Balcerowicz chce zaskarrzyc Komorowskiego za OFE

Data: 2011-07-15 06:32:26
Autor: muto2100
Balcerowicz chce zaskarrzyc Komorowskiego za OFE
http://fakty.interia.pl/polska/news/for-balcerowicza-sklada-skarge-na-prezydenta,1668742,3

kiedys   kumple -  a  Balcerowicz  widzi    ze   PO   rozkrada
bezkarnie   Polske!

Data: 2011-07-15 15:53:22
Autor: Tomek
Balcerowicz chce zaskarrzyc Komorowskiego za OFE

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:5db9d527-e3dd-46f0-8f50-b35ee7b503aen28g2000vbs.googlegroups.com...
http://fakty.interia.pl/polska/news/for-balcerowicza-sklada-skarge-na-prezydenta,1668742,3

kiedys   kumple -  a  Balcerowicz  widzi    ze   PO   rozkrada
bezkarnie   Polske!

I ma zal, ze sie nie podlaczyl?
Tomek

Data: 2011-07-15 19:43:11
Autor: Józek

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e20468e$0$3501$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Balcerowicz jest pierwszym którego należy postawić przed Trybunałem Stanu!! Mam co najmniej trzy zarzuty:
1) pozbawienie Polaków oszczędności i bezrobocie
2) ustawa bankowa, zmuszająca obywateli do
zakładania konta
3) ustawa zmuszająca obywateli do przystąpienia do OFE

Józek

Data: 2011-07-15 20:15:03
Autor: pluton
[...]

A ja zawsze powtarzam i bede powtarzal zawsze: Balcerowicz
to nasza najlepsza i najcudowniejsza bron. Grozniejsza
od wszyzstkich bomb atomowych razem wzietych.

Jeden czlowiek, sam, w pojedynke, majac milony wrogow -
zdolal doprowadzic kwitnaca gospodarke, dziesiata potege swiatowego
przemyslu, kraine mlekiem i miodem plynaca, gdzie kazdy obywatel
mial wszystko, o czym zamarzyl - on zdolal taki kraj doprowadzic
do ruiny a ludzi na skraj nedzy.

Gdybysmy wyslali go do Rosji z 10 lat temu, to dzis Moskwa byla
by tylko kupa gruzow.

Nullification

Data: 2011-07-16 02:31:10
Autor: Stefan Pietrzykowski
Dnia 15-07-2011 o 19:43:11 Józek <stasdam@poczta.onet.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisaÂł w wiadomoÂści

[...]

Balcerowicz jest pierwszym ktĂłrego naleÂży postawiĂŚ przed TrybunaÂłem  Stanu!!
Mam co najmniej trzy zarzuty:
1) pozbawienie PolakĂłw oszczĂŞdnoÂści i bezrobocie
2) ustawa bankowa, zmuszajÂąca obywateli do
zakÂładania konta
3) ustawa zmuszajÂąca obywateli do przystÂąpienia do OFE

JĂłzek

A co z plamami na słońcu?
stevep
--
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-16 14:24:45
Autor: Józek

Użytkownik "Stefan Pietrzykowski" <"cirrus "@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.vyorp8j9x0eu8pstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Dnia 15-07-2011 o 19:43:11 Józek <stasdam@poczta.onet.pl> napisał(a):

I ma zal, ze sie nie podlaczyl?
Tomek
Balcerowicz jest pierwszym którego nale?y postawia przed Trybuna3em Stanu!!
Mam co najmniej trzy zarzuty:
1) pozbawienie Polaków oszczedno?ci i bezrobocie
2) ustawa bankowa, zmuszaj?ca obywateli do
zak3adania konta
3) ustawa zmuszaj?ca obywateli do przyst?pienia do OFE

Józek

A co z plamami na słońcu?
stevep

Nie mam dowodów na to że to jego,Balcerowicza wina:)))
Ale parę milionów musi to kont sobie opłacać, tak około 7 złotych miesięcznie, to daje niesamowite dochody bankom.
OFE to też miliardowe dochody.

Józek

Data: 2011-07-16 17:23:12
Autor: pluton
Balcerowicz chce zaskarrzyc Komorowskiego za OFE
> 2) ustawa bankowa, zmuszaj?ca obywateli do
> zak3adania konta

Ale parę milionów musi to kont sobie opłacać, tak około 7 złotych

No to wariat jest przestępcš - wbrew ustawie nie ma konta.

Składaj szybciutko doniesienie do prokuratury.

Nullification

Data: 2011-07-16 02:30:10
Autor: Stefan Pietrzykowski
Dnia 15-07-2011 o 15:53:22 Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):

[...]

Kretynie, czy ci nie zal?
stevep

Balcerowicz chce zaskarrzyc Komorowskiego za OFE