Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km

Data: 2012-08-23 02:44:48
Autor: Wilk
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Zapraszam wszystkich chêtnych do ¶ledzenia zmagañ zawodników na trasie
tegorocznego ultramaratonu BBTour. Startujemy tradycyjnie - w sobotê
rano, limit na pokonanie trasy to 72h. W tym roku na starcie stanie
rekordowa liczba uczestników - a¿ 110 zawodników postanowi³o spróbowaæ
swoich si³ w walce z tym rze¼nickim dystansem.

W tym roku niestety ¶ledzenie zawodników na trasie nie bêdzie tak
wygodne jak przez ostatnie 2 lata, z przyczyn finansowych tylko czê¶æ
zawodników bêdzie wyposa¿ona w urz±dzenia monituruj±ce GPS (ca³a
kategoria solo, kobiety oraz najmocniejsi z kategorii open). Ponadto
¶ledziæ bêdzie mo¿na czê¶æ osób posiadaj±ce telefony z Androidem z
zainstalowan± aplikacj± do monitoringu (przynajmniej do czasu a¿ nie
padnie bateria ;). Ze swojej strony zapraszam na blip, na którym w
miarê mo¿liwo¶ci i czasu (a z tym na pierwszych 300km jest bardzo
krucho ;)) postaram siê wrzuciæ kilka krótkich informacji z trasy:
http://wilk77.blip.pl
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-08-23 02:47:49
Autor: Wilk
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
A i jeszcze oczywi¶cie link do strony na której mo¿na ¶ledziæ
zawodników, którzy bêd± posiadaæ urz±dzenia monitoruj±ce (zarówno te
profesjonalne jak i aplikacje w telefonach):
http://www.trafdo.pl/tour/
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-08-23 11:57:44
Autor: Micha³G
Wilk pisze:
A i jeszcze oczywi¶cie link do strony na której mo¿na ¶ledziæ
zawodników, którzy bêd± posiadaæ urz±dzenia monitoruj±ce (zarówno te
profesjonalne jak i aplikacje w telefonach):
http://www.trafdo.pl/tour/

powodzenia!!!!!!

--
Micha³

Data: 2012-08-26 07:14:07
Autor: Ignac
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km

Wilk-u

Obstawiam,¿e bêdziesz w pierwszej dziesi±tce...powodzenia!

 Ignac

Data: 2012-08-26 17:55:56
Autor: szufla
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Obstawiam,¿e bêdziesz w pierwszej dziesi±tce...powodzenia!

W pierwszej dziesiatce to nie bedzie bo pisze, ze ma jakies problemy zdrowotne, natomiast szykuje sie nowy rekord trasy i to przez 60 latkow.

sz.

Data: 2012-08-27 15:03:32
Autor: Ignac
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 17:55:56 UTC+2 u¿ytkownik szufla napisa³:
>Obstawiam,¿e bêdziesz w pierwszej dziesi±tce...powodzenia!
 W pierwszej dziesiatce to nie bedzie bo pisze, ze ma jakies problemy zdrowotne, natomiast szykuje sie nowy rekord trasy i to przez 60 latkow.

No i nie¼le dali w czajnik,a nasz kolega Wilk zaj±³ zaszczytne 16 miejsce
z czasem 46h 18 min...niewiele siê pomyli³em.Imo poprawi³ komfort jazdy i
efekty ju¿ widaæ.

 Ignac

Data: 2012-08-27 15:24:03
Autor: Ignac
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
W dniu wtorek, 28 sierpnia 2012 00:03:32 UTC+2 u¿ytkownik Ignac napisa³:
> [...]

z czasem 46h 18 min...niewiele siê pomyli³em.Imo poprawi³ komfort jazdy i

Nie bardzo wiem jak zinterpretowaæ ten czas przejazdu,ale ¶mia³o mo¿na
powiedzieæ ¿e¶ Wilku zszed³ poni¿ej dwóch "dup".

 Ignac

Data: 2012-08-23 21:01:15
Autor: Wilk
On 23 Sie, 11:44, Wilk <m-wo...@wp.pl> wrote:

[...]

