Balazs: prokuratura pod nadzorem Ziobry szukała haków na Jarosława i Lecha Kaczyńskich

Data: 2011-11-22 21:20:00
Autor: Przemysław W
Balazs: prokuratura pod nadzorem Ziobry szukała haków na Jarosława i Lecha Kaczyńskich

- Przestrzegałem prezesa PiS przed Ziobro już w czasie gdy ten ostatni był ministrem sprawiedliwości. Wynikało to z mojego osobistego doświadczenia. Nabrałem wtedy przekonania, że prokuratura działająca pod nadzorem Ziobry szukała haków na Jarosława Kaczyńskiego i śp. prezydenta Lecha Kaczyńskiego - taką zaskakująca tezę przedstawia Artur Balazs w wywiadzie dla portalu wPolityce.pl.

Skąd działacz "Solidarności" Rolników Indywidualnych i Stronnictwa Konserwatywno-Ludowego wyciąga takie wnioski i dlaczego teraz?

Oceniając działania "ziobrystów", którzy kilka dni temu ostatecznie i oficjalnie zostali wydaleni z Prawa i Sprawiedliwości, powołuje się na swoje osobiste doświadczenie i przypomina sobie, że przestrzegał Jarosława Kaczyńskiego przed Ziobrą już od czasu, gdy ten był ministrem sprawiedliwości. Balazs w tegorocznych wyborach kandydował do Senatu jako kandydat niezależny, popierany przez PiS.

- Przestrzegałem prezesa PiS przed Ziobro już w czasie gdy ten ostatni był ministrem sprawiedliwości. Wynikało to z mojego osobistego doświadczenia. Nabrałem wtedy przekonania, że prokuratura działająca pod nadzorem Ziobry szukała haków na Jarosława Kaczyńskiego i śp. prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Robiła to w sposób tak perfidny, cyniczny, że musiała mieć na to przyzwolenie i zachęty z samej góry. Inaczej nigdy by sobie prokurator na coś takiego nie odważył. Wtedy wiedziałem już, że problem Ziobry prędzej czy później stanie przed Jarosławem Kaczyńskim - wyjaśnia Balazs w wywiadzie.

Jego zdaniem przykładem takich działań, czyli szukaniem haków, były tzw. śledztwa paliwowe. - Zetknąłem się z tym osobiście i widziałem, że prokurator szukał czegoś na Kaczyńskich. Świadomie wypytywali o urzędującego premiera i prezydenta, nie mając ku temu żadnych podstaw! - mówi polityk. Niestety, tematu nie rozwija dalej i nie wiemy jacy prokuratorzy, w jakiej dokładnie sprawie, kogo i dlaczego pytali o prezydenta i premiera.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/balazs-prokuratura-pod-nadzorem-ziobry-szukala-hak,1,4917430,wiadomosc.html

Kurewska sekta. Tfu!

Przemek

--

Prokurator Wełna podkreśla, że wydając tego rodzaju polecenia "Święczkowski, Ziobro i
Kaczmarek mówili wprost, że takie są oczekiwania pana Jarosława

Data: 2011-11-22 21:34:41
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 22 listopad 2011 21:20:

Niestety, tematu nie rozwija dalej i nie wiemy jacy prokuratorzy, w jakiej
dokładnie sprawie, kogo i dlaczego pytali o prezydenta i premiera.

Jedno trzeba przyznać panu prezesowi. Wymyślił zawsze działającą metodę: "wiem, że coś, wiem że czegoś. on, ona, ono dobrze wie o czym mówię". Czy ludziska dowiedzą się kto ma power w tym całym bajzlu? :-)

Data: 2011-11-22 21:43:07
Autor: Przemysław W
Balazs: prokuratura pod nadzorem Ziobry szukała haków na Jarosława i Lecha Kaczyńskich

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał

Jedno trzeba przyznać panu prezesowi. Wymyślił zawsze działającą metodę:
"wiem, że coś, wiem że czegoś. on, ona, ono dobrze wie o czym mówię". Czy
ludziska dowiedzą się kto ma power w tym całym bajzlu? :-)

Działającą, tylko nie zawsze na jego korzyść.

 Przemek

Data: 2011-11-22 21:52:08
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 22 listopad 2011 21:43:

[...]

A o to trzeba się spytać jego wyborców. Dla pisolubnych wystarczy, że ktoś powie: "szukano haków na zbawcę wszechświata, miłościwie panującego nam...", a już słupki w sondażach rosną i cala chmara ludzi zajmuje pierdołami. Tą wypowiedź pana B. trzeba traktować tak jak na to zasługuje. Jako political-
fiction, przynajmniej do tej pory dopóki nie przedstawi jakichkolwiek dowodów, choćby to miałyby być rachunki z magla. :-)

Data: 2011-11-22 21:45:34
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

piszesz o sobie? Czytam te grupe od paru miesiecy i nie widze tu zadnego zwolennika PiS, poza
mna. Cala chmara tu piszacych (lacznie z klonami) to przeciez pelowcy albo
palikotowcy (ukryci pelowcy. kyorzy wierza w kazda brednie ktore wydrukuje Pismo Swiete z Czerskiej. Moze zacznij pisac na grupie s.f lub rewligia.pl, bo masz niesamowicie bujna
wyobraznie, ale i skonnosci sekciarskie.

