wiecej... TOiP  jest pisane bazujac na danych z calej populacji, a nie dla jednej osoby.  Jesli jestes nietypowym klientem to na pewno dostaniesz karte bez oplaty,  trzeba tylko pojsc niestandardowa sciezka.

MK

Data: 2012-07-02 23:30:52
Autor: mx
Bałagan w polbanku czy próba oszustwa?
"yoss"  wrote a np taki sync wydał moją debetówkę na 5 lat!!

Żartujesz?
Sync-owa na 3 lata (06/15) jak wszystkie pozostałe. Z wyjątkiem BGŻ (4 lata).

Data: 2012-07-03 09:56:15
Autor: yoss

Użytkownik "mx" <@mx1@os.pl@> napisał w wiadomości news:jst3uf$40h$1inews.gazeta.pl...
>"yoss"  wrote a np taki sync wydał moją debetówkę na 5 lat!!

Żartujesz?
Sync-owa na 3 lata (06/15) jak wszystkie pozostałe. Z wyjątkiem BGŻ (4 lata).

mój bład ;-) przepraszam, jestem jeszcze w 2010 roku i stad mi się wzieło 5 lat, a faktycznie jest 3.

yossarian

Data: 2012-06-28 15:08:40
Autor: woody
" " <assembea.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:
W skrzynce znalazłem dziś dwie karty: jedną spodziewaną od AliorSynca i drugą
T-Mobile Polbanku.

Tez dzis dostalem. Zadzwonilem i wiedza o problemie. Poki co mam korzystac
ze starej karty, w sprawie nowej ma gosc oddzwonic o co kaman i co robic
dalej.

--
woody

Data: 2012-06-28 18:03:43
Autor: Dąbrowski
W dniu 2012-06-28 17:08, woody pisze:
[...]

Wymieniają wszystkim. Kobieta na infolinii powiedziała, że zmienia się tylko kolor plastyku nic poza tym. No ale moja stara była niebieska, wymiana białej na białą świadczy chyba jednak o bałaganie.

Data: 2012-06-28 16:53:48
Autor:
Dąbrowski <niespamowi_rdabrowski@autograf.pl> napisał(a):

> Tez dzis dostalem. >
Wymieniają wszystkim.

Ciekawe, co się stało. Czyżby wyciekły dane? Ale jeśli tak, to czemu
wymieniają karty na nowe _o_takich_samych_numerach_? Ki czort? A może jakaś dywersja wobec nowych władz Rajfajzenowych? ;-)

Data: 2012-06-29 03:48:03
Autor: luc
On 28 Cze, 18:53, " " <assembea.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Dąbrowski <niespamowi_rdabrow...@autograf.pl> napisał(a):

> [...]

wymieniają karty na nowe _o_takich_samych_numerach_? Ki czort?

A może jakaś dywersja wobec nowych władz Rajfajzenowych? ;-)

W ogóle to jakoś to tak na kolanie przygotowane. Karta nie została
przyklejona do listu przewodniego. Stara karta kończy mi się pod
koniec przyszłego roku, a ci tu piszą, że już wkrótce straci swoją
ważność. Moja obecna jest bez chipa, więc mam zamiar jej używać tak
długo, aż pasek się zetrze i przestanie być odczytywany przez
terminale...

pzdrwm
luc

Data: 2012-07-02 15:10:38
Autor: miecznik
Bałagan w polbanku czy próba oszustwa?
Moja dotychczasowa ERA niebieska z chipem jest ważna do 11/13. Też klika dni temu dostałem różowego T-Mobile'a na białym tle. Numer karty ten sam i ważna do 11/14. Jeżeli wydali to teraz, to i termin ważności powinien być na 3 lata (np. do 06/15 lub do 07/15). --

Bałagan w polbanku czy próba oszustwa?