Eksperymentalnie bêdê te¿ u¿ywaæ us³ugi Google Latitude, je¶li nie
bêdzie to za bardzo z¿eraæ baterii w komórce, to bêdzie mo¿na od biedy
¶ledziæ moj± pozycjê w trakcie wy¶cigu:
http://wyprawyrowerowe.neostrada.pl/bbtour.html
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-08-24 15:58:17
Autor: szufla
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Eksperymentalnie bêdê te¿ u¿ywaæ us³ugi Google Latitude, je¶li nie
bêdzie to za bardzo z¿eraæ baterii w komórce, to bêdzie mo¿na od biedy
¶ledziæ moj± pozycjê w trakcie wy¶cigu:

Tego probowales: ?
http://www.livetrack24.com/
Jako wtyczka do trekbuddy dziala calkiem ok.

sz.

Data: 2012-08-24 02:26:24
Autor: Iguan_007
On Thursday, August 23, 2012 7:44:48 PM UTC+10, Wilk wrote:
[...]

Powodzenia!

Pozdrawiam, Iguan Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia --

Data: 2012-08-30 03:44:15
Autor: Wilk
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Data: 2012-08-30 05:00:51
Autor: rmikke
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
W dniu czwartek, 30 sierpnia 2012 12:44:15 UTC+2 u¿ytkownik Wilk napisa³:
Zapraszam na moj± relacjê z wy¶cigu:

http://wilk.bikestats.pl/798898,Baltyk-Bieszczady-Tour-2012.html#comments

Gratulacje, tylko czemu wrzucasz link do komentarzy, a nie do wpisu?

Data: 2012-08-30 11:17:40
Autor: Wilk
On 30 Sie, 14:00, rmikke <spamca...@mailinator.com> wrote:

Gratulacje, tylko czemu wrzucasz link do komentarzy, a nie do wpisu?

Widzê, ¿e nie znasz Bikestats. Nie da siê wrzuciæ linku do samego
wpisu, mo¿na tylko do wpisu z komentarzami, lub ogólnie do listy
wpisów z miesi±ca czy kategorii.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-08-30 12:32:36
Autor: rmikke
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
W dniu czwartek, 30 sierpnia 2012 20:17:41 UTC+2 u¿ytkownik Wilk napisa³:

Kpisz, czy o drogê pytasz?

Prosz: http://wilk.bikestats.pl/798898

Data: 2012-08-30 14:22:51
Autor: Wilk
On 30 Sie, 21:32, rmikke <spamca...@mailinator.com> wrote:

Kpisz, czy o drogê pytasz?

Prosz:http://wilk.bikestats.pl/798898

¯artujesz?
Wyskakuje dok³adnie to samo - czyli relacja wraz z komentarzami, tak
jak napisa³em nie da siê tego rozdzieliæ, ca³a ró¿nica w tym, ¿e w
moim linku "wy¶rodkowuje" siê na komentarzach, ale nie trzeba rêcznie
ci±æ linków, wystarczy skopiowaæ; ale dalej tre¶æ jest dok³adnie ta
sama (czyli relacja wraz z komentarzami). Wystarczy³oby dwa razy
klikn±æ myszk±, ale nie - trzeba siê do mnie przypierniczyæ nawet o
co¶ takiego!

To jest w³a¶nie precel w pigu³ce - wstawiasz relacjê z czysto
rowerowych, ekstremalnych zmagañ, ale preclowiczów guzik to obchodzi,
bo preclowicze zamiast o tym wydarzeniu wol± dyskutowaæ o linkach.
Zamiast tak smuciæ - we¼ facet wsi±d¼ na rower, przejed¼ kiedy¶ jak±¶
ciekaw± trasê i sam co¶ ciekawszego ni¿ teksty o linkach nam tu
wyprodukuj
EOT w kwestii linków
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-08-30 14:54:16
Autor: rmikke
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
W dniu czwartek, 30 sierpnia 2012 23:22:51 UTC+2 u¿ytkownik Wilk napisa³:
> [...]

sama (czyli relacja wraz z komentarzami). Wystarczy³oby dwa razy
klikn±æ myszk±, ale nie - trzeba siê do mnie przypierniczyæ nawet o

Bo Panu Wilku nie chce siê dwa razy klikn±æ w pasek adresu
i stamt±d skopiowaæ adres, tylko niech ka¿dy czytaj±cy sobie kliknie
i przewinie, albo zaczyna czytanie od komentarzy? Je¶li chcia³e¶
powiedzieæ "mam Was totalnie w dupie", to w³a¶nie Ci siê uda³o.