Data: 2011-11-22 22:56:37
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 22 listopad 2011 22:45:

[...]

To fajnie jak ktoś na hasło: wyborcy PiS ma na myśli tylko siebie. Czyli wyborców PiS wg Ciebie jest tylko jedna sztuka? Ja znam wyborców PiS również z realnego świata i wiem jak ich podniecają różne: spiski, sitwy i inne wytwory intelektu ich dobrze powiedziałeś - "sekty". Pytanie na koniec: czy jako zdeklarowany wyborca PiS przekonują Cię słowa pana Balazsa, że prezes wyhodował żmiję na swej własnej piersi? Żeby była jasność, mnie nie.

Data: 2011-11-22 22:16:14
Autor: obserwator
[...]

dalej nie kontaktujesz? Pisales o *chmarze* pisowcow na tej grupie.
Tutaj takich, poza mna nie ma. Masz moze *zwidy*, bo ciagle piszesz o pisowcach wiec moglo ci sie cos
poprzestawiac w mozgu:)

Data: 2011-11-23 09:14:40
Autor: Janko Muzykant
 obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): > To fajnie jak ktoś na hasło: wyborcy PiS ma na myśli tylko siebie. Czyli > wyborców PiS wg Ciebie jest tylko jedna sztuka? dalej nie kontaktujesz? Pisales o *chmarze* pisowcow na tej grupie.
Tutaj takich, poza mna nie ma. Masz moze *zwidy*, bo ciagle piszesz o pisowcach wiec moglo ci sie cos
poprzestawiac w mozgu:)

Najbardziej chamska banda na grupie to właśnie pisowcy. Ty jesteś wśród nich
jedną z największych kanalii!

Data: 2011-11-23 14:50:54
Autor: stevep
Dnia 23-11-2011 o 10:14:40  Janko Muzykant <bitstreem@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

poprzestawiac w mozgu:)

Najbardziej chamska banda na grupie to właśnie pisowcy. Ty jesteś wśród  nich

Nie tylko kanalia, ale i idiota.

--
stevep

Data: 2011-11-23 16:24:29
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 22 listopad 2011 23:16:

[...]

Ja tam nie wnikam kto jakie ma myślenie i dla którego jak powie się "ludzie" i "chmara" to wzrokiem sięga tylko na monitor i kojarzy że mowa jest o grupie. Jak Tobie świat kojarzy się tylko z internetem to wcale nie znaczy, że inni myślą tak samo albo podobnie. Ja jak piszę "ludzie" to mam na myśli także, a może przede wszystkim tych spotykanych w rzeczywistości. I dla dużej części ludzi pan prezes Kaczyński jest swego rodzaju wyrocznią i co powie to święte. Dla mnie np słowa pana Balazsa bez poparcia jakimikolwiek dowodami, albo ukrywaniem nazwisk osób odpowiedzialnych są "pierdołami", którymi radzę sobie nie zawracać głowy, tak samo jak w "pojawiające" się przed każdymi ostatnimi wyborami "sondażami w których wygrywa ta czy inna opcja,a le wygrywa na pewno". :-)

Data: 2011-11-23 09:13:31
Autor: Janko Muzykant
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): > A o to trzeba się spytać jego wyborców. Dla pisolubnych wystarczy, że ktoś > powie: "szukano haków na zbawcę wszechświata, miłościwie panującego nam...", a > już słupki w sondażach rosną i cala chmara ludzi zajmuje pierdołami. Tą > wypowiedź pana B. trzeba traktować tak jak na to zasługuje. Jako political-
> [...]

wyobraznie, ale i skonnosci sekciarskie.

Te niedorobiony takie fiuty jak ty nie będą tu mówić kto gdzie ma pisać!
Wy...j stąd kapusiu!

Data: 2011-11-23 09:16:02
Autor: Janko Muzykant
oyster <lewusy@na.koBym.pl> napisał(a):
> [...]
> nadzorem Ziobry szukała haków na Jarosława Kaczyńskiego i śp. prezydenta
> Lecha Kaczyńskiego - taką zaskakująca tezę przedstawia Artur Balazs w

Jakiego się chuja cieszysz niedorobiony palancie? Posprżatałęś już klatkę
schodową?

Data: 2011-11-22 21:47:31
Autor: Obserwator
Balazs: prokuratura pod nadzorem Ziobry szukała haków na Jarosława i Lecha Kaczyńskich

a coz to sie stalo, ze zaprzyjazniony z Komorowskim polityk, nagle broni
Kaczynskiego ?

Ciekawe?.)))

Data: 2011-11-23 09:18:39
Autor: Janko Muzykant
[...]

Co ty pieprzysz niedorobiony? To, że Balazs kiedyś uścisnął rękę Komorowskiemu
nie oznacza, że jest z nim zaprzyjaźniony. Hrabia miał kaprys i podał mu rękę.
Jak pan słudze. Ćwicz niedorobiony to i może ty kiedyś dostąpisz tego zaszczytu!

--

Balazs: prokuratura pod nadzorem Ziobry szukała haków na Jarosława i Lecha Kaczyńskich