Balcerowicz: "Trzeba zlikwidowa? zasi?ki i dotacje na dzieci"

Data: 2011-02-20 10:19:02
Autor: zenon
Balcerowicz: "Trzeba zlikwidowa? zasi?ki i dotacje na dzieci"
Leszek Balcerowicz i jego fundacja FOR zaproponowali cały pakiet słusznych
zmian. Były wicepremier stawia sprawę tak: jak nie ma badań naukowych, z
których wynika, że wysokość urlopu macierzyńskiego czy ulga prorodzinna wpływa
na zwiększenie urodzeń, to taki wydatek trzeba skasować, bo to wyrzucanie
pieniędzy w błoto. Zaoszczędzone w ten sposób pieniądze można by przeznaczyć na spłatę lawinowo
rosnącego długu publicznego. http://wyborcza.biz/biznes/1,101716,9100066,Wspierajmy_rodziny_jak_Francuzi.html

Data: 2011-02-20 02:37:12
Autor: robertbig
Balcerowicz: "Trzeba zlikwidowa? zasi?ki i dotacje na dzieci"
On 20 Lut, 11:19, "zenon" <mkara...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Leszek Balcerowicz i jego fundacja FOR zaproponowali ca y pakiet s usznych
zmian. By y wicepremier stawia spraw tak: jak nie ma bada naukowych, z
kt rych wynika, e wysoko urlopu macierzy skiego czy ulga prorodzinna wp ywa
na zwi kszenie urodze , to taki wydatek trzeba skasowa , bo to wyrzucanie
pieni dzy w b oto.

Mam wobec tego słuszne i proste wnioski.
Jeżeli nie ma dowodów ,ze złowroga działanośc Balcerowicza ,słuzy
zwiekszeniu urodzeń.
To trzeba tego Balceroicza zlikwidowć.

Data: 2011-02-20 11:39:01
Autor: u2
W dniu 2011-02-20 11:37, robertbig pisze:
Mam wobec tego słuszne i proste wnioski.
Jeżeli nie ma dowodów ,ze złowroga działanośc Balcerowicza ,słuzy
zwiekszeniu urodzeń.
To trzeba tego Balceroicza zlikwidowć.

Ot kacapskie rozumowanie cycka, jest człowiek jest problem, nie ma
człowieka, nie ma problemu.

Data: 2011-02-20 02:58:45
Autor: robertbig
On 20 Lut, 11:39, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-20 11:37, robertbig pisze:

> Mam wobec tego s uszne i proste wnioski.
> Je eli nie ma dowod w ,ze z owroga dzia ano c Balcerowicza ,s uzy
> zwiekszeniu urodze .
> To trzeba tego Balceroicza zlikwidow .

Ot kacapskie rozumowanie cycka, jest cz owiek jest problem, nie ma
cz owieka, nie ma problemu.

Ty jestes pewnie tak głupi ,ze wierzysz w prpoagande TV. Jaki to
dobroczyńca ten zyd.
Nie wiesz natomiast jak działanośc balcerowicz rozjebała w pył polska
gospodarke.
To typowe szczekanie antypolskiego agenta i sieroty bez własnego
kraju.
Bo nic innego.

Data: 2011-02-20 12:07:32
Autor: u2
W dniu 2011-02-20 11:58, robertbig pisze:
To typowe szczekanie antypolskiego agenta i sieroty bez własnego
kraju.
Bo nic innego.

No cóż, już dawno uważam ciebie właśnie za takiego kacapskiego
"agenciaka" :)

Data: 2011-02-20 16:16:21
Autor: the_foe
Balcerowicz: "Trzeba zlikwidowa? zasi?ki i dotacje na dzieci"
W dniu 2011-02-20 11:58, robertbig pisze:
Nie wiesz natomiast jak działanośc balcerowicz rozjebała w pył polska
gospodarke.

zwolnienie nawisu inflacyjnego to wina "zwalniacza" czy tego co go wytworzyl?

--
the_foe

Data: 2011-02-20 16:38:10
Autor: u2
W dniu 2011-02-20 16:16, the_foe pisze:
[...]

Dla cycka zawsze Balcerowicz będzie winien, bo Polska przetrwała kryzys
wywołany przez juntę Jeruzela :)

Data: 2011-02-20 17:20:17
Autor: cyc
On 20 Lut, 11:39, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> zwiekszeniu urodze .
> To trzeba tego Balceroicza zlikwidow .

Ot kacapskie rozumowanie cycka, jest cz owiek jest problem, nie ma

Ty sie odp....l od cycka dobrze i Cyckiem sobie geby , czy tylka ( na jedno wychodzi zreszta ) nie wycieraj .

cyc

Data: 2011-02-20 17:30:13
Autor: u2
W dniu 2011-02-20 17:20, cyc pisze:
Ty sie odp....l od cycka dobrze i Cyckiem sobie geby , czy tylka ( na jedno wychodzi zreszta ) nie wycieraj .

Jak cycek gwniany to trzeba się wycierać, aby nie przylepiło się na
dłużej takie kacapskie gwno :)

Data: 2011-02-20 09:39:39
Autor: robertbig
On 20 Lut, 17:30, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-20 17:20, cyc pisze:

> Ty sie odp....l od cycka dobrze i Cyckiem sobie geby , czy tylka ( na jedno
> wychodzi zreszta ) nie wycieraj .