[...]

OK, przyjmujê na wiarê, ¿e ekstremalna trasa tak Ciê wykoñczy³a,
¿e nie mia³e¶ ju¿ si³y normalnie adresu skopiowaæ. Niech Ci be....

Data: 2012-08-31 00:07:57
Autor: Titus Atomicus
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
In article <3a9aaa1f-c901-474b-b51a-d9d6874b6789@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

> [...]

i przewinie, albo zaczyna czytanie od komentarzy? Je¶li chcia³e¶
powiedzieæ "mam Was totalnie w dupie", to w³a¶nie Ci siê uda³o.

E, wydaje mi sie ze kol. Wilk chcial sie za wszelka cene tymi wpisami pochwalic. Bo tam wszyscy mu chyba gratuluja i sie z nim ciesza, i w ogole wychodzi ze Wilk to swoj chlop.

Inne wytlumaczenia nie widze. No chyba, ze rzeczywiscie ta przejazdzka tak mu mozg odltenila ze nie wie co czyni...
--
TA

Data: 2012-08-31 03:32:43
Autor: Wilk
On 30 Sie, 23:54, rmikke <spamca...@mailinator.com> wrote:

Je¶li chcia³e¶
powiedzieæ "mam Was totalnie w dupie", to w³a¶nie Ci siê uda³o.

Mia³em ju¿ nic nie pisaæ - ale po tym paszkwilu nie wytrzyma³em.

Tekst o tym, ¿e rzekomo linkuj±c tak a nie inaczej do relacji chcia³em
pokazaæ, ¿e mam wszystkich czytelników w dupie - jest po prostu
karygodny, jest to bezczelno¶æ wysokich lotów. Za pisanie tej relacji
mimo zmêczenia wzi±³em siê dzieñ po powrocie z morderczego wyjazdu
(wracaj±c z BBTour zrobi³em dodatkowo jeszcze prawie 200km po górach z
ponad 10kg baga¿em) straci³em na to ponad 2h, drugie tyle walczy³em z
niezapisanym prawid³owo plikiem .fit, który pozosta³ w moim GPS-ie,
próbuj±c co¶ z niego jednak wycisn±æ, by móc wrzuciæ do tej relacji
oryginalny ¶lad z przejazdu; wrzucaj±c linka nawet przez my¶l mi nie
przesz³o, ¿e ktokolwiek mo¿e na co¶ takiego zwróciæ uwagê, wrzuca³em w
ten sposób dziesi±tki relacji z moich wyjazdów na bikestats i nikomu
dziwnym trafem to nie przeszkadza³o. Tekst, ¿e ja - który na pisanie
tego typu relacji po¶wiêcam masê prywatnego czasu, bez jakichkolwiek
zysków finansowych, robi±c to czysto hobbistycznie - by podzieliæ siê
swoimi prze¿yciami i do¶wiadczeniem; chcia³em w ten sposób pokazaæ, ¿e
mam wszystkich czytelników w dupie - jest po prostu karygodny; nie
wiem jak trzeba byæ chor± osob±, by w ogóle co¶ takiego sugerowaæ.

