Balcerowcz o "sukcesie" Tuska.

Data: 2009-05-30 16:17:32
Autor: Piotr
Balcerowcz o "sukcesie" Tuska.
"Polska ma szansę być jedynym krajem w Europie, który uniknie recesji
gospodarczej - ocenił profesor Leszek Balcerowicz podczas sobotniej
dyskusji w ramach konferencji "Forum historyczne 1989-2009" w Berlinie.
W piątek Główny Urząd Statystyczny podał, że w pierwszym kwartale br. PKB
wzrósł w ujęciu rocznym o 0,8 proc.

Jak ocenił Balcerowicz, spowolnienie gospodarcze na świecie dotknie Polskę
w mniejszym stopniu niż inne kraje regionu, m.in. z tego powodu, że rola
handlu zagranicznego dla gospodarki polskiej nie jest tak duża, jak w
mniejszych państwach, np. w Czechach, na Słowacji, czy w krajach
bałtyckich.

REKLAMA Czytaj dalej

Zdaniem Balcerowicza, także wzrost kredytów, zwłaszcza mieszkaniowych, był
w Polsce względnie wolniejszy niż np. w państwach bałtyckich czy na
Węgrzech.

Choć nasza polityka fiskalna nie była najlepsza - zwłaszcza w latach
2005-2007, kiedy wydatki rosły jeszcze szybciej niż szybko rosnąca
gospodarka - to nie była tak zła, jak na Węgrzech - tłumaczył Balcerowicz.

Zauważył również, że Polska - podobnie jak wszystkie inne kraje naszego
regionu - nie jest dotknięta przez bezpośrednie finansowanie w amerykańskie
papiery wartościowe.
Można powiedzieć, że nasz rynek wykazał się zdrowym zacofaniem i dzięki
temu nie ucierpiałLeszek Balcerowicz
Można powiedzieć, że nasz rynek wykazał się zdrowym zacofaniem i dzięki
temu nie ucierpiał - dodał."

http://finanse.wp.pl/kat,102634,title,Balcerowicz-nasz-region-wykazal-sie-zdrowym-zacofaniem,wid,11176908,wiadomosc.html

Pomijając zwyczajowy atak na kaczki, mamy sernsowne wytłumaczenie sytuacji,
za którą oklaski chciałby dostać Tuskorząd. Czyli konie kują a Donek nogę
podstawia.
No i "głosu z salonu" nie można tak łatwo zakrzyczeć, że to zazdrość, czy
jakiś równie głupiutki pomysł.
Piotr
Piotr

Data: 2009-05-30 16:47:43
Autor: dexth
Balcerowcz o "sukcesie" Tuska.

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomoœci news:1wl8d8l5mb7we.dlgmasz.facet.luzik...

[..........]

http://finanse.wp.pl/kat,102634,title,Balcerowicz-nasz-region-wykazal-sie-zdrowym-zacofaniem,wid,11176908,wiadomosc.html

[.............]

Jezeli o sukcesie, to raczej Polski, o naszej gospodarce. Ja tam nie odczytalem nic o sukcesie Tuska.

pozdr dexth

Data: 2009-05-30 17:00:45
Autor: Piotr
Dnia Sat, 30 May 2009 16:47:43 +0200, dexth napisał(a):

Jezeli o sukcesie, to raczej Polski, o naszej gospodarce. Ja tam nie odczytalem nic o sukcesie Tuska.

No, w sumie ja też... :-)
Ale Donek mówił, że go ma i o tym, że mu PiS zazdrości.
Piotr

Data: 2009-05-30 17:05:57
Autor: dexth
Balcerowcz o "sukcesie" Tuska.

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomoœci news:swmwrqxp1nhn.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

 PiS kibicuje kryzysowi nie moze się doczekac upadku Rzšdu Tuska.

pozdr dexth

Data: 2009-05-30 08:27:32
Autor: mrdevilyn
On 30 Maj, 17:05, "dexth" <de...@interia.pl> wrote:

 PiS kibicuje kryzysowi nie moze się doczekac upadku Rzšdu Tuska.

