Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km

Data: 2011-07-27 07:30:46
Autor: Wilk
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Zapraszam wszystkich zainteresowanych na moj± relacjê z tego
morderczego maratonu. W tym roku poprzeczka trudno¶ci znacznie wzros³a
ze wzglêdu na fatalna pogodê, w sumie ponad 300km pokonali¶my w
deszczu, wiele na zimnie, jeszcze wiêcej z licznymi kontuzjami
http://wilk.bikestats.pl/543626,Baltyk-Bieszczady-Tour-2011.html#comments

A szczeniackie wpisy Titusa - radzê ignorowaæ (na trolla to jedyna w
pe³ni skuteczna metoda), na¶miewanie siê z czyjego¶ miejsca dobitnie
¶wiadczy o tym, ¿e facet nie ma zielonego pojêcia o co biega na takich
imprezach, nie wie, ¿e uczestnicy walcz± nie z innymi - a przede
wszystkim z samym sob±. Najlepszy od lat polski maratoñczyk - Zdzis³aw
Kalinowski spytany na stracie ile do³o¿y tym razem innym -
odpowiedzia³, ¿e on nigdy siê nie ¶ciga z innymi, tylko walczy z
czasem. Gdy kto¶ na trasie stoi, to mijaj±cy go zawodnicy niemal
zawsze siê pytaj± czy nie trzeba pomocy, nie raz poratuj± sprzêtowo,
po¿ycz± dêtkê itd.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-27 16:23:49
Autor: Ignacy
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Wilk <m-wolff@wp.pl>   Brawo Wilku !

 Ignac   --

Data: 2011-07-27 19:08:29
Autor: Rafa³ Wawrzycki
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Dnia 27 lip 2011 w li¶cie [news:j0pe2l$b95$1inews.gazeta.pl]  Ignacy [ignac88.SKASUJ@gazeta.pl] napisa³(a):

  Brawo Wilku !

Dok³adnie. Szacun i respekt, dla Micha³a i wszystkich startuj±cych!

--
Pozdrawiam,
Rafa³ W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
Odpowiadaj±c na adres prywatny usuñ WYTNIJ_TO.

Data: 2011-07-27 23:23:07
Autor: Titus Atomicus
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
In article <Xns9F2FC2B7AD2F4rwawrzyckiwppl@127.0.0.1>,
 Rafa³ Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> wrote:

Dnia 27 lip 2011 w li¶cie [news:j0pe2l$b95$1inews.gazeta.pl]  Ignacy [ignac88.SKASUJ@gazeta.pl] napisa³(a):

>   Brawo Wilku !

Dok³adnie. Szacun i respekt, dla Micha³a i wszystkich startuj±cych!

Hm, a jestes pewien, ze tych wlasnie slow chciales uzyc?

TA

Data: 2011-07-27 23:38:09
Autor: Rafa³ Wawrzycki
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Dnia 27 lip 2011 w li¶cie
[news:Titus_Atomicus-AFCB19.23230727072011newsfeed.onet.pl] [Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world] napisa³(a):
Hm, a jestes pewien, ze tych wlasnie slow chciales uzyc?

A dlaczego nie? Nie zgadzam siê z Micha³em w wielu kwestiach, ale to nie powód, ¿eby mu nie pogratulowaæ udzia³u w takim wy¶cigu. Pozazdro¶ciæ kondycji równie¿.

Data: 2011-07-27 23:49:38
Autor: Titus Atomicus
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
In article <Xns9F2FF0700C21Drwawrzyckiwppl@127.0.0.1>,

[news:Titus_Atomicus-AFCB19.23230727072011newsfeed.onet.pl] [Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world] napisa³(a): > Hm, a jestes pewien, ze tych wlasnie slow chciales uzyc?

A dlaczego nie? Nie zgadzam siê z Micha³em w wielu kwestiach, ale to nie powód, ¿eby mu nie pogratulowaæ udzia³u w takim wy¶cigu. Pozazdro¶ciæ kondycji równie¿.

Ale pisales cos o szacunku.
Wydaje mi sie ze mylisz pojecia. Na szacunek to trzeba chyba zasluzyc czyms wiecej.