Niestety ta grupa s³ynie z takich zagrywek, zawsze znajdzie siê jaki¶
¿a³osny kole¶, który znajdzie dziurê w ca³ym i zaczyna z tego robiæ
aferê ca³kowicie niezwi±zan± z tematyk± w±tku. Bo na tej grupie siedz±
przede wszystkim rowerzy¶ci z gatunku tych co je¿d¿± g³ównie po
mie¶cie, ich pasj± s± niekoñcz±ce siê dyskusje o przepisach rowerowych
i przys³owiowe dzielenie w³osa na czworo w tym temacie. Natomiast
cz³owieka, który na rowerze rzeczywi¶cie solidnie je¼dzi - taka
tematyka natychmiast nu¿y, przepisy interesuj± go tyle o ile;
pasjonuje siê natomiast przede wszystkim praktyk± i ciekawymi
wyjazdami. I nie jest to mój wymys³, jest to ocena na podstawie
obserwacji reakcji na mnóstwo wrzucanych tutaj relacji z wyjazdów
rowerowych, bynajmniej nie tylko moich. Na relacje z bardzo ciekawych
i egzotycznych wypraw Piotra Strze¿ysza, Piotra Milaniaka, Baltazara
Kajdrowicza i wielu innych - odzew jest praktycznie zerowy; ale niech
kto¶ napisze co¶ o  ¶cie¿ce takiej czy innej, czy dyskutuje o tym czy
gdy ¶cie¿ka krzy¿uje siê z jezdni± to wolno jechaæ lub nie - zaraz
robi siê w±tek na 50 postów, bo "rowerowe le¶ne dziadki" kochaj± takie
tematy, tu maj± jeszcze co¶ do powiedzenia, a jak siê jeszcze da to
kogo¶ przychrzaniæ osobi¶cie - to jest ju¿ pe³nia szczê¶cia.

Pytanie wiêc - dlaczego dalej tutaj jeszcze co¶ wrzucam, dostaj±c za
trud w³o¿ony w pisanie relacji i dzielenie siê swoimi prze¿yciami tak±
nagrodê jak± ufundowa³ mi tym razem pan Mikke? Dlatego, ¿e grupê
okazyjnie czytaj± tak¿e i te pojedyncze osoby, które interesuj± siê
ciekawymi wyjazdami, które na rowerze je¿d¿± nie tylko okazyjnie po
mie¶cie i w weekend, ale dla których rower to prawdziwa pasja. A mi³o
jest pó¼niej spotykaæ siê z takimi osobami, s³uchaæ jak mówi±, ¿e moje
relacje zachêci³y ich do tego by samemu popróbowaæ siê z d³ugimi
dystansami, czy te¿ wyprawami rowerowymi. Na starcie takiego BBTour
panuje fantastyczna atmosfera, tutaj s± jedynie sami fanatycy roweru,
wielu z nich zna mnie w³a¶nie z mojego bloga i strony, które
regularnie czyta, podobnie jak i ja znam ich strony i ciekawe
dokonania; choæby dla takiej atmosfery warto na takie imprezy je¼dziæ..
Ale nic nie trwa wiecznie - wraca cz³owiek, wchodzi na takiego precla
- i w nagrodê za trud w³o¿ony w pisanie relacji od razu dostaje kube³
zimnej wody na g³owê, a rozmaite zakompleksione bansy i titusy zaraz z
rado¶ci± zaczynaj± kopaæ po kostkach.

Dlatego te¿ pora zmieniæ sposób wrzucania relacji tutaj - odt±d bêdê
wrzuca³ jedynie linki ze swoich wyjazdów, poza tym w takim w±tku nie
napiszê s³owa, bo szkoda moich nerwów, szkoda siê brudziæ w dyskusjach
z przys³owiowymi bansami, to nie czasy np. Paw³a Paronia, gdy osoba,
choæ krytyczna i z³o¶liwa reprezentowa³a przynajmniej wysoki poziom
intelektualny, teraz wchodzi "nowe" - albo chorzy na g³owê (jak
Titus), albo zwyczajnie têpi (jak bans) - taki znak czasów. A jak
kogo¶ interesuje rzeczowa dyskusja na temat wyjazdu - zapraszam na
najwiêksze forum sakwiarskie - podrozerowerowe.info (tam "bansowatych"
nie ma, bo jest to forum moderowane) lub za pomoc± wiadomo¶ci
prywatnych czy wiadomo¶ci na bikestats.

Tym razem ostateczne EOT z ca³ego w±tku
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-08-31 12:41:05
Autor: cytawa
Wilk pisze:

Mia³em ju¿ nic nie pisaæ - ale po tym paszkwilu nie wytrzyma³em.

Chlopie - wyluzuj i nie trac czasu.

