Ba?kany - szukam kompana na wypraw?

Data: 2011-02-24 15:42:33
Autor: MadMan
Ba?kany - szukam kompana na wypraw?
Witam, jako że właśnie zaplanowałem sobie urlop w pracy - zaczynam planować
wycieczko-wyprawę. Termin - 26 sierpień - 7 wrzesień (13 dni) Wstępna trasa - samochodem z Rybnika do Serbii (Nisz albo i bliżej
granicy z Macedonią - np. Preszewo), następnie Macedonia (jezioro
Ochryd), nieco Albanii, nieco Czarnogóry i powrót przez Serbię bez
Kosowa (z tego co wiem - przejazd z Kosowa do Serbii może być
niemożliwy). Alternatywnie - powrót przez Kosowo i Macedonię. Powrót
samochodem do domu. Trasy szczegółowej jeszcze nie planuję. Założenia co do marszruty - ok. 100 km dziennie, nie planuję zabierania
większego bagażu tylko pojadę "na toosha"  No, może nie aż tak, ale
bagaż postaram się ograniczyć do 2 sakw (w jednej jakiś mały namiot).
Noclegi na dziko, ewentualnie raz na jakiś czas kwatera. Jedzenie
gotowane samodzielnie, co kilka dni można wyskoczyć do restauracji,
szczególnie na coś miejscowego. Poszukuję 1 osoby zainteresowanej taką formą spędzenia wakacji. Od
siebie - mam 26 lat, nie mam za to kondycji (przynajmniej obecnie),
potrafię być marudny ale zwykle mało gadam. 2 tygodnie powinno się dać
ze mną wytrzymać. Koszt przejazdu - tyle co paliwo + winiety i opłaty drogowe (Węgry na
pewno winieta, Słowacja - omijanie dróg płatnych, Serbia - jeszcze nie
wiem, prawdopodobnie jednak autostradami. Dzieli się na połowę.

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-02-24 15:51:17
Autor: kml
Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:1cj48y4djn88z.dlgrower.power.pl...

potrafię być marudny ale zwykle mało gadam. 2 tygodnie powinno się dać
ze mną wytrzymać.

:))))

http://endurorider.pl
24/02/2011 ANTI chainreactioncycsles.com?

Data: 2011-02-24 16:06:21
Autor: MadMan
Dnia Thu, 24 Feb 2011 15:51:17 +0100, kml napisał(a):

potrafię być marudny ale zwykle mało gadam. 2 tygodnie powinno się dać
ze mną wytrzymać.

:))))

Masz do mnie jakiś romans? :P
Spytaj Marka K. albo Michała W. Albo Toosha, chociaż z nim jechałem
tylko kilka dni. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-02-24 16:08:04
Autor: kml

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:17l7ixjy9w7tk$.dlgrower.power.pl...
[...]

Nie, bardzo mi się spodobał ten kawałek opisu :) Swoją drogą to właśnie mnie oświeciło, że szukając kogoś na dłuższy wyjazd wypada prawdę o sobie napisać - wczesniej o tym nie myślałem w ten sposób :)

Data: 2011-02-24 16:15:43
Autor: MadMan
Dnia Thu, 24 Feb 2011 16:08:04 +0100, kml napisał(a):

Swoją drogą to właśnie mnie oświeciło, że szukając kogoś na dłuższy wyjazd wypada prawdę o sobie napisać - wczesniej o tym nie myślałem w ten sposób :)

To może być faktycznie rzecz kluczowa. A, dodam jeszcze - zwykle potrafię się dogadać. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-02-24 23:24:37
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ba?kany - szukam kompana na wypraw?
MadMan, Thu, 24 Feb 2011 16:15:43 +0100, pl.rec.rowery:
[...]

A ja mogę tylko potwierdzić słowa MadMana.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-02-24 19:36:09
Autor: szaman
On 02/24/2011 03:42 PM, MadMan wrote::
Witam,

jako że właśnie zaplanowałem sobie urlop w pracy - zaczynam planować
wycieczko-wyprawę.

Nie lepiej Węgry bez winiety, a Słowację z winietką?

sz

Data: 2011-02-24 22:24:34
Autor: MadMan
Dnia Thu, 24 Feb 2011 19:36:09 +0100, szaman napisał(a):

Nie lepiej Węgry bez winiety, a Słowację z winietką?

Nie, bo w Słowacji omijam 1 drogę, a na Węgrzech w cholerę :P

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-02-25 15:47:42
Autor: kamtzu
[...]

Tez cos kombinujemy w podobnym terminie, jeszcze nie wiem gdzie ale bałkany prawdopodobne.
No ale jest nas 2 (ja i Żonka).

Data: 2011-02-27 13:49:13
Autor: tadek
On 25 Lut, 15:47, "kamtzu" <a...@a.pl> wrote:
U ytkownik "MadMan" <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> napisa w wiadomo cinews:1cj48y4djn88z.dlgrower.power.pl...

> jako e w a nie zaplanowa em sobie urlop w pracy - zaczynam planowa
> wycieczko-wypraw .

Tez cos kombinujemy w podobnym terminie, jeszcze nie wiem gdzie ale ba kany
prawdopodobne.
No ale jest nas 2 (ja i onka).

to jedź solo a żonkę podeślij MadMan-owi ewentualnie

Data: 2011-03-01 14:41:19
Autor: Dąbrowski
W dniu 2011-02-24 15:42, MadMan pisze:

Termin - 26 sierpień - 7 wrzesień (13 dni)
Wstępna trasa - samochodem z Rybnika do Serbii
[...]
Powrót
samochodem do domu.

Co z samochodem na miejscu?

Data: 2011-03-01 15:38:48
Autor: MadMan
Ba?kany - szukam kompana na wypraw?
Dnia Tue, 01 Mar 2011 14:41:19 +0100, Dąbrowski napisał(a):

Co z samochodem na miejscu?

No a co ma być? Będzie stał... :) O to się nie martwię, prawdopodobnie
złapię kontakt w Niszu. Albo zostawię pod uczelnią. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Ba?kany - szukam kompana na wypraw?