TA

Data: 2011-07-28 08:47:16
Autor: Micha³G
[...]

Ty juz niczym nie zas³uzysz....  przez ostatni tydzieñ pokaza³e¶ sie od spodu.

--
MG

Data: 2011-07-28 12:41:23
Autor: Titus Atomicus
In article <j0r0ll$jo8$1@news.onet.pl>, Micha³G <grodmich@wp.pl> wrote:

> Wydaje mi sie ze mylisz pojecia. Na szacunek to trzeba chyba zasluzyc > czyms wiecej.

Ty juz niczym nie zas³uzysz....  przez ostatni tydzieñ pokaza³e¶ sie od spodu.

Nie. Mylisz sie.
I gdzie byles przez ostatnie dwa lata kiedy Wolff pokazywal sie od spodu?

TA

Data: 2011-07-28 20:15:34
Autor: Wilk
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Dla zainteresowanych TEMATEM W¡TKU wrzucam dwie galerie ze zdjêciami z trasy
tego piêknego wy¶cigu, na których mo¿na sobie obejrzeæ wiêkszo¶æ uczestników w
akcji:

https://picasaweb.google.com/KS.UZNAM/BaTykBieszczadyTour2011#
https://picasaweb.google.com/117367326070306088474/BaTykBieszczady2011?authuser=0&feat=directlink#

Data: 2011-07-28 23:07:02
Autor: Titus Atomicus
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
In article <j0sg16$eb3$1@inews.gazeta.pl>,
 "Wilk " <wolff1.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

Czy to prawda, znowu zmieniles adres, zeby uniknac KFa?

TA

Data: 2011-07-28 23:29:32
Autor: szaman
On 07/28/2011 11:07 PM, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote::

Czy to prawda, znowu zmieniles adres, zeby uniknac KFa?

Ch³opie, czy Ty my¶lisz, ¿e wszyscy na preclu lataj± wokó³ Ciebie, zmieniaj± adresy dla Ciebie i wogóle my¶l± 24h/dobê o Tobie?

P.S.
Tak, by³em dzisiaj na rowerze.

mi³ej nocy!
Piekaru¶

Data: 2011-07-28 23:48:46
Autor: szufla
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Cicho, to wariat.

sz.

Data: 2011-07-29 11:31:45
Autor: Coaster
On 7/28/11 11:29 PM, szaman wrote:
[...]

[...]

Prosty przyklad:
07.07.2011
16:57 opublikowana wiadomosc-ogloszenie o zgubie TA.
15:04 'glebokie' moralnie i merytorycznie "Ja pierdziu" w wykonaniu MW.
http://tinyurl.com/ogloszenie-pretzl
Atak 'dopiero' po _siedmiu_ minutach. Przypadek? Smiem watpic. Przedtem i potem - dzialalnia w ten sam desen -'mile' i 'merytoryczne' teksty rozsiane po watkach jak mysie kupy w ciescie. Wnioski wyciagnij sam.

--
PoZdR
"Brown's Law Of Tire Sizing:

Data: 2011-07-29 12:50:54
Autor: Titus Atomicus
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
In article <j0tt1j$ncl$1@news.supermedia.pl>,
 Coaster <manypeny@mac.com> wrote:

> Ch³opie, czy Ty my¶lisz, ¿e wszyscy na preclu lataj± wokó³ Ciebie,
> zmieniaj± adresy dla Ciebie i wogóle my¶l± 24h/dobê o Tobie?
[...]

O, dziekuje za pokazanie tegoz.
Otoz kol. szaman nie zrozumial. Po pierwsze, gdyby nie ty, Coaster, to bym nawet jego wypowiedzi nie zauwazyl (bo sam dobrze wie, ze jest u mnie w KFie)
Po drugie - od pewnego czasu jak Wilka wyciagnalem z KFa, a nawet pozwalam go sobie komentowac (co zdaje sie jest na preclu zabronione, choc w faqu tego nie ma).
Po trzecie - piszac cytowane slowa (ze Wilk zmienia adresy) nie mialem na mysli swojego KFa. Czy kol. szaman mysli, ze tylko ja wyrzucam smieci do kosza? Nie, kol. szaman nie mysli, ale to norma.

