Balasty małe i duże (market)

Data: 2009-10-04 19:35:32
Autor: Włodzimierz Kołacz
Balasty małe i duże (market)
Witam
Zainteresowanych zapraszam na piknik z ołowiem, tu
Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

Data: 2009-10-06 15:12:22
Autor: qlphon
Balasty małe i duże (market)
Zainteresowanych zapraszam na piknik z ołowiem, tu

ma jeszcze dla Ciebie propozycje rozszerzenia usług balastowych:

"wykonanie balastu z powierzonego materiału"
a tak naprawdę, chodzi mi o przetopienie tego co mam na to, co chciałbym mieć :-)

Data: 2009-10-06 16:16:01
Autor: Włodzimierz Kołacz
Balasty małe i duże (market)

Użytkownik "qlphon" <qlphon@poczta.fm> napisał w wiadomości news:haffnm$183g$1news2.ipartners.pl...
[...]

W zasadzie to nie widzę problemu. Przejdźmy na priv to pogadamy.
Pozdrawiam Włodek

Balasty małe i duże (market)