Baliszewski: Sikorskiego zabili Brytyjczycy polskimi rękami

Data: 2009-12-27 01:15:49
Autor: awe
Baliszewski: Sikorskiego zabili Brytyjczycy polskimi rękami
Data: 2009-12-27 02:52:05
Autor: Prawusek
Baliszewski: Sikorskiego zabili Brytyjczycy polskimi rękami

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,5405852,Baliszewski__Sikorskiego_zabili_Brytyjczycy_polskimi.html

A już się ucieszyłem, że chodzi o Cikora z jabłkiem na chuju.

Data: 2009-12-27 03:33:06
Autor: awe

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hh6f9t$gdp$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -
Ostatnio czytalem we Wprost ze Sikorski jest zajety autopromowaniem.
awe

Data: 2009-12-27 09:28:32
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-27 03:33, awe pisze:
[...]

A ty co o tym myślisz, awe? Wprost to niezwykle kłamliwy szmatławiec..

Data: 2009-12-27 15:43:46
Autor: bolek

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hh75rd$5as$2news.onet.pl...
[...]

Jak jakiś żyt zajmuje się sprawą Sikorskiego to znaczy że coś chce zamieszać.
Pieprzy to co wszyscy dawno wiedzą, a nic nowego nie powiedział.

bolek

Data: 2009-12-27 21:00:44
Autor: sofu

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
zamieszać.
Pieprzy to co wszyscy dawno wiedzą, a nic nowego nie powiedział.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A ja uważam, ze w tym cos jest!
Widzialem 3 odcinki dokumentu o jego dociekaniach i facet wykonał wielka
robote.
Jesli to jest prawda co ukazano w dokumentach i wypowiedziach swiadków to
prawie na pewno zamordowano Sikorskiego.

sofu

Data: 2009-12-27 21:19:26
Autor: sofu

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> zamieszać.
> Pieprzy to co wszyscy dawno wiedzą, a nic nowego nie powiedział.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

[...]

W uzupełnieniu:
Znalazłem w sieci taka wypowiedz pochodzaca z 2006 roku a wiec sprzed
powstania tych filmów:
http://www.insomnia.pl/tak_zgin%C4%85l_sikorski-t163014.html

wykorzystując to, że w sobotę wieczór muszę siedzieć w domu ...a właśnie w
radiu po raz setny jakiś gościu nawija, że pewnie już nigdy nie poznamy
prawdy o katastrofie gibraltarskiej...a to przecież nieprawda- wszystkich
szczegółów jasne, że nie znamy ale co tak naprawde wydarzyło się wówczas w
gibraltarze to jednak wiemy...
...jestem w o tyle lepszej sytuacji moze od innych, że oprócz wielu prac
dotyczących tematu znam rzecz z grubsza , także z ustnej rodzinnej tradycji.
... napisze tutaj to tylko naprawdę w kilku zdaniach co wszystkim
zainteresowanym tematem powinno wydać się oczywistym ale z nieznanej mi
bliżej przyczyny nikt tego jasno dotąd nie podał..aha no nie mam czasu żeby
pisać rozprawę naukową na kilkadziesiąt stron ale jeśli ktoś miałby jednak
wątpliwości co do któregoś ze zdarzeń chętnie odpowiem powołując się już
wówczas na konkretne dowody..
a było to tak...

....Konflikt pomiędzy andersem [ i jego otoczeniem] a sikorskim przerodził
się z czasem w NIENAWIŚĆ . Doszło do tego ze chociażby jak w sprawie
wyprowadzenia wojsk z ZSRR anders jawnie lekceważył rozkazy Naczelnego Wodza
....Rzecz doszła do sytuacji w której albo sikorski musiał zarezykować próbę
odwołania andersa...albo... anders wielokrotnie sugerował brytyjczykom
ODSUNIĘCIE [w tym kontekscie mieści się też i usunięcie] sikorskiego
Z innych przyczyn to samo sugerował Stalin i jego głos ...był oczywiście
ważniejszy od podszeptów andersa
Temat sikorskiego wypływał też coraz częściej na forum Churchil - roosvelt.

Faktycznym DYSPONENTEM osoby generała byli brytyjczycy i to oni wyrazili
Zgodę na usuniecie generała.zgoda=polecenie
Decyzja zapadła najpóżniej podczas podróży sikorskiego na bliski
wschód...gdy anders dowiedział się o zgodzie zmienił podczas tej wizyty swój
stosunek do sikorskiego i to nagle o 100 % podporządkowując mu się
zupełnie...Gdy sikorski opuszczał bliski wschód przygotowane w porozumieniu
wywiadów brytyjskiego i polskiego matrioszki były już gotowe ..generał
dostał ogon.
...udokumentowane przez kilkudziesięciu zgodnych świadków są powtarzane przez
andersa po wyjeżdzie sikorskiego zdania których sens wyrazi sformułowanie,
że ten JUŻ NIGDY NIC MU NIE ZROBI ...

....już tylko egzekucja...

....wracając sikorski nieco modyfikował swoje plany... stąd kilka telefonów
do polskich ministrów w londynie o jego śmierci w katastrofie lotniczej ...
zanim naprawdę miała miejsce...

