Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km - relacja

Data: 2010-08-25 19:12:48
Autor: szufla
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km - relacja

Zapraszam na relacjê i kilka fotek z tego wy¶cigu, w którym mia³em
przyjemno¶æ braæ udzia³:

Gratulacje i ciesze sie, ze to opisales bo obserwowalem online. Swoja droga pierwsza 8 to niesamowici mocarze, jechali cala trase bez snu w niesamowitym tempie. Lipczynski do Wsoli chyba praktycznie nie odpoczywal.
Gdybys nie spal Michale, stracilbys do nich tylko kilka godzin ;)

sz.

Data: 2010-08-25 19:59:55
Autor: amrac
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km - relacja
W dniu 25.08.2010 19:12, szufla pisze:
 bo obserwowalem online.

A mnie to nie dzia³a³o. ITTV wypisywa³o, ¿e nie maj± wozu transmisyjnego i nic nie poka¿±, a "monitoring zawodników" mi pod Debianem nie dzia³a pomimo zainstalowania Munlajta... Co wicej, nie rozumiem, czemu kolega ma tylko 3 punkty kontrolne
http://1008.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=182

Data: 2010-08-25 20:41:47
Autor: biodarek
amrac pisze:
W dniu 25.08.2010 19:12, szufla pisze:
 bo obserwowalem online.

A mnie to nie dzia³a³o.

A u mnie by³o widaæ co nieco. Kibicowa³em osobi¶cie mi znanym elbl±¿anom, w tym jednemu na góralu :) Akurat przeje¿d¿ali blisko mnie w czasie kiedy niestety nie mog³em do nich wyjechaæ. Widzia³em jak ludzie ¼le skrêcali w Toruniu. Pierwszy zawodnik ¶mign±³ S10, inni zjechali ze ¶rednicówki do centrum. Widzia³em nawet na mapce cz³owieka na starówce w Toruniu :)
Mo¿e zachcia³o mu siê pierników ;-)
Ale jednego zawodnika, z Torunia zreszt±, to mi ci±gle pokazywa³o na Atlantyku w okolicach Kamerunu :D
A potem shakowali Shoutbox na www.1008.pl ;)

Wiêc dzia³o ró¿nie. Czasami dobrze. Np. rozmawia³em przez telefon z Mareckim w czasie jego jazdy i mówi mi, ¿e musi koñczyæ, bo rozjazd a ja go zagadujê. Po chwili patrzê na ekran - gdzie on jedzie?! Do centrum Bydgoszczy? W Paw³ówku nie pojecha³ na obwodnicê. Szybko dzwoniê do niego - zawracaj! A on - ju¿ wiem, cofam siê.
Tak, ¿e emocje by³y nawet w domu :)

--
biodarek

Data: 2010-08-25 13:06:25
Autor: Micha³ Wolff
On 25 Sie, 20:41, biodarek <darkm_usu...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Pod tym wzglêdem bezkonkurencyjny jest GPS, nawet je¶li ¼le skrêcisz -
natychmiast siê zorientujesz. Do tego mia³em wgrane lokalizacje
punktów kontrolnych, co tak¿e u³atwia³o jazdê
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-09-04 21:56:20
Autor: Marek KAMM
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km - relacja
biodarek <darkm_usunto@poczta.onet.pl> napisa³(a):
amrac pisze:

> [...]

Wiêc dzia³o ró¿nie. Czasami dobrze. Np. rozmawia³em przez telefon z Mareckim w czasie jego jazdy i mówi mi, ¿e musi koñczyæ, bo rozjazd a ja go zagadujê. Po chwili patrzê na ekran - gdzie on jedzie?! Do centrum Bydgoszczy? W Paw³ówku nie pojecha³ na obwodnicê. Szybko dzwoniê do niego - zawracaj! A on - ju¿ wiem, cofam siê.

Tak, akcja z Osow± Gór± to by³o spore nadu¿ycie :-)

--

Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km - relacja