Bo rządy palituska to dla kraju większy powód do zmartwienia niż
(chwilowa, miejmy nadzieję) stagnacja w gospodarce. Zresztą wystarczy
go wyp.. na zbity pysk a prawdopodobnie inwestorzy wrócą a wraz z nimi
wróci wzrost. Pijarowski makaron na uszy mozna nawijac cycoidom i
piepszykoskim,inwestorzy patrzą i widza że Polską rządzi banda
nieodpowiedzialnych ignorantów, wolą więc interesy robić gdzie
indziej.
J-23

Data: 2009-05-30 20:39:39
Autor: Piotr
Dnia Sat, 30 May 2009 17:05:57 +0200, dexth napisał(a):

 PiS kibicuje kryzysowi nie moze się doczekac upadku Rzšdu Tuska.

I co z tego? Kryzys jest przez to mniejszy, czy większy? Która z opozycji
na świecie kibicuje rządowi? Do ilustracji czego mają służyć twoje/Tuskowe odkrycia?
Piotr

Data: 2009-05-31 10:49:32
Autor: dexth
On 30 Maj, 20:39, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

>  PiS kibicuje kryzysowi nie moze się doczekac upadku Rzšdu Tuska.

I co z tego? Kryzys jest przez to mniejszy, czy większy? Która z opozycji

Zadna opozycja nie kibicuje rzadowi i nie wymagam tego od PiS-u, ale
kibicowanie kryzysowi napewno  PiSowi nie pomaga.

Do ilustracji czego mają służyć twoje/Tuskowe odkrycia?

Nie jestem zwolennikiem ani PO, ani Tuska i prosze mnie z min nie
wiazac. Nie mamy wspolnych odkryc. Moje odkrycie, uzywajac twoich
okreslen, to  takie, ze nieudolny rzad Tuska to juz dawno stracilby
poparcie, a ma je  chyba tylko dzieki PiSowskiej nagonce.

Bawi mnie odpisywanie na takie naglowki jak ten Twoj dzisiaj,
''Balcerowcz o "sukcesie" Tuska", bo to takie robienie z kogos
glupszego o siebie.

pozdr dexth

Data: 2009-05-31 05:23:12
Autor: cirrus
Użytkownik "dexth" <dexth@interia.pl> napisał w wiadomości news:gvrguc$fvt$1news.wp.pl...
[...]

Wg Kalego jak sukces to nie Tuska, jak porażka to jak najbardziej.

--
stevep

Data: 2009-05-31 01:37:49
Autor: bil69
Balcerowcz o "sukcesie" Tuska.

Wg Kalego jak sukces to nie Tuska, jak porażka to jak najbardziej.

a co takiego Tusku zrobił w tym temacie ze go  tak wychwalasz?

Data: 2009-05-31 17:22:04
Autor: cirrus
Użytkownik <bil69@vp.pl> napisał w wiadomości news:33c993d4-1be4-4321-969c-3426ea93d16ao30g2000vbc.googlegroups.com...
Wg Kalego jak sukces to nie Tuska, jak porażka to jak najbardziej.
a co takiego Tusku zrobił w tym temacie ze go  tak wychwalasz?

Nie posłuchał kretynów i ich głupich rad.

--
stevep

Data: 2009-05-31 01:46:17
Autor: bil69
Balcerowcz o "sukcesie" Tuska.
Data: 2009-05-30 17:04:16
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- -
caly czas o tym pisze, ze to zaden suckes ze zapasc jest na poziomie 0,8 i ze Polske stac na wiecej. To ze w PO chca te krytyke sprowadzic do walki politycznej nie mozna sie dziwic. Po prostu nie maja zadnych racjonalnych argumentow a i wyborcom PO jest wstyd wiec trzeba jakos ten glupi wybor bronic. Glupi wybor i glupia obrona...
awe

Data: 2009-05-30 19:50:03
Autor: Piotr
Dnia Sat, 30 May 2009 17:04:16 +0200, awe napisał(a):

[...]

Czytałem, co piszesz. Balcerek daje jeszcze gorzej, bo mówi, że w ogóle
Tusk jest niczym wobec wspaniałości przyrody... :-))
Piotr

Data: 2009-05-31 10:24:36
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:19xqzyzd5a0n0.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

dokladnie - ale tez popatrz ze Balcerek chodzi z piersia wypieta po medale, media liza mu lico - jak to cudownie w PL, jak to oni cudownie te polske socjalistyczna postawili na 2 kapitalistycznych nogach - a teraz od glownego ekonoma slyszymy ze Polska jest zacofana;-)) i co na to nasze media?
awe

Balcerowcz o "sukcesie" Tuska.