TA

Data: 2011-07-29 20:21:55
Autor: szaman
On 07/29/2011 12:50 PM, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote::

> Otoz kol. szaman nie zrozumial.

Pisa³e¶ niejasno.

Po trzecie - piszac cytowane slowa (ze Wilk zmienia adresy) nie mialem
na mysli swojego KFa.

Twój KF ostatnimi czasy niezmiernie czêsto pojawia³ siê na preclu. Si³± rzeczy pierwszym, który przychodzi do g³owy (zw³aszcza w Twoim po¶cie) jest Twój w³asny.

Czy kol. szaman mysli, ze tylko ja wyrzucam smieci
do kosza?

Nie.
Nawiasem mówi±c - samo stosowanie KFa wobec n-osób w moim odczuciu mocna nie wspó³gra z ideami i za³o¿eniami usenetu.

Nie, kol. szaman nie mysli, ale to norma.

Zarzucasz Wolffowi i innym wycieczki osobiste. Okej, nie wnikam, nie mam w pamiêci wszystkich postów precla z ostatnich 6 lat. Mo¿e jest w tym prawda.

Jednak w tym po¶cie wykazujesz siê dalece posuniêtym prymitywizmem. Po Twoich s³owach o KFie mniemam, ¿e oceniasz mnie na podstawie dwóch postów. Tego, po którym zasili³em zacne grono wyKaeFowanych oraz obecnie dyskutowanego.

Pisz±c o normie opierasz siê na statystycznie w±tpliwym zbiorze dwuelementowym. Ja z kolei mam zdecydowanie wiêksz± partiê materia³u do oceny Ciebie. Mimo to nie schodzê poni¿ej pewnej granicy i nie nazywam Ciê istot± niemy¶l±c±. Podobnie widz±c Twój prymitywizm i dziecinne momentami chamstwo nie uwa¿am, ¿e powiniene¶ znikn±æ z precla. Fotki z Afryki chêtnie obejrza³em i uwierz, ale wcale nie zastanawia³em siê czy osoba je prezentuj±ca jest chamem i bucem czy te¿ nie.

W sumie, skoro uwa¿asz mnie za permanentnie niemy¶l±cego, móg³bym siê tutaj w pe³ni bêd±c usprawiedliwionym zni¿yæ do poziomu, który w tym w±tku prezentujesz i naubli¿aæ Ci. Wiesz, ale jako¶ nie czujê w tym fanu. Wolê w jakim¶ merytorycznym w±tku jeszcze siê wypowiedzieæ. (Kiedy Tobie siê to ostatni raz zdarzy³o?)

Bartek Piekaru¶

Data: 2011-07-29 00:24:32
Autor: szaman
On 07/28/2011 10:15 PM, Wilk wrote::
[...]

By³ kto¶ mo¿e rowerem z ko³ami mniejszymi ni¿ 28?

sz

Data: 2011-07-29 09:02:09
Autor: Wilk
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
szaman <piekar22@op.pl> napisa³(a):
By³ kto¶ mo¿e rowerem z ko³ami mniejszymi ni¿ 28?

By³o parê osób, nawet i amortyzatory by³y, chocia¿ zdecydowanie przewa¿a³y
oczywi¶cie typowe szosówki.

Ale na tak d³ugim dystansie tak naprawdê nie sprzêt jest kluczowy; ten ma mo¿e
znaczenie dla najlepszych, którzy jad± bardzo szybko (najlepsi ¶redni± z jazdy
mieli ok. 33km/h). Generalnie wiêkszo¶æ uczestników jedzie pierwsz± czê¶æ
trasy szybko, pó¼niej ju¿ tyle ile si³ zostaje; wiêc sprzêt a¿ takiej roli nie
odgrywa, liczy siê tylko "silnik". Szosówka ma zauwa¿aln± przewagê nad innymi
rowerami przede wszystkim w pu³apie wysokich prêdko¶ci, przy tempie 20-25km/h
to ju¿ takiej roli nie odgrywa.

