Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km

Data: 2011-07-24 09:52:01
Autor: kawoN
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
W dniu 11-07-20 13:28, Wilk pisze:
Zapraszam wszystkich entuzjastów roweru na relacjê on-line z tego
najd³u¿szego polskiego maratonu.

Mogê powiedzieæ - wczoraj pó¼nym wieczorem widzia³em :)

Wracam sobie z nad morza (oczywi¶cie blachosmrodem)
a tu na tzw. obwodnicy Bydgoszcz - Toruñ z niewiadomych
mi przyczyn zapyla rowerzysta (prawid³owo o¶wietlony i
widoczny z daleka - wow - co za rzadko¶æ) z numerkiem
startowym. My¶lê sobie - pewnie by³ na zawodach i nie zdj±³.
Ale jak min±³em kolejnych 3-ch to mnie ol¶ni³o - w³a¶nie
mijam BBTour :) Potem by³o jeszcze kilka grupek.

I kilka refleksji:

1. temperatura za oknem: 11 st. C - oj bêdzie selekcja
2. nad morzem (a by³em jakie¶ 100 km od startu) od rana
    do popo³udnia leje deszcz i tylko wiatr chyba w plecy
    - oj pewnie by³a selekcja
3. mimo o¶wietlenia (trzeba przyznaæ ¿e uczestnicy byli
    widoczni wyj±tkowo dobrze) jazda tras± typu "obwodnica"
    ale bez pobocza niesie du¿e ryzyko wypadku - chocia¿
    ruch rzeczywi¶cie nie za du¿y
4. jad± tam naprawdê nie¼li twardziele - musieli mieæ
    w nogach ok. 300km a zarówno prêdko¶æ z jak± siê poruszali
    jak i kadencja ¶wiadczy³y, ¿e jeszcze d³uuugo pojad±

i obserwacja z dzisiaj rana: o ile monitoring zawodników online
nie k³amie - selekcja faktycznie do¶æ du¿a

--
kawoN
-

Data: 2011-07-24 09:44:35
Autor: Ignacy
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km

  Zastanawiam siê do czego i czy wogóle da siê taki wysi³ek
  porównaæ...nasz kolega Micha³ na 41.
  Szkoda ¿e nie mo¿na wyczaiæ jakie poszczególni zawodnicy
  robi± sobie przerwy...czo³ówka prowadzi od samego pocz±tku.

  Ignac

Data: 2011-07-24 12:04:34
Autor: kawoN
W dniu 11-07-24 11:44,  Ignacy pisze:

   Zastanawiam siê do czego i czy wogóle da siê taki wysi³ek
   porównaæ...

Do "Selekcji" chyba.

> nasz kolega Micha³ na 41.

O faktycznie. Nie zauwa¿y³em ¿e ta lista jest stronicowana.
Swoj± drog± robiæ stronicowanie dla 85 pozycji...

Czyli jednak moje obserwacje z rana muszê zweryfikowaæ,
jednak jeszcze nie by³o selekcji :)

--
kawoN
-

Data: 2011-07-24 14:27:29
Autor: Ignacy
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km

  Kolega Micha³ poprawi³ lokatê na 32 pozycjê,652km-31h i 10 min
  patrzy³em na prognozê pogody,leje im...peleton mocno rozci±gniety.

  Ignac

Data: 2011-07-24 20:00:00
Autor: geos
  Ignacy wrote:
  Kolega Micha³ poprawi³ lokatê na 32 pozycjê,652km-31h i 10 min
  patrzy³em na prognozê pogody,leje im...peleton mocno rozci±gniety.

sporo ¶cigantów ma teraz prêdko¶æ 0, ale Wilk napiera i goni owieczki przed sob± :)

geos

Data: 2011-07-24 20:14:18
Autor: kawoN
W dniu 11-07-24 20:00, geos pisze:

sporo ¶cigantów ma teraz prêdko¶æ 0, ale Wilk napiera i goni owieczki
przed sob± :)

Lider chyba nie spa³, ma ¶redni± 28 km/h...
zaraz dojedzie do mety...

--
kawoN
-

Data: 2011-07-24 20:17:56
Autor: szufla
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Lider chyba nie spa³, ma ¶redni± 28 km/h...
zaraz dojedzie do mety...

I jest szansa na rekord trasy.

sz.

Data: 2011-07-24 19:14:58
Autor: Ignacy
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km

 Ma kto¶ jakie¶ info co siê dzieje bo nie mogê wogóle
 wej¶æ na stronê albo wygl±da mi na to jakby j± wy³±czyli.
 Czy dojecha³ ju¿ kto¶.