Mowi sie "poznacie ich po czynach. " i niech to wystarczy. Swoja droga szacunek. Rowniez dla syna mojego kolegi z pracy. Palotyna na poziomce.

Jan Cytawa

Data: 2012-08-31 15:42:07
Autor: szufla
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Chlopie - wyluzuj i nie trac czasu.

Mowi sie "poznacie ich po czynach. " i niech to wystarczy. Swoja droga szacunek. Rowniez dla syna mojego kolegi z pracy. Palotyna na poziomce.

Wilku ma racje.
Juz wiem dlaczego zdychaja newsgrupy i wylaczane sa kolejne serwery :)

sz.

Data: 2012-09-03 08:41:10
Autor: cytawa
szufla pisze:

Wilku ma racje.
Juz wiem dlaczego zdychaja newsgrupy i wylaczane sa kolejne serwery :)

Czy ja gdziekolwiek w tym watku napisalem, ze nie ma racji?

U Wilka jest znamienne, ze jak ma racje to pisze strasznie dlugie posty i nie odpuszcza ani na jote. A jak nie ma racji to pisze krocej i powoli sie wygasza. Przy czym powoli to tez strasznie dlugo.

Jan Cytawa

PS.
Serwery zdychaja  z powodow zupelnie przeciwnych niz piszesz. Za duzo jest pyskowek i chamstwa i normalny czlowiek po prostu zabiera zabawki na swoje podworko.

Data: 2012-08-31 17:34:04
Autor: Piotr Skrzynkowski
Bałtyk-Bieszczady Tour 1008km
W dniu 2012-08-31 12:32, Wilk pisze:
gdy ścieżka krzyżuje się z jezdnią to wolno jechać lub nie - zaraz
robi się wątek na 50 postów, bo "rowerowe leśne dziadki" kochają takie
tematy...

Uważam, że temat ścieżek, przepisów nie powinien być dla każdego rowerzysty obojętny. Nawet będąc takim długodystansowcem, unikając miast, prędzej czy później natrafia się na pseudo udogodnienie w postaci "ścieżki rowerowej".

Ciekawy jestem czy jadąc w Bałtyk-Bieszczady Tour grzecznie kierowałeś się w stronę ścieżki, czy też pomijając przepisy jechałeś szosą? Jadąc na Hel korzystałeś z szutrówki za Juratą?

Dla mnie te wymuszone zjazdy z szosy są nie do przetrawienia, w swojej karierze cyklisty ;) spotkałem może kilka ścieżek z prawdziwego zdarzenia. Reszta to chłam i buble. Może by mi to nie przeszkadzało, gdyby nie fakt, że jestem zmuszony do korzystania z nich. Gdyby nie było przymusu, dla mnie nie byłoby tematu.

--
PS

Data: 2012-09-01 07:29:54
Autor: Micha³G
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Wilk pisze:
[ciach 4 strony]

My¶le, ¿e pora na pomnik.... ..

Data: 2012-08-30 23:41:19
Autor: Titus Atomicus
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
In article <16e51f16-c96c-43bb-a09c-0e7739ebdd4d@s2g2000vbj.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

On 30 Sie, 21:32, rmikke <spamca...@mailinator.com> wrote:

> Kpisz, czy o drogê pytasz?
>
> Prosz:http://wilk.bikestats.pl/798898

¯artujesz?
Wyskakuje dok³adnie to samo

Nie. NIE TO SAMO

[...]

Przeciez nikt sie do ciebie nie przypierniczal, idyjoto.
Kol. Coaster chcial ci pomoc a ty jak zwykle sie wymadrzasz. Twoje zachowanie jest znowu conajmniej niegrzeczne.

To jest w³a¶nie precel w pigu³ce - wstawiasz relacjê z czysto
rowerowych, ekstremalnych zmagañ, ale preclowiczów guzik to obchodzi,
bo preclowicze zamiast o tym wydarzeniu wol± dyskutowaæ o linkach.

Bo piszesz nudno. I nadetym stylem.
A teraz znowu placzesz. Przeciez nikt cie przeciez nie zmusza do publikacji.
Nie podoba ci sie? Nie odzywaj sie. To jest usenet.
Prawdziwa cnota krytyk sie nie boi.