Data: 2011-07-29 11:15:57
Autor: Kosu
On 2011-07-29 11:02, Wilk wrote:
odgrywa, liczy siê tylko "silnik". Szosówka ma zauwa¿aln± przewagê nad innymi
rowerami przede wszystkim w pu³apie wysokich prêdko¶ci, przy tempie 20-25km/h
to ju¿ takiej roli nie odgrywa.

Rolê odgrywa za to obci±¿enie :) Nie wiem jak jecha³e¶ Ty, ale ze zdjêæ
i filmu widaæ, jak powa¿nie traktuje to czo³ówka. Rowery poobdzierane z
b³otników i ciê¿kich lampek (mo¿e montuj± je w trakcie), lajkra, 2
bidony. Ciekawe ile by³o wozów technicznych :]

Dopiero na odleglejszych miejscach pojawiaj± siê ludzie z jakimi¶
namiastkami baga¿ników czy kurtkami :)

No ale bez ¿artów. Je¶li organizm da radê, to 1008km da siê w limicie
czasowym przejechaæ na trekkingu z sakwami.

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-07-29 09:54:31
Autor: Wilk
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Kosu <665@epf.pl> napisa³(a):
Rolê odgrywa za to obci±¿enie :)

Obci±¿enie odgrywa minimalna rolê, bo wiêkszo¶æ trasy jest p³aska. Kilogram w
jedn± czy druga stronê nie ma znaczenia, tyle to wa¿y bidon z wod±.

[...]

Fajnie, ¿e wiesz lepiej ode mnie...
Z wozem technicznym jecha³ jeden jedyny Zdzis³aw Kalinowski, który startowa³
samodzielnie w osobnej kategorii i na trasê ruszy³ 24h po wszystkich. Lampki
s± obowi±zkowe, a nie widaæ ich na zdjêciach, bo wiêkszo¶æ zak³ada je w
Bydgoszczy, gdzie na du¿ym punkcie kontrolnym jest dostêp do wszystkich rzeczy
przewo¿onych busem. B³otników ludzie nie wo¿± - bo po prostu do szosówek ma³o
kto je posiada i montuje, wychodz±c ze s³usznego za³o¿enia, ¿e na trasie w
deszczu przed zamoczeniem cia³a i stóp i tak nie uchroni±; a buty SPD schn±
bardzo szybko.

Dopiero na odleglejszych miejscach pojawiaj± siê ludzie z jakimi¶
namiastkami baga¿ników czy kurtkami :)

Ciekawe...
Obejrzyj sobie to zdjêcie ze startu, a pó¼niej jeszcze raz napisz o tych kurtkach:
https://picasaweb.google.com/wilku150/BaTykBieszczadyTour20111008km#5634018187623659186

Co najmniej 3/4 zawodników mia³o albo baga¿niki, albo plecaki, albo wiêksze
torebki sztycowe (jak ja). Oczywi¶cie baga¿ nale¿y minimalizowaæ, ale nie ma
to wp³ywu na wynik. W pierwszej czê¶ci trasy jecha³em kawa³ek z zawodnikiem,
który wybra³ siê w krótkich spodenkach i krótkim rêkawku, a resztê rzeczy da³
do busika. Po 80-100km by³ tak przemarzniêty, ¿e ju¿ chcia³ kupowaæ byle co w
ciucholandzie ¿eby siê ogrzaæ.

No ale bez ¿artów. Je¶li organizm da radê, to 1008km da siê w limicie
czasowym przejechaæ na trekkingu z sakwami.

Papier jest cierpliwy...

Data: 2011-07-29 12:06:28
Autor: Ignacy
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Kosu <665@epf.pl> napisa³(a):
No ale bez ¿artów. Je¶li organizm da radê, to 1008km da siê w limicie
czasowym przejechaæ na trekkingu z sakwami.

