Balował czy nie?

Data: 2017-02-06 17:17:51
Autor: Zenek Kapelinder
Balował czy nie?
Zazdroscisz mu pizdziak bo go stac na fajne dupy i hotel a ty masz taka z wylupiastymi oczkami i pukasz ja w kotlowni. Popatrz czy palacz kamerki nie zainstalowal bo jak nagrywa to moze w necie sprzedawac filmiki jak sie czuby na weglu pierdola.

Data: 2017-02-07 16:35:06
Autor: Dark ice
Balował czy nie?

--
Kapelusznik, ty to chyba masz jakieś odchyły na tle odbytu i szparki. Brakuje ci czy jak? ;-)))

CL

Balował czy nie?