 Ignac

Data: 2011-07-24 21:39:51
Autor: geos
  Ignacy wrote:
 Ma kto¶ jakie¶ info co siê dzieje bo nie mogê wogóle
 wej¶æ na stronê albo wygl±da mi na to jakby j± wy³±czyli.
 Czy dojecha³ ju¿ kto¶.

wygl±da na to, ¿e pierwsza trójka zameldowa³a siê na mecie

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-07-24 20:19:13
Autor: Ignacy
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
geos <geos@nowhere.invalid> napisa³(a):
  Ignacy wrote:
>  Ma kto¶ jakie¶ info co siê dzieje bo nie mogê wogóle
>  wej¶æ na stronê albo wygl±da mi na to jakby j± wy³±czyli.
>  Czy dojecha³ ju¿ kto¶.

wygl±da na to, ¿e pierwsza trójka zameldowa³a siê na mecie

  Dziêki za info,ostatnio prowadzili Bocian i Ko¶ciak   ...ja konsekwetnie mam ca³y czas szlaban na stronê.

  Ignac

Data: 2011-07-25 02:27:41
Autor: Ignacy
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km

  O 4.15 Micha³ by³ w Rzeszowie i jedzie dalej.

  Ignac

Data: 2011-07-25 02:39:28
Autor: Ignacy
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km

  O 4.36 by³ na 860 km.

  Ignac

Data: 2011-07-25 11:05:15
Autor: Ryszard Mikke
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
 Ignacy <ignac88.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):

  O 4.36 by³ na 860 km.

A Marek Piluch i Lukasz Rojewski zabladzili. W tym samym miejscu - pojechali
prosto na Ustrzyki Dolne...

--
rmikke

Data: 2011-07-25 12:14:09
Autor: Ignacy
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Ryszard Mikke <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
A Marek Piluch i Lukasz Rojewski zabladzili.

...to "ustrojstwo" co mieli ze sob± nie pokazywa³o im drogi?
A poza tym brakuje mi w tym wszystkim kto ile czasu sta³ chocia¿
zsumowanych...gdyby jeszcze zaznaczyli np.co 10 km odleg³o¶ci
na trasie u³atwi³o by to pozycjonowanie kibicom.

 Ignac

Data: 2011-07-25 12:36:59
Autor: Ryszard Mikke
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
 Ignacy <ignac88.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
Ryszard Mikke <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a): > A Marek Piluch i Lukasz Rojewski zabladzili. ...to "ustrojstwo" co mieli ze sob± nie pokazywa³o im drogi?

Z torby pod ram±?

Nie, to tylko rejestrator z nadajnikiem, zebysmy my mogli ogladac.

A poza tym brakuje mi w tym wszystkim kto ile czasu sta³ chocia¿
zsumowanych...gdyby jeszcze zaznaczyli np.co 10 km odleg³o¶ci
na trasie u³atwi³o by to pozycjonowanie kibicom.

No, znalazloby sie jeszcze pare uwag, nawet do samej aplikacyjki to
pokazujacej. Ale i tak jest fajnie.

--
rmikke

Data: 2011-07-25 14:24:02
Autor: kawoN
W dniu 11-07-25 13:05, Ryszard Mikke pisze:
A Marek Piluch i Lukasz Rojewski zabladzili. W tym samym miejscu - pojechali
prosto na Ustrzyki Dolne...

£ukasz chyba ¶pi w Ustrzykach...

--
kawoN
-

Data: 2011-07-25 14:27:52
Autor: geos
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
kawoN wrote:
£ukasz chyba ¶pi w Ustrzykach...

ju¿ napiera :)

Data: 2011-07-25 12:56:39
Autor: Ryszard Mikke
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
 Ignacy <ignac88.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):

  O 4.36 by³ na 860 km.

No i wyladowal. 54:44:59.

--
rmikke

Data: 2011-07-25 13:06:39
Autor: Ryszard Mikke
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Ryszard Mikke <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
 Ignacy <ignac88.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a): > >   O 4.36 by³ na 860 km.

No i wyladowal. 54:44:59.

Hmm... A w dwóch innych miejscach ten sam system pokazuje czas o piec minut
dluzszy. To ja nie wiem...

--
rmikke

Data: 2011-07-25 23:25:03
Autor: Ryszard Mikke
Ryszard Mikke <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a): >  Ignacy <ignac88.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a): > > > > >   O 4.36 by³ na 860 km.

Hmm... A w dwóch innych miejscach ten sam system pokazuje czas o piec minut
dluzszy. To ja nie wiem...

