[OT] -Balcerowicz - czy to wszystko prawda?

Data: 2009-03-06 06:38:40
Autor: fatso
[OT] -Balcerowicz - czy to wszystko prawda?
Nastepny nawiedzony.
Nim zaczniesz  obalac pomnik Balcerowicza, powiedz nam, skad ten Guru wzial
i sprzedal za bezcen 150 ton zlota w zbankrutowanym kraju. Jak to wyjasnisz to
wtedy bedzie mozna przejsc do dalszych punktow twojego paszkwilu.

fatso

Data: 2009-03-06 00:12:41
Autor: kl1
On 6 Mar, 07:38, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
Nim zaczniesz  obalac pomnik Balcerowicza, powiedz nam, skad ten Guru wzial
i sprzedal za bezcen 150 ton zlota w zbankrutowanym kraju.

Czy złoto zbankrutowanego kraju jest mniej warte od złota lezącego w
skarbcu bogacza?
Ew. można podważać:
-  czy to złoto istniało
-  czy kraj był na prawdę zbankrutowany

rozumiem, że masz na myśli jedno z  tych dwóch:)

Data: 2009-03-06 09:17:25
Autor: fatso
kl1@o2.pl wrote:
[...]

Rozumiem, ze Jaruzelski byl bankrutem gdy oddal wladze.
Jesli sie okaze ze mial uciulane 150 ton zlota i takowe oddal
Zydom na wyrwanie to zmienia to calkowicie osad Historii.
Jak wiec bylo?

Data: 2009-03-06 02:18:16
Autor: kl1
On 6 Mar, 10:17, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:

Rozumiem, ze Jaruzelski byl bankrutem gdy oddal wladze.
Jesli sie okaze ze mial uciulane 150 ton zlota i takowe oddal
Zydom na wyrwanie to zmienia to calkowicie osad Historii.
Jak wiec bylo?
Ja nie twierdzę, że wszystko co jest w tym artykule to prawda
daleki jednak jestem także od bezgranicznego uwielbienia dla
Balcerowicza.

Data: 2009-03-06 17:51:14
Autor: skippy
-Balcerowicz - czy to wszystko prawda?

Użytkownik <kl1@o2.pl>

Ja nie twierdzę, że wszystko co jest w tym artykule to prawda
daleki jednak jestem także od bezgranicznego uwielbienia dla
Balcerowicza.

Co ma jedno z drugim współnego?
Piekny przykład bredzenia, manipulacji, głupoty albo nie wiem czego, w dodatku potwierdzony przez autora słów:)))

Data: 2009-03-06 19:05:53
Autor: Anatol

Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości

[...]

Ale w tekście chodzi o domniemaną sprzedaż złota gdy LB był prezesem NBP. Temat był już tutaj wałkowany :

http://groups.google.pl/group/pl.biznes.wgpw/browse_thread/thread/48663ee336ca9381/a66dff0655866fcd?hl=pl&lnk=gst&q=Czy+Balcerowicz+wyprzeda%C5%82#a66dff0655866fcd

Anatol

[OT] -Balcerowicz - czy to wszystko prawda?