 Tak siê zastanawiam dlaczego wiêcej startuj±cych nie by³o bo s±dzê
 ¿e kto¶ kto siê tylko otar³ o granicê swoich mo¿liwo¶ci do takiego
 dystansu ma wystarczaj±cy respekt.Tu te granice dla wielu s± zwyczajnie
 przekroczone...ale ka¿dy ma takie same szanse zdobyæ kwalifikacje i siê
 "kuln±æ" w taki tour...na pocz±tek zacz±³bym od 24h wycieczki takim
 truckiem wokó³ miejsca zamieszkania ¿eby wra¼ie czego mo¿na by³o  nieskomplikowanie wróciæ do domu i jest szansa poznaæ swoje mo¿liwo¶ci.
 W razie czego ma siê jeszcze 2 razy po 24h ¿eby sobie co¶ udowodniæ...
 sam na razie tylko my¶lê o poznaniu swoich mo¿liwo¶ci choæ ju¿ nabra³em
 dostatecznego respektu do siebie.

 Ignac

Data: 2011-07-28 00:08:03
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Wilk pisze:
[...]

Wielkie gratulacje! Szacun dla kopyt (¿e krêci³y), dupy (¿e nie odpad³a) i ³ba (¿e da³ radê psychicznie).

A szczeniackie wpisy Titusa - radzê ignorowaæ (na trolla to jedyna w
pe³ni skuteczna metoda),

A jakby¶cie obydwaj strzelili focha i przestali siê odzywaæ do siebie, komentowaæ swoje wypowiedzi, pisaæ o tym drugim - precel by³by fajniejszy :-)

Seco

Data: 2011-07-28 00:21:11
Autor: szaman
On 07/28/2011 12:08 AM, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote::
,

A jakby¶cie obydwaj strzelili focha i przestali siê odzywaæ do siebie,
komentowaæ swoje wypowiedzi, pisaæ o tym drugim - precel by³by
fajniejszy :-)

By³oby zdecydowanie nudniej:P

sz

Data: 2011-07-28 09:12:33
Autor: Fabian
On 28.07.2011 00:21, szaman wrote:
[...]

To ju¿ dawno przesta³o byæ ciekawe.

Fabian.

Data: 2011-07-28 01:18:57
Autor: Titus Atomicus
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
In article <j0q285$dtl$1@inews.gazeta.pl>,
 Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote:

> pe³ni skuteczna metoda),

A jakby¶cie obydwaj strzelili focha i przestali siê odzywaæ do siebie, komentowaæ swoje wypowiedzi, pisaæ o tym drugim - precel by³by fajniejszy :-)

I ty Brutusie przeciwko mnie?
Ja to indywiduum trzymalem przez 2 lata w KFie.
Nie pomoglo. Tylko go to rozbestwilo. A przez te 2 lata jakos nikomu to nie przeszkadzalo - nikt nie powiedzial 'Sluchaj Wilku, moze ty wykrecasz kilometry, ale tak poza tym jestes prymitywem z mania wielkoscia'.
Wiec zmieniam taktyke - pewnie na kolejne 2 lata.

TA

Data: 2011-07-28 09:09:30
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[...]

Jak to przeciwko. Nie jestem przeciwko ¿adnemu z was. Ciebie (lub innego Tytusa Atomicusa widzia³em jakie¶ 10 lat temu na DW. Centralnym. Wilka widzia³em raz ko³o Plusa w Warszawie. Nie mam powodu aby was nie lubiæ

Ja jestem za jako¶ci± precla :-)

[...]

Pomijaj±c kolejn± osobist± wycieczkê do Wilka pochwalam Twoje niepisanie z nim. Nie rozumiem co prawda wrzucania do KF, wystarczy nie czytaæ.
Pzdr.
Seco

Data: 2011-07-28 10:43:04
Autor: kawoN
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
W dniu 11-07-28 09:09, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

Ja jestem za jako¶ci± precla :-)

:) Ile to ju¿ lat?

--
kawoN
-

Data: 2011-07-28 12:26:50
Autor: Titus Atomicus
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
In article <j0r1va$l55$1@inews.gazeta.pl>,
 Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote:

Ja jestem za jako¶ci± precla :-)

Ale ja tez.
Dlatego walcze ze zjawiskiem ktore jest IMHO zwyklym chamstem.
I sytuacja ktora narzucil Wolff, ktory jak widze systematycznie budowal swoj wizerunek preclowego celebryty. Jak sie okazuje - skutecznie.

> [...]