Jak cycek gwniany to trzeba si wyciera , aby nie przylepi o si na
d u ej takie kacapskie gwno :)

Ty masz chyba problem ze zwieraczem ???
Srasz i srasz na prawo i lewo...

Data: 2011-02-20 18:47:29
Autor: u2
W dniu 2011-02-20 18:39, robertbig pisze:
Ty masz chyba problem ze zwieraczem ???
Srasz i srasz na prawo i lewo...

Ale to ty cycek dajesz gwno na kilka nicków.

Data: 2011-02-20 15:45:42
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d60ef47$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty jesteś chory na kacapizm.
Miałeś ojca w Krasnej Armii ?
Zgadłem ?

Data: 2011-02-20 15:56:48
Autor: u2
Balcerowicz: "Trzeba zlikwidowaÄ? zasi??ki i dotacje na dzieci"
W dniu 2011-02-20 15:45, bolek pisze:
Ty jesteÂś chory na kacapizm.
MiaÂłeÂś ojca w Krasnej Armii ?
ZgadÂłem ?

Pudło kacapie :)

Data: 2011-02-20 09:43:57
Autor: robertbig
On 20 Lut, 15:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-20 15:45, bolek pisze:

> Ty jesteÂś chory na kacapizm.
> MiaÂłeÂś ojca w Krasnej Armii ?
> ZgadÂłem ?

Pudło kacapie :)

Przeciez to ty jestes kacapem. Dlatego tak rozpaczliwie ,choc bez
Ĺźadnej logki, prĂłbujesz od siebie odwrĂłcic uwage.
Obrzucając innych pomówieniami.

Data: 2011-02-20 18:48:20
Autor: u2
W dniu 2011-02-20 18:43, robertbig pisze:
Pudło kacapie :)
Przeciez to ty jestes kacapem. Dlatego tak rozpaczliwie ,choc bez
żadnej logki, próbujesz od siebie odwrócic uwage.
Obrzucając innych pomówieniami.

Nie ściemniaj cycek. Byłeś, jesteś i będziesz śmiesznym kacapem.

Data: 2011-02-20 14:36:12
Autor: Polok_prawdziwy
robertbig wrote:

[...]

ZUTELIZOWAć teroski siem godo...

Data: 2011-02-20 14:40:13
Autor: u2
W dniu 2011-02-20 14:36, Polok_prawdziwy pisze:
ZUTELIZOWAć teroski siem godo...

To swoją kozę też utylizujesz ? :)

Data: 2011-02-20 15:52:15
Autor: A. Filip
robertbig <robertbig@wp.pl> pisze:
[...]

Nie ma żadnego dowodu że obłożenie Leszka Balcerowicza przynajmniej 100%
podatkiem dochodowym zaszkodziłoby rozwojowi gospodarczemu Polski :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Co kraj, to obyczaj.

Data: 2011-02-20 06:49:09
Autor: Tzva Adonai
zenon napisał(a):

Leszek Balcerowicz i jego fundacja FOR zaproponowali ca�y pakiet s�usznych

Brawa dla prof. Balcerowicza!... Popieram te reformy w 100% i uważam,
że są jedyną nadzieją dla Polski zadłużonej po uszy przez ekipy PiS i
PO.... Upierdoliłbym jeszcze emerytury i renty o połowę...

Data: 2011-02-20 15:59:17
Autor: u2
W dniu 2011-02-20 15:49, Tzva Adonai pisze:
Brawa dla prof. Balcerowicza!... Popieram te reformy w 100% i uważam,
że są jedyną nadzieją dla Polski zadłużonej po uszy przez ekipy PiS i
PO.... Upierdoliłbym jeszcze emerytury i renty o połowę...

Ściemniasz cwa i robisz krecią robotę dla prof.Balcerowicza. Typowe dla
gnojka takiego jak ty.

Data: 2011-02-20 16:14:11
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-20 11:19, zenon pisze:
[...]

Balcerowicz to madry facet, ale niestety ma skaze czlowieka ktory ewoluowal od socjalisty. Przez to wyznaje szkodliwa teorie "ucieczki do przodu" jesli chodzi o demografie. A prawda jest taka ze liczbe Polakow nalezy ograniczyc do co najmniej 15 mln luda. I dlatego panstwo powinno placic za nieposiadanie dzieci. Bo ile tak na prawde jest potzrebnych ludzi aby wytworzyc to co dzis sie wytwarza realnego? Moze 10%?
Oczywiscie implikuje to zmiane podejscia panstwa do obywatela. Z socjalistycznej na kapitalistyczna. Czlowiek w gospodarce jest nie tylko konsumentem ale takze czynnikiem produkcji. Konsumuje tylko wtedy jesli wytworzyl i zgromadzil ekwiwalent.

--
the_foe

Data: 2011-02-20 16:39:14
Autor: u2
W dniu 2011-02-20 16:14, the_foe pisze:
[...]

Gdybasz. Widać, że nie masz pojęcia o gospodarce.

Balcerowicz: "Trzeba zlikwidowa? zasi?ki i dotacje na dzieci"