Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km

Data: 2012-08-23 02:47:49
Autor: Wilk
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
A i jeszcze oczywi¶cie link do strony na której mo¿na ¶ledziæ
zawodników, którzy bêd± posiadaæ urz±dzenia monitoruj±ce (zarówno te
profesjonalne jak i aplikacje w telefonach):
http://www.trafdo.pl/tour/
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-08-23 11:57:44
Autor: Micha³G
Wilk pisze:
A i jeszcze oczywi¶cie link do strony na której mo¿na ¶ledziæ
zawodników, którzy bêd± posiadaæ urz±dzenia monitoruj±ce (zarówno te
profesjonalne jak i aplikacje w telefonach):
http://www.trafdo.pl/tour/

powodzenia!!!!!!

--
Micha³

Data: 2012-08-26 07:14:07
Autor: Ignac
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km

Wilk-u

Obstawiam,¿e bêdziesz w pierwszej dziesi±tce...powodzenia!

 Ignac

Data: 2012-08-26 17:55:56
Autor: szufla
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
Obstawiam,¿e bêdziesz w pierwszej dziesi±tce...powodzenia!

W pierwszej dziesiatce to nie bedzie bo pisze, ze ma jakies problemy zdrowotne, natomiast szykuje sie nowy rekord trasy i to przez 60 latkow.

sz.

Data: 2012-08-27 15:03:32
Autor: Ignac
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 17:55:56 UTC+2 u¿ytkownik szufla napisa³:
>Obstawiam,¿e bêdziesz w pierwszej dziesi±tce...powodzenia!
 W pierwszej dziesiatce to nie bedzie bo pisze, ze ma jakies problemy zdrowotne, natomiast szykuje sie nowy rekord trasy i to przez 60 latkow.

No i nie¼le dali w czajnik,a nasz kolega Wilk zaj±³ zaszczytne 16 miejsce
z czasem 46h 18 min...niewiele siê pomyli³em.Imo poprawi³ komfort jazdy i
efekty ju¿ widaæ.

 Ignac

Data: 2012-08-27 15:24:03
Autor: Ignac
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km
W dniu wtorek, 28 sierpnia 2012 00:03:32 UTC+2 u¿ytkownik Ignac napisa³:
> [...]

z czasem 46h 18 min...niewiele siê pomyli³em.Imo poprawi³ komfort jazdy i

Nie bardzo wiem jak zinterpretowaæ ten czas przejazdu,ale ¶mia³o mo¿na
powiedzieæ ¿e¶ Wilku zszed³ poni¿ej dwóch "dup".

 Ignac

Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km