Pomijaj±c kolejn± osobist± wycieczkê do Wilka pochwalam Twoje niepisanie z nim. Nie rozumiem co prawda wrzucania do KF, wystarczy nie czytaæ.

Przeczytaj raz jeszcze to co powyzej napisalem.

TA

Data: 2011-07-28 10:41:05
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 28 Jul 2011 12:26:50 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

Dlatego walcze ze zjawiskiem ktore jest IMHO zwyklym chamstem. I
sytuacja ktora narzucil Wolff, ktory jak widze systematycznie budowal
swoj wizerunek preclowego celebryty. Jak sie okazuje - skutecznie.

Już drugi tydzień ciągniesz tę swoją krucjatę...

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-07-28 21:00:03
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
In article <j0r1va$l55$1@inews.gazeta.pl>,
 Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote:

Ja jestem za jako¶ci± precla :-)

Ale ja tez.

To dbaj o ni± i nie prowad¼ pyskówek.

[...]

Fakt. Nadzieja  nieistnienia Twoich i Wilka pyskówek na preclu zaæmi³a mi obraz.

W sumie wola wola, mo¿esz sobie pisaæ co chcesz. Precel przyjmie wszystko. Wiesz ju¿ jak± sobie wytworzy³e¶ opiniê w¶ród niektórych preclowiczy. Wilk tak¿e sobie popracowa³.

Pisze do Titusa i Wilka: Pozostaje mieæ nadziejê, ¿e jednak przestaniecie tutaj syfiæ w postaci osobistych wycieczek. Przecie¿ ka¿dy z was jest rowerzyst±, wydajecie siê byæ fanami rowerów, korzystajcie z tego i wyka¿cie trochê kultury wobec innych czytaczy.

Seco

Data: 2011-07-28 23:05:00
Autor: Titus Atomicus
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
In article <j0sbjl$t5e$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

> Przeczytaj raz jeszcze to co powyzej napisalem.
> Fakt. Nadzieja  nieistnienia Twoich i Wilka pyskówek na preclu zaæmi³a mi obraz.

Wroc do poprzedniego watku i przeczytaj raz jescze.
Nie byloby, jak to nazywasz pyskowek, gdyby Wolffa w takiej postaci jak jest tu nie bylo.
Albo gdyby zachowywal sie kulturalnie. Niestety tak sie nie zachowywal, a ostatnio jeszcze przegial.
I zamiast przeprosic, wciaz nie rozumie, ze zachowal sie jak cham.

W sumie wola wola, mo¿esz sobie pisaæ co chcesz. Precel przyjmie wszystko. Wiesz ju¿ jak± sobie wytworzy³e¶ opiniê w¶ród niektórych preclowiczy. Wilk tak¿e sobie popracowa³.

Niestety, nie mialem wyjscia. Wolff budowal sobie opinie kosztem mojej.
Jak widac - skutecznie. Ja za to wyrobilem sobie opinie o niektorych preclowiczach.

[...]

Ale dlaczego piszesz dopiero teraz? Dlaczego wiec nie pisales, gdy nie wdawalem sie z nim w polemiki? Wtedy wszytsko bylo ok i atmosfera na preclu byla zdrowa?
Moglbys mi to jakos wytlumaczyc?

I bardzo prosze o nieporownywanie mnie z tym indywiduum.

TA

Data: 2011-07-29 12:11:37
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[...]

Wybacz, ale nie chce mi siê prowadziæ bezsensownej dyskusji. Mam lepsze
zajêcia, pójdê rowerowaæ. Mog³em nie zaczynaæ dyskusji z Tob±.

Pozdrawiam

Seco

Data: 2011-07-29 12:21:35
Autor: Titus Atomicus
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
In article <j0u10q$c0j$1@inews.gazeta.pl>,
 Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote:

Wybacz, ale nie chce mi siê prowadziæ bezsensownej dyskusji. Mam lepsze
zajêcia, pójdê rowerowaæ. Mog³em nie zaczynaæ dyskusji z Tob±.

Zamiast zaczynac dyskusje ze mna trzeba bylo reagowac w odpowiednim momencie. Miales na to dosc czasu. Podobnie jak inni.

TA

Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km