Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km

Data: 2011-07-20 17:08:55
Autor: Leszek 'QSi' Pasoñ
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
jestem pe³en podziwu dla ludzi (w tym ciebie) którzy s± w stanie pokonaæ  taki dystans w takim czasie.
mimo ¿e nie darzê cie sympati± ¿yczê ci jak najlepszego wyniku, pewnie  nawet tak jak inni twoi przeciwnicy. to ¿e kto¶ cie nie lubi nie oznacza  ¿e ci ¼le ¿yczy.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do £±cka http://www.lacko.pl/

Data: 2011-07-20 08:33:37
Autor: Wilk
On 20 Lip, 17:08, Leszek 'QSi' Pasoñ <cou...@wywalspam.o2.pl> wrote:
To ¿e kto¶ cie nie lubi nie oznacza
¿e ci ¼le ¿yczy.

Nie jestem do koñca przekonany - ale niech bêdzie :))

To w±tek nie o tym kto jak mi ¿yczy - bo przede wszystkim to nie ja
sam tam jadê, po to opisa³em budz±c± wielki podziw postaæ Henryka
Fortoñskiego, by siê nie na mnie ów w±tek skupia³.
A jest przede wszystkim o wspania³ym wy¶cigu i kolarstwie w
najpiêkniejszym wydaniu - trasa przez calutk± Polskê, ruszaj±c na
trasê w ¦winouj¶ciu koñczymy jechaæ dopiero w Bieszczadach. Na takim
dystansie liczne kryzysy s± nieuniknione, ca³y czas trzeba walczyæ z
w³asnymi s³abo¶ciami, senno¶ci±, awariami, jedzie siê niezale¿enie od
pogody (jedna z edycji by³a bardzo deszczowa); pod koniec zmêczenie
jest ju¿ ogromne, a w³a¶nie koñcówka jest najbardziej wymagaj±ca; ale
satysfakcja na mecie - jeszcze wiêksza!
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-20 17:27:55
Autor: piecia aka dracorp
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Dnia Wed, 20 Jul 2011 08:33:37 -0700, Wilk napisa³(a):
Co roku mi siê marzy aby pojechaæ na t± trasê i co roku co¶ nie wypala. Najczê¶ciej brak formy. Nie wiem dlaczego ale ostatnio forma strasznie mi spad³a, gdzie przejechanie 60km jest aktualnie trudno¶ci±.

Pan Henryk jest niesamowit± osob± i kolarzem. Znam go z cyklu maratonów szosowych. Wielu przyje¿d¿a³o na imprezê poci±gami, samochodami a on nale¿a³ do tych którzy miêdzy innymi przyje¿d¿ali rowerem. Robi±c przy tym kawa³ek drogi.

Nie doszuka³em siê jakoby w tym roku by³y jakie¶ eliminacje. Fakt ¿e na wielu maratonach szosowych w tym roku nie by³em. By³y? Czy ka¿dy móg³ wystartowaæ?

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-07-20 10:54:22
Autor: Wilk
On 20 Lip, 19:27, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:

Nie doszuka³em siê jakoby w tym roku by³y jakie¶ eliminacje. Fakt ¿e na
wielu maratonach szosowych w tym roku nie by³em. By³y? Czy ka¿dy móg³
wystartowaæ?

¯eby wystartowaæ w tym maratonie trzeba udokumentowaæ przejechanie
dystansu powy¿ej 400km na maratonie lub na imprezie uzgodnionej
wcze¶niej z organizatorami (nie dotyczy to osób, które ju¿ wcze¶niej
BBTour ukoñczy³y - te maj± kwalifikacjê do¿ywotni±). W porównaniu z
zesz³ym rokiem zmieni³o siê to o tyle, ¿e nie uznaj± ju¿
indywidualnych kwalifikacji (jak np moja w zesz³ym roku); do tego
podniesiono próg minimalnego wieku uczestników z 18 do 23 lat. Ale
takich imprez jest co najmniej kilka, wiêc zainteresowani na pewno co¶
znajd± dla siebie
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-20 23:05:06
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Wilk, Wed, 20 Jul 2011 08:33:37 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
On 20 Lip, 17:08, Leszek 'QSi' Pasoñ <cou...@wywalspam.o2.pl> wrote:
To ¿e kto¶ cie nie lubi nie oznacza
¿e ci ¼le ¿yczy.

Nie jestem do koñca przekonany - ale niech bêdzie :))

Ja tylko mogê s³owa Leszka potwierdziæ. Peda³uj, peda³uj! Kto¶ musi
zapracowaæ na statystyczn± normê ;-)

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2011-07-21 06:46:20
Autor: Ignacy
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Wilk <m-wolff@wp.pl>  Sil±c siê trochê na oryginalno¶c a okazja jak widaæ ku temu
 jest wyj±tkowa i podkre¶laj±c ¿e Twoje osi±gniêcia mnie
 wy³±cznie pozytywnie mobilizuj± oraz ¿ycz±c Ci udanego tour-u   zadedykujê Ci tak± oto fraszkê:

  Mówi kwiat do motyla nikt nie widzi niech pan "zapyla"

 Ignac

Data: 2011-07-21 03:44:10
Autor: Wilk
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
On 21 Lip, 08:46, " Ignacy" <ignac88.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Wilk <m-wo...@wp.pl>

 Sil c si troch na oryginalno c a okazja jak wida ku temu
 jest wyj tkowa i podkre laj c e Twoje osi gni cia mnie
 wy cznie pozytywnie mobilizuj oraz ycz c Ci udanego tour-u
 zadedykuj Ci tak oto fraszk :

  M wi kwiat do motyla nikt nie widzi niech pan "zapyla"

Dziêki za mi³e s³owa, na szczê¶cie jeszcze nie brakuje tu ludzi którzy
po prostu kochaj± kolarstwo w ka¿dej postaci, a nie tylko wiecznie
stêkaj±; dla takich ludzi w³a¶nie tworzê swoje relacje; takich ludzi
staram siê zachêcaæ do wypraw i wyjazdów; staram siê pokazaæ jak±
rower mo¿e byæ przygod± i ¿yciow± pasj±.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-21 14:26:40
Autor: Titus Atomicus
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
In article <ed5c4860-7b07-4e15-b117-8b670976248b@g16g2000yqg.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

staram siê zachêcaæ do wypraw i wyjazdów; staram siê pokazaæ jak±
rower mo¿e byæ przygod± i ¿yciow± pasj±.

"Wasze uznanie jest dla mnie bodzcem do jeszcze lepszej intesywniejszej pracy"

BP MSPANC

TA

Data: 2011-07-21 21:32:44
Autor: Ignacy
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km

  Czyta³ mo¿e kto¶ relacje uczestników tego tour-u...polecam.

  Ignac

--

Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km