O proszê: http://42.pl/u/2Djz

Czas na mecie (19-ty punkt kontrolny) o 5 minut krótszy, ni¿ czas ca³o¶ci, podany w dwóch miejscach na tym samym obrazku. Jakie¶ minuty karne doliczali, albo co?

--
rmikke

Data: 2011-07-26 07:01:33
Autor: szufla
[...]

Mysle, ze nadajnik nie zostal w pore wylaczony i zliczal dalej. albo jakis inny "blad systemowy".
Trzeba patrzec na czas startu i czas przyjazdu.

sz.

Data: 2011-07-25 13:07:01
Autor: Ignacy
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Ryszard Mikke <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
No i wyladowal. 54:44:59.
   ...na 26 ok.14.56 czas przyjazdu tylko mo¿na wyczaiæ
  dziêki bezpo¶redniej obserwacji...da³ radê!Gratulacje!

  Ignac

Data: 2011-07-25 15:18:35
Autor: geos
Ryszard Mikke wrote:
 Ignacy <ignac88.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
  O 4.36 by³ na 860 km.

No i wyl±dowa³. 54:44:59.

z cyklu "prze¿yjmy to jeszcze raz" dostêpne jest ju¿ historyczne nagranie w czasie rzeczywistym dokumentuj±ce finisz Wilka (a w³a¶ciwie jego znikniêcie z radaru) ;)

http://geos2005.republika.pl/finisz.mp4

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-07-24 21:47:08
Autor: kawoN
W dniu 11-07-24 21:39, geos pisze:
Ignacy wrote:
Ma kto¶ jakie¶ info co siê dzieje bo nie mogê wogóle

wygl±da na to, ¿e pierwsza trójka zameldowa³a siê na mecie

A Wolff goni, na razie 22. Ale jeszcze nocka przed nim.

--
kawoN
-

Data: 2011-07-24 21:52:31
Autor: geos
Ignacy wrote:
Ma kto¶ jakie¶ info co siê dzieje bo nie mogê wogóle

wygl±da na to, ¿e pierwsza trójka zameldowa³a siê na mecie

A Wolff goni, na razie 22. Ale jeszcze nocka przed nim.

u mnie wynika, ¿e ju¿ chrapie niedaleko Lipnika ;)

geos

Data: 2011-07-24 22:02:02
Autor: szufla
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
u mnie wynika, ¿e ju¿ chrapie niedaleko Lipnika ;)

A jako pierwszy wyglada, ze dojechal Roman Krupa rocznik 50 z czasem 37h16min. Pokazal mlodziakom ;)

sz.

Data: 2011-07-24 22:13:07
Autor: kawoN
W dniu 11-07-24 21:52, geos pisze:

u mnie wynika, ¿e ju¿ chrapie niedaleko Lipnika ;)

Raczej ma przerwê. Tam nie ma noclegowni :)

--
kawoN
-

Data: 2011-07-24 22:37:18
Autor: geos
kawoN wrote:
W dniu 11-07-24 21:52, geos pisze:
u mnie wynika, ¿e ju¿ chrapie niedaleko Lipnika ;)
Raczej ma przerwê. Tam nie ma noclegowni :)

chyba masz racje bo ju¿ dalej jedzie

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-07-27 09:12:32
Autor: Kosu
On 2011-07-24 11:44,  Ignacy wrote:

  Zastanawiam siê do czego i czy wogóle da siê taki wysi³ek
  porównaæ...nasz kolega Micha³ na 41.

Do mnóstwa ró¿nych rzeczy. Wiele kobiet rodzi przez 20 godzin. Chcesz
siê spieraæ?

pozdrawiam,
PK

PS.: Po co Ci ten margines z lewej strony? ¯eby fraszki lepiej wygl±da³y?!

Data: 2011-07-27 09:40:39
Autor: Alfer_z_pracy
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Kosu napisa³:
Zastanawiam siê do czego i czy wogóle da siê taki wysi³ek porównaæ...nasz kolega Micha³ na 41.

Do mnóstwa ró¿nych rzeczy. Wiele kobiet rodzi przez 20 godzin. Chcesz siê spieraæ?

Kosu: odpowied¼ mistrzowska! Pozwolisz, ¿e jak bêdê prowadzi³ warsztaty "Umiejêtno¶æ skutecznej konwersacji" zacytujê ten fragment dyskusji? Bo taki tekst umkn±æ nie mo¿e :-)

Pzdr
A.