Zamiast tak smuciæ - we¼ facet wsi±d¼ na rower, przejed¼ kiedy¶ jak±¶
ciekaw± trasê i sam co¶ ciekawszego ni¿ teksty o linkach nam tu
wyprodukuj

Znowu pracujesz na swoj wizerunek chama i fanfarona, jak widze. Jestes niereformowalny, Wilk.
:-(
--
TA

Data: 2012-08-30 22:01:49
Autor: szufla
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Panowie, spokojnie. Po co sie czepiac o takie pierdoly.
Facet dopiero co przejechal 1000km non-stop bez zmrozenia oka i to wiekszosc w deszczu.

sz.

Data: 2012-08-30 13:09:17
Autor: rmikke
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
W dniu czwartek, 30 sierpnia 2012 22:01:32 UTC+2 u¿ytkownik szufla napisa³:
Panowie, spokojnie. Po co sie czepiac o takie pierdoly.
Facet dopiero co przejechal 1000km non-stop bez zmrozenia oka i to wiekszosc w deszczu.

Przprszm.

Po prostu walniêcie bzdury z dodatkiem "widaæ nie znasz siê" trochê
mnie ruszy³o.

Data: 2012-08-31 07:55:33
Autor: bans
W dniu 2012-08-30 22:09, rmikke pisze:

Po prostu walniêcie bzdury z dodatkiem "widaæ nie znasz siê" trochê
mnie ruszy³o.

Jeszcze ciê to rusza? Ja ju¿ przywyk³em, mnie tylko bawi.

--
bans

Data: 2012-08-31 12:51:59
Autor: Micha³ Pysz
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km

Przprszm.

Po prostu walniêcie bzdury z dodatkiem "widaæ nie znasz siê" trochê
mnie ruszy³o.

Ten typ tak ma, leczenie nic ju¿ nie da, trzeba ignorowaæ.

mp.

Data: 2012-08-31 13:04:17
Autor: Titus Atomicus
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
In article <k1q49p$tpj$1@srv.cyf-kr.edu.pl>,
 Micha³ Pysz <pysz.michal@wp.pl> wrote:

> Przprszm.
>
> Po prostu walniêcie bzdury z dodatkiem "widaæ nie znasz siê" trochê
> mnie ruszy³o.

Ten typ tak ma, leczenie nic ju¿ nie da, trzeba ignorowaæ.

I to jest zle podejscie. Probowalem ignorowac to indywiduum przez dluzszy czas to malpiego rozumu dostaje. A wystarczy na niego krzyknac raz czy dwa to sie na jakis czas uspokaja (choc zaraz placze, ze go bija). Ot, typowo dresiarska mentalnosc, jak to juz kilka razy pisalem.
--
TA

Data: 2012-08-31 13:07:26
Autor: Micha³ Pysz
[...]

Ale ja nie twierdze, ¿e trzeba ca³kiem ignorowaæ.

mp.

Data: 2012-08-31 15:05:35
Autor: Krycha_net
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
W dniu 2012-08-30 22:01, szufla pisze:
(...)
Facet dopiero co przejechal 1000km non-stop bez zmrozenia oka i to
wiekszosc w deszczu.

sz.

Zastanawia mnie jaki sens jest nara¿aæ organizm na taki wysi³ek
oraz brak snu?
To¿ to niszczenie samego siebie, a nie próba wytrzyma³o¶ci.

Pozdrawiam Krycha.

Data: 2012-08-31 15:31:41
Autor: Titus Atomicus
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
In article <k1qd2j$dcm$1@mx1.internetia.pl>,
 Krycha_net <kkrycha@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

oraz brak snu?
To¿ to niszczenie samego siebie, a nie próba wytrzyma³o¶ci.

E, przesadzasz tutaj chyba. Rownie dobrze moglabys kwestionowac sens innych podobnych dzialalnosci - wyczynowego alpinizmu/himalaizmu, zeglarstwa, maratonow etc
Ja tam Wilkowi nie bronie krecenia kilometrow, choc jego pasji nie podzielam.
--
TA

Data: 2012-08-31 16:55:36
Autor: biodarek
W dniu 2012-08-31 15:05, Krycha_net pisze:
[...]

