Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km - relacja

Data: 2010-08-26 13:57:30
Autor: ...::QRT::...
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km - relacja
Dnia Wed, 25 Aug 2010 08:27:42 -0700 (PDT), Micha³ Wolff napisa³(a):

Zapraszam na relacjê i kilka fotek z tego wy¶cigu, w którym mia³em
przyjemno¶æ braæ udzia³:
http://wyprawyrowerowe.neostrada.pl/bbtour/bbtour.html

o fak! Piewsze miejsce - go¶æ ma 65 lat i ¶rednia 38!

Data: 2010-08-26 14:09:14
Autor: Wojciech Waga aka wojek
....::QRT::... pisze:
o fak! Piewsze miejsce - go¶æ ma 65 lat i ¶rednia 38!

Popatrz dobrze.

Po pierwsze to nie ranking a numery startowe a po drugie go¶æ nie dojecha³ do mety i czas ma gdzie¶ ze srodka trasy :)

w.

Data: 2010-08-26 14:37:42
Autor: ...::QRT::...
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km - relacja
Dnia Thu, 26 Aug 2010 14:09:14 +0200, Wojciech Waga aka wojek napisa³(a):

...::QRT::... pisze:
[...]

ufff - dzieki za wyja¶nienia - nie to zebym mu nie ¿yczy³ takich osi±gów
ale jednak nie wydawa³o mi sie to normalne :)

Data: 2010-08-26 14:44:55
Autor: bans
W dniu 2010-08-26 14:37, ...::QRT::... pisze:

ufff - dzieki za wyja¶nienia - nie to zebym mu nie ¿yczy³ takich osi±gów
ale jednak nie wydawa³o mi sie to normalne :)

Go¶æ przejecha³ 638km w 26h45min - czyli ze ¶redni± prawie 24km/h - dla mnie to tak czy inaczej nieosi±galne :)

--
bans

Data: 2010-08-26 08:46:27
Autor: Micha³ Wolff
On 26 Sie, 14:44, bans <g...@o2.pl> wrote:

Go¶æ przejecha³ 638km w 26h45min - czyli ze ¶redni± prawie 24km/h - dla
mnie to tak czy inaczej nieosi±galne :)

To jest ¶rednia z postojami, wiêc realn± ¶redni± jazdy mia³ sporo
wy¿sz±. Ludzie w granicach 50-60 lat nie byli na tym maratonie
nadzwyczajnym zjawiskiem, wielu by³o lepszych ode mnie. W takim
maratonie trzeba przede wszystkim ogromnej wytrzyma³o¶ci, a to nie
jest tylko domena 20 i 30-latków; wielk± rolê ma te¿ do¶wiadczenie.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-08-27 02:48:26
Autor: Micha³ Wolff
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km - relacja
On 27 Sie, 08:16, bans <g...@o2.pl> wrote:

Nie istnieje co¶ takiego, jak "realna ¶rednia"! ¦rednia prêdko¶æ jest
jasno zdefiniowana, i to chyba ju¿ w podstawówce na fizyce.

Nie napinaj siê za bardzo. Niemal wszystkie podawane ¶rednie na
wycieczkach czy Bikestats - dotycz± tylko czasu jazdy, bez postojów -
szkoda, ¿e tego nie wiesz. A podaje siê je w taki sposób dlatego, ¿e
to one w bardziej wiarygodny sposób mówi± o sile rowerzysty (a temu
s³u¿y w g³ównej mierze podawanie ¶redniej). Taka impreza jak BB Tour
rz±dzi siê innymi prawami, tu ogromny wp³yw na wynik ma wytrzyma³o¶æ,
zdolno¶æ d³ugiej jazdy z jak najkrótszymi postojami, dlatego ¶redni±
podaje siê bardzo rzadko, natomiast czas przejazdu znacznie czê¶ciej.

Nie wiem, z czego to wynika, pewnie z nadmiaru testosteronu, który nie
pozwala _uczciwie_ przyznaæ siê do wyniku, tylko ka¿e naci±gaæ definicje.

Nadmiar testosteronu - to najwyra¼niej Tobie ka¿e pisaæ tego typu
teksty; w jednym celu - ¿eby mi dowaliæ. Je¶li nie wiesz, ¿e niemal
wszêdzie podaje siê ¶rednie "licznikowe" - czyli samej jazdy, to po
prostu widaæ, ¿e o rowerowym ¶wiatku masz mgliste pojêcie.

Takie naci±ganie, które proponujesz stawia na równi wynik cz³owieka,
kóry przejecha³ 1000km non stop ze ¶redni± - powiedzmy - 25km/h z
wynikiem cz³owieka, kóry przejecha³ 1000km z przerawami, ale nie
doliczy³ czasów odpoczynku i... te¿ mu wysz³a ¶rednia 25km/h! Nie
widzisz, ¿e to bzdura?

Bzdur± to jest Twoja interpretacja mojej wypowiedzi, wyczytujesz z
niej co¶ czego nigdzie nie napisa³em. ¦rednia liczona z czasu jazdy -
pokazuje "kolarsk±" si³ê danego zawodnika, natomiast ¶rednia z
postojami - mówi o jego wytrzyma³o¶ci, lub z góry za³o¿onym stylu
jazdy (mimo ¿e jest bardzo mocnym zawodnikiem jedzie bez napinki na
wynik - jak np. Oskar Szproch, który mia³ wynik du¿o gorszy od mojego,
a jest ode mnie wiele mocniejszy).
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-08-27 08:33:32
Autor: bans
W dniu 2010-08-26 17:46, Micha³ Wolff pisze:

> To jest ¶rednia z postojami,

Czyli normalna ¶rednia. Tak siê j± liczy, jak ja to zrobi³em. Dystans przez czas jego przebycia - je¶li by³y przerwy, to albo podajemy osobne ¶rednie poszczególnych fragmentów trasy, albo doliczamy czas postoju do podró¿y na ca³ym dystansie.

> wiêc realn± ¶redni±  jazdy mia³ sporo
> wy¿sz±.

Nie istnieje co¶ takiego, jak "realna ¶rednia". ¦rednia prêdko¶æ jest jasno zdefiniowana, kiedy¶ uczyli tego ju¿ w podstawówce, nie wiem,jak teraz ;)

Takie naci±ganie, które proponujesz stawia na równi wynik cz³owieka, który przejecha³ 1000km non stop ze ¶redni± - powiedzmy - 25km/h z wynikiem cz³owieka, który przejecha³ 1000km z przerwami, ale nie doliczy³ czasów odpoczynku i... te¿ mu wysz³a ¶rednia 25km/h! Nie widzisz, ¿e to bzdura?

Innymi s³owy: liczcie, jak chcecie - ale informujcie o sposobie liczenia, a nie wciskajcie kitu.

Bo inaczej na napiszê tak: przez ostatni rok przejecha³em 100km/h ze ¶redni± 40km/h - nie¼le, nie?

Tylko ¿e wiecie, taki szczegó³ - je¼dzi³em tylko w ¶rody i niedziele po 1km. Ale to przeciez niewa¿ne, nie? Bo przecie¿ "preclowa realna ¶rednia" z licznika siê liczy!

A w ci±gu nastêpnych 10 lat planujê t± metod± ze ¶redni± prêdko¶ci± 40km/h pokonaæ dystans 1000km!

;)

--
bans

Data: 2010-08-27 08:48:39
Autor: MadMan
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km - relacja
Dnia Fri, 27 Aug 2010 08:33:32 +0200, bans napisa³(a):

> [...]

Nie istnieje co¶ takiego, jak