Balasty różne

Data: 2011-11-05 20:29:55
Autor: Włodek
Balasty różne
Jeszcze czytających tą grupę zapraszam do obejrzenia i zakupu:
 http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1542131

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl
tel. 501 109 697
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-11-05 20:00:07
Autor:
Balasty różne
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Jeszcze czytających tą grupę zapraszam do obejrzenia i zakupu:

Elementarna kultura wymaga napisania [Market].
Za darmo możesz się reklamować na FN i DiW (jaja).
Dosyć dawno mówiłem Tobie o szybkim mocowaniu, np. takim jak z zaczepach uzbrojenia w samolocie, .... z tego zrozumiałeś.

pozdrawiam rc

Data: 2011-11-06 18:33:49
Autor: Włodek
Balasty różne Czarnecki odwal się odemnnie i od tego co piszę!
Czarnecki Ty nie masz żadnego prawa mówić o kulturze nawet tej elementarnej!
Kto to napisał w jednej dyskusji?

CIACH
 ty bredzisz na jawie,
CIACH
To niestety Ty jesteś klamliwą gnidą.
CIACH
Zdurniałeś do poziomu pupila.
CIACH
ty po prostu głupek jesteś.
CIACH
jakbyś głąbie nie wiedział
CIACH
"oszczercza kurwa".
CIACH
Tylko tyle palancie,
CIACH
kłamliwa gnido
CIACH
O jakim zasra cu raczysz wspomina ?
O Tobie Włodziu.
CIACH
kłamstwo oszczerstwo.
CIACH
wychodzisz na kretyna
CIACH
Dlatego palancie
CIACH
 pierdzieli się Tobie pod czachą na całego.
CIACH
Pojeb psychiczny jesteś.
CIACH
pierdolił głupoty o latarce
CIACH
kretyńskie pomysły
CIACH
Wiem że Tobie odbiło
CIACH
 komercyjny skurwiel instruktor,
CIACH>
"a drzesz mordę"
CIACH

Data: 2011-11-06 18:53:43
Autor:
Włodziu propagandysto, masz pokrycie w wiedzy ?
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Czarnecki Ty nie masz żadnego prawa mówić o kulturze nawet tej elementarnej!
Kto to napisał w jednej dyskusji?

Tak Włodziu to prawda, zacząłeś kłamać jak Twój pupil, baz hamulców, logiki, na siłę.
"odwal się odemnnie i od tego co piszę!" to nie jest właściwe zaklęcie, dwa razy już przypominałem.

To pewien problem który postawiłem na forum Krab, dasz radę rozwiązać, razem z pupilem ?

Czy jest ktoś kto odważy się obliczyć dekompresję wysokogórską Helioksową. Odpowiednie informacje i źródła zostały już podane. 30 min na 60m, wysokość 6500m npm, czas dojścia do pierwszego przystanku 6min. W dekompresji Helioks 50 i tlen. Model klasyczny Buhlmann 0,9M(h). Szczególnie ciekawa jest dekompresja awaryjna na dennej mieszaninie, w której ppO2 = 1,3 at na dnie. Potrzebne się prężności w tkankach podczas dekompresji. pozdrawiam rc

Data: 2011-11-06 21:11:25
Autor: Alf/red/
On 2011-11-06 19:53, demolant.WYTNIJ@gazeta.pl wrote:
Czy jest ktoś kto odważy się obliczyć dekompresję wysokogórską Helioksową.

Well, może jesteś w stanie ją obliczyć, a jesteś w stanie ją wykonać?

"odwal się odemnnie i od tego co piszę!" to nie jest właściwe zaklęcie,

Może trafię we właściwe zaklęcie: spierdalaj proszę.

--
Alf/red/

Data: 2011-11-06 20:59:21
Autor:
Włodziu masz "bardzo" kulturalnych obrońców, gratulacje.
Alf/red/ <alf_1111@aniolek.waw.pl> napisał(a):
> Czy jest ktoś kto odważy się obliczyć dekompresję wysokogórską Helioksową.

Well, może jesteś w stanie ją obliczyć, a jesteś w stanie ją wykonać?

Paweł Poręba podał taki przykład z innym czynnikiem oddechowym, niestety się wyrąbał, bo nie orientuje się w tej tematyce. Zastosował głupawe regułki. Przykład jest ciekawy, do pokazania modeli nieliniowych, dasz sobie z tym radę, czy jak Włodzio i pupil Włodzia, NIE.

> "odwal się odemnnie i od tego co piszę!" to nie jest właściwe zaklęcie,

Może trafię we właściwe zaklęcie: spierdalaj proszę.

To zastosuj się Alf/red/ <alf_1111@aniolek.waw.pl>, napisz wrażenia z podróży.

pozdrawiam rc

Data: 2011-11-07 08:35:13
Autor: mirek
On 6 Lis, 22:59, " " <demol...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Alf/red/ <alf_1...@aniolek.waw.pl> napisał(a):

> [...]

radę, czy jak Włodzio i pupil Włodzia, NIE.

> Może trafię we właściwe zaklęcie: spierdalaj proszę.

To zastosuj się Alf/red/ <alf_1...@aniolek.waw.pl>, napisz wrażenia z podróży.

pozdrawiam rc

tego forum powoli nie da sie juz czytac, wszedzie wcina sie RC z
glupawymi komentarzami. Skoro nie da sie go usunac z forum, to moze
umowic sie ze wszyscy beda go ignorowac.
Koles napewno nie jest zdrowy psychicznie i wszelkie odpowiedzi na
jego zaczepki tylko nakrecaja coraz wieksze bagno

M.

Data: 2011-11-07 20:03:29
Autor:
Włodziu masz
mirek <mireksulek@gmail.com> napisał(a):
tego forum powoli nie da sie juz czytac, wszedzie wcina sie RC z
glupawymi komentarzami. Skoro nie da sie go usunac z forum, to moze
umowic sie ze wszyscy beda go ignorowac.

Nie wcinam się wszędzie, po cholerę łżesz, głupek jesteś, że nie odróżniasz określeń wszędzie w niektóre pewnych osób ?

Koles napewno nie jest zdrowy psychicznie i wszelkie odpowiedzi na
jego zaczepki tylko nakrecaja coraz wieksze bagno

Ty jesteś zwyczajnym palantem, który nie rozumie słowa pisanego.
Umiesz rozwiązać postawiony problem dekompresyjny ?
Jeśli nie, to jesteś zwykły głąb, na Krabie gość z P1 to liczy.
To faktyczny powód wkurwienia do białości wielu instruktorów, wychodzą na niedouczonych skretynialców.

pozdrawiam rc

--

Balasty różne