Dla cz³owieka, który kilka razy w tygodniu zrobi wycieczkê rowerow± 50km - to porwanie siê na taki dystans oznacza³oby w³a¶nie niszczenie samego siebie. Ale nie dla osoby wytrenowanej do podejmowania takich d³ugotrwa³ych wysi³ków.

Chocia¿ ja osobi¶cie kiedy¶ lubi³em d³ugie trasy asfaltowe: 200, 300, 400km w ci±gu dnia. Jednak stwierdzi³em, ¿e po takiej trasie mój organizm potrzebuje zbyt du¿o czasu na regeneracjê. Mo¿e ¼le siê przygotowywa³em - nie wiem. W ka¿dym razie teraz wolê krócej, za to szybciej :) A mo¿e po prostu mam mniej wolnego czasu.

--
biodarek

Data: 2012-09-03 09:31:19
Autor: cytawa
Krycha_net pisze:

Zastanawia mnie jaki sens jest nara¿aæ organizm na taki wysi³ek
oraz brak snu?
To¿ to niszczenie samego siebie, a nie próba wytrzyma³o¶ci.

1. Chcacemu nie dzieje sie krzywda. Co innego gdy ktos kogos zmuszal do tego.
2. Wiele rzeczy czlowiek robi wbrew logice i potem jeszcze sie z tego cieszy.
3. Co ty wiesz o duszy zapalencow.?
4. To nie jest az tak wielki wysilek dla osoby wytrenowanej. Jest 3 doby czasu na przejechanie. Czyli srednio 330 km dziennie. Jadac samemu po 23 km/h wychodzi 14.5 godziny dziennie niezbyt forsownej jazdy. Jest czas i na sen i na lekki odpoczynek. Kierunek jazdy na ogol zapewnia, ze jazda jest z wiatrem co czyni wysilek mniejszym. Poza tym jazda moze byc grupowa a to dodatkowe ulatwienie.

Jan Cytawa

Data: 2012-08-30 20:40:46
Autor: Coaster

Bujasz. Wystraczy wrzycic link bez "#comments": http://wilk.bikestats.pl/798898,Baltyk-Bieszczady-Tour-2012.html

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2012-08-30 11:55:03
Autor: Wilk
On 30 Sie, 20:40, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

Bujasz. Wystraczy wrzycic link bez "#comments":http://wilk.bikestats.pl/798898,Baltyk-Bieszczady-Tour-2012.html

To kliknij sobie na ten link z Twojej wypowiedzi panie M±draliñski - i
zobacz co wyskoczy :))

Zreszt± nie rozumiem zupe³nie w czym problem, komentarze s± jedynie
dodatkiem do relacji do której link prowadzi, najwyra¼niej co
poniektórych mocno dra¿ni jak mi ludzie gratuluj± ukoñczenia tej
morderczej trasy. Dalej na ten pasjonuj±cy temat mi siê gadaæ nie chce
- mo¿na powiedzieæ taki precel w pigu³ce.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-08-30 12:05:11
Autor: Ignac
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Wilku ode mnie równie¿ szczere gratulacje!
Taki dystans testuje w cz³owieku wszystko.

Ignac

Data: 2012-08-30 12:34:51
Autor: rmikke
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
W dniu czwartek, 30 sierpnia 2012 20:55:03 UTC+2 u¿ytkownik Wilk napisa³:
> [...]

To kliknij sobie na ten link z Twojej wypowiedzi panie M±draliñski - i

Klikn±³em. Wyskoczy³o dok³adnie to, co powinno - Twój wpis.

Data: 2012-09-01 07:23:14
Autor: Micha³G
Wilk pisze:
[...]

tym razem to juz Ty sie czepiasz.... (panie Madraliñski ;) ;) )

Link dzia³a jak nalezy.

> [...]
> morderczej trasy. Dalej na ten pasjonuj±cy temat mi siê gadaæ nie chce
> - mo¿na powiedzieæ taki precel w pigu³ce.

Bo niektórzy potrafia odró¿niæ Twoj wpania³y wyczyn od nieszczególnych wypowiedzi....
micha³

Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km