Data: 2011-07-27 10:27:57
Autor: Kosu
On 2011-07-27 09:40, Alfer_z_pracy wrote:
Kosu: odpowied¼ mistrzowska! Pozwolisz, ¿e jak bêdê prowadzi³ warsztaty
"Umiejêtno¶æ skutecznej konwersacji" zacytujê ten fragment dyskusji? Bo
taki tekst umkn±æ nie mo¿e :-)

Tylko bez przesady, bo wpadnê w samozachwyt :]

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-07-27 10:43:28
Autor: kawoN
On 2011-07-24 11:44,  Ignacy wrote:

   Zastanawiam siê do czego i czy wogóle da siê taki wysi³ek
   porównaæ...nasz kolega Micha³ na 41.

Do mnóstwa ró¿nych rzeczy. Wiele kobiet rodzi przez 20 godzin. Chcesz
siê spieraæ?

Eee poród to jednak chyba co innego. Co prawda ja nie rodzi³em
ale ¿ona 2 razy i przy okazji widzia³em ró¿ne przypadki rodzeñ
d³ugich i krótkich. Wiêkszo¶æ kobiet jest w stanie rodziæ
d³ugo bez przygotowania kondycyjnego (naturalna cecha)
- ale raczej ¿adna z nich nie zrobi 1008 km w 72h bez
takowego przygotowania.

--
kawoN
-

Data: 2011-07-27 11:04:09
Autor: Kosu
On 2011-07-27 10:43, kawoN wrote:
[...]

Przez chwilê zastanawia³em siê, czy Ci konkretnie pisaæ jak g³upi jest
Twój komentarz. Ograniczê siê do delikatnych sugestii...

Przygotowanie do rodzenia jest tak "naturaln± cech±" kobiet, ¿e dzi¶ w
Europie niemal do wszystkich porodów dochodzi w sterylnych szpitalach
pod opiek± specjalistycznej kadry.

W odleg³ej przesz³o¶ci przed II WW - kiedy wiele kobiet rodzi³o
"naturalnie" np. w wiejskim domu, a asystowa³ lokalny spec od byd³a -
porody zabija³y w krajach rozwiniêtych wiêcej osób ni¿ klêski ¿ywio³owe.
Tzn. "naturalne" by³o w tym procesie za³o¿enie, ¿e czê¶æ porodów po
prostu koñczy siê poronieniem, a w skrajnych przypadkach umiera tak¿e
wycieñczona matka.

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-07-27 11:28:44
Autor: szufla
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
O rzesz kurwa...(czyli brak mi slow), no co za debilny troll.
Wez napisz jeszcze o obozach koncentracyjnych. NTG !

sz.

Data: 2011-07-27 11:39:20
Autor: de Fresz
Bałtyk-Bieszczady Tour 1008km
On 2011-07-27 11:04:09 +0200, Kosu <665@epf.pl> said:

[...]

Jakkolwiek  okrutnie by to nie brzmia³o, obiektywnie patrz±c zdecydowanie nie wp³ywa to pozytywnie na kondycjê zdrowotn± gatunku ludzkiego. Tak, matka natura jest wredn± suk±. Ale dzia³a z sensem. Z tym ¿e poród, a ocieranie siê o granice mo¿liwo¶ci fizjologicznych cz³owieka (czy te¿ wrêcz przesuwanie ich poprzeczki), to jakby zupe³nie ró¿ne zagadnienia.

de Fresz

Data: 2011-07-27 11:45:09
Autor: kawoN
On 2011-07-27 10:43, kawoN wrote:

Przez chwilê zastanawia³em siê, czy Ci konkretnie pisaæ jak g³upi jest
Twój komentarz. Ograniczê siê do delikatnych sugestii...

Hehe, gdybym by³ o 10 lat ubo¿szy w ¿yciowe do¶wiadczenia
to bym pewnie siê wzburzy³ i podj±³ temat, na moje szczê¶cie
¿ycie nauczy³o mnie dystansu do spraw mniej wa¿nych :)

Przygotowanie do rodzenia jest tak "naturaln± cech±" kobiet, ¿e dzi¶ w
Europie niemal do wszystkich porodów dochodzi w sterylnych szpitalach
pod opiek± specjalistycznej kadry.

Kiedy ostatnio by³e¶ w szpitalu w Polsce?
Ja w ci±gu kilku lat kilka razy (na szczê¶cie nie jako pacjent)
i tego o czym piszesz powy¿ej nie zauwa¿y³em...
Móg³bym d³ugo pisaæ o sterylno¶ci szpitali jak i fachowo¶ci kadry.

[...]

Poronienia akurat niewiele maj± wspólnego z porównywaniem
wysi³ku, a ¶mieræ matki to najczê¶ciej krwotok lub zaka¿enie,
co teoretycznie podczas maratonu mo¿e siê zdarzyæ ale
nie a¿ tak czêsto jak przy porodzie...

--
kawoN
-