Anglicy przed tym ostatnim lotem wielokrotnie prosili kilka osób z
towarzystwa sikorskiego a najwięcej jego córkę by mu w tej pdróży nie
towarzyszyli...ten ostatni lot sikorskiego był JEDYNYM w którym nie
towarzyszył mu polski ale i brytyjski agent - mason j. rettinger.

....Rzecz wykonywana polskimi rękoma była jednak przeprowadzana w ścisłej
współpracy wywiadów angielskiego i rosyjskiego ..na gibraltarze zjawił się
wówczas nawet sam majski ale oczywiście w tajemnicy przed sikorskim
...opuścił go mniej więcej też w tym czasie, kogo przywiózł ,kogo zabrał
stamtąd...
zainteresowani przeciez wiedzą ...

Wykonawca był matrioszka [jakby ktoś rzeczywiście nie wiedział popularny
zwłaszca w stalinowskim wywiadzie sposób wykorzystywania agentów pdobnych do
innych osób]..wykorzystano matrioszkę jana gralewskiego agenta bliskiego
sikorskiemu który miał razem z nim opuścić gibraltar i udać się do
londynu...miał on bardzo bliski dostęp do sikorskiego ...dowiedział się tego
co do najsprawniejszego przeprowadzenia akcji było potrzebne...

Samo morderstwo rozegrało się pod osłoną nocy na pokładzie labratora w
możliwie najbardziej...sterylnych warunkach...samolot majskiego był
blisko...

gdy sikorski i towarzyszace mu osoby weszły na pokład- mordercy już tam
byli.PILOT CZECH PRCHAL O TYM WIEDZIAŁ!!! JEDYNY raz w swej długiej karierze
pilota założył kamizelkę ratunkową........Dokonał PONADPÓŁGODZINNEJ próby
silników ...to wówczas pasażerowie labratora zostali zamordowani...doszło do
morderstwa ale i ...zacierania jego śladów ...majski czekał...nic nie jest
doskonałe- obawiajac się przedwczesnej konfrontacji zamordowano najpierw
gralewskiego-jego ciało z kulą w głowie znaleziono na pasie startowym...
....Sikorski i towarzyszące mu osoby [ to te których ciała wyłowiono] ułożyły
się do snu - była noc...teraz nastąpiła rzeż ...sikorski prawdopodobnie był
tym który spróbował się bronić - jego ciało było zmasakrowane...oprawców
miało być trzech-wsród nich właśnie ten matrioszka gralewski używający
podobnie jak prawdziwy gralewski również pseudonimu p.nowakowski...
....Teraz Prchal miał delikatnie wodować labratora- co i uczynił -przez cały
lot miał pełną kontrolę nad samolotem -lekko opadł na tafle wody-labrator
tonął wiele długich minut...takich wodowań na gibraltarze wcześniej i
pożniej było wiele nikt w nich rzecz jasna nie ginął...
....Kilka dni potem kiedy całe zadanie było już wykonane jak poświadczaja
dokumenty p. nowakowski opuścił gibraltar...jak jednak widać na zdjęciach z
pogrzebu generała ...gralewski znalazł sie w towarzystwie kilku nigdy nie
rozpoznanych osobników na gibraltarskim pogrzebie sikorskiego...

kończąć spytam się tylko dlaczego zatem anglicy mieli by dać nam całą prawdę
o śmierci generała sikorskiego?

--

..
A co do tego dziennikarza to Żyd czy nie Żyd, ale nie widze aby mial dzialac

sofu

Data: 2009-12-27 22:53:30
Autor: awe

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hh8f8m$vnf$1node2.news.atman.pl...

> [...]

> zamieszać.
> Pieprzy to co wszyscy dawno wiedzą, a nic nowego nie powiedział.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

.
[...]

-- -- -- -- -- -- -
z tego co ogladalem i jeszcze zanim sie o wszystkim dowiedzialem to widzac wypowiedzi Lubienskiego - stwierdzilem ze kreci na maksa.
Sikorskiego zabili brytyjczycy razem z Polakami. Z pewnoscia nie byl to wypadek losowy. Tlumaczenia Lubienskiego, jak i wszelkie okolicznosci przypominaja mi cos co przezylem osobiscie. Zreszta dzialo sie w tym samym rejonie.
awe

Data: 2009-12-28 13:23:16
Autor: bolek
> [...]

Jesli to jest prawda co ukazano w dokumentach i wypowiedziach swiadków to
prawie na pewno zamordowano Sikorskiego.

Jedno jest pewne. Jedyną osobą która nie była zainteresowana śmiercią
Sikorskiego był Hitler.

bolek

Data: 2009-12-27 22:48:17
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- --
Mysle tak samo.
awe

Data: 2009-12-28 11:19:27
Autor: matusm

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hh68tl$vbe$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,5405852,Baliszewski__Sikorskiego_zabili_Brytyjczycy_polskimi.html
awe

Napisano  w gownie  "Wiem ze nic nie wiem" a to jedynie odskocznia od faktu ze nadal,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Baliszewski: Sikorskiego zabili Brytyjczycy polskimi rękami