Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km

Data: 2011-07-27 04:54:50
Autor: Kosu
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
On Wednesday, July 27, 2011 11:39:20 AM UTC+2, de Fresz wrote:
Jakkolwiek  okrutnie by to nie brzmia³o, obiektywnie patrz±c zdecydowanie nie wp³ywa to pozytywnie na kondycjê zdrowotn± gatunku ludzkiego. Tak, matka natura jest wredn± suk±. Ale dzia³a z sensem. Z tym ¿e poród, a ocieranie siê o granice mo¿liwo¶ci fizjologicznych cz³owieka (czy te¿ wrêcz przesuwanie ich poprzeczki), to jakby zupe³nie ró¿ne zagadnienia.

Jakkolwiek okrutnie by to zabrzmia³o: kolarstwo nie jest szczytem osi±gniêæ ludzko¶ci. Dobudowywanie do tego filozofii o przesuwaniu poprzeczki granic mo¿liwo¶ci zawsze uwa¿a³em za równie ¶mieszne jak "gwarantowanie na 120%".

W komentarzu wcze¶niej pojawi³ siê tekst "Zastanawiam siê do czego i czy wogóle da siê taki wysi³ek porównaæ". Je¶li kto¶ uwa¿a, ¿e poród jest wysi³kiem mniejszym ni¿ peda³owanie - no có¿.. Wasze i moje szczê¶cie, ¿e nigdy siê tego osobi¶cie nie dowiemy.. Ciekawe czy jeste¶cie na tyle odwa¿ni, ¿eby to samo powiedzieæ swoim ¿onom :]

Najwyra¼niej mam nauczê: nigdy nie stawaæ w opozycji w w±tkach, gdzie ludzie ci±gle powtarzaj± "nasz kolega Micha³".

A na grupie nie jestem od dzi¶ ani od wczoraj i nigdy tu prymitywnych ataków nie uskutecznia³em, wiêc uczestnictwa w w±tku z wyzywaniem od debilnych trolli nie bêdê kontynuowa³. Jakby kto¶ chcia³ siê czego¶ dowiedzieæ o rzeczywisto¶ci poza kolarstwem, to mo¿e mnie wyzywaæ na priv.

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-07-27 14:07:06
Autor: kawoN
W dniu 11-07-27 13:54, Kosu pisze:

> [...]
Wasze i moje szczê¶cie, ¿e nigdy siê tego osobi¶cie nie dowiemy.
> Ciekawe czy jeste¶cie na tyle odwa¿ni, ¿eby to samo powiedzieæ swoim ¿onom :]

Ja zapytam - moja ¿ona raz mi dokopa³a na rowerze
wiêc co nieco o rowerowym wysi³ku wie.
Zwróæ uwagê, ¿e w porodzie podobno niezaprzeczalnym
ekstremum jest ból a nie wysi³ek (chocia¿ ten
te¿ jest ogromny)

Najwyra¼niej mam nauczê: nigdy nie stawaæ w opozycji w w±tkach,
> gdzie ludzie ci±gle powtarzaj± "nasz kolega Micha³".

Trafi³e¶ w sedno - chyba po prostu ¼le siê nastawiasz
do dyskusji zak³adaj±c, ¿e je¶li w w±tku o Wolffie
dyskutant nie jest w opozycji do jego tez - to na pewno
bêdzie niszczy³ my¶l±cych inaczej ni¿ Wolff.

W moim przypadku tak nie jest. Podziwiam Wolffa za
ukoñczenie 1008km tak samo jak podziwiam pozosta³ych
uczestników. Oraz wiele osób, które robi± inne
ciekawe ma³o powszechne rzeczy.

--
kawoN
-

Data: 2011-07-27 14:30:48
Autor: de Fresz
Bałtyk-Bieszczady Tour 1008km
On 2011-07-27 13:54:50 +0200, Kosu <notb.mail@gmail.com> said:

[...]

Zale¿y jak zdefiniujesz "szczyt osi±gniêæ". Ale ok, niech bêdzie, ¿e nie jest.

 Dobudowywanie do tego filozofii o przesuwaniu poprzec
zki granic mo¿liwo¶ci zawsze uwa¿a³em za równie ¶mieszne jak "g
warantowanie na 120%".

Poprzeczkê granic mo¿liwo¶ci mo¿na przesuwaæ na setki ró¿nych sposobów. Choæby i graj±c w szachy. Albo pij±c wódkê. Nie ma w tym ¿adnej filozofii, kto¶ próbuje czego¶, co dla znakomitej wiêkszo¶ci jest nieosi±galne. Tylko tyle lub a¿ tyle. A poród? Brak sterylnych szpitali jako¶ nie przeszkodzi³ gatunkowi ludzkiemu przetrwaæ ³adnych parê setek tysiêcy lat, ka¿dego dnia rodz± siê tysi±ce dzieci, to takie... powszednie? ;-)

[...]

Nie rób scen, mo¿e na sali s± jakie¶ kobiety z ci±gatami do maratonów.

. Ciekawe czy jeste¶cie na tyle odwa¿ni, ¿eby to samo powiedzieæ sw
oim ¿onom :]

Ja jestem! Mo¿e dlatego, ¿e nie mam ¿ony ;-)

Najwyra¼niej mam nauczê: nigdy nie stawaæ w opozycji w w±tkach, gdz
ie ludzie ci±gle powtarzaj± "nasz kolega Micha³".

Nie histeryzuj, osobi¶cie jestem pieruñsko daleki od bycia fanem owego osobnika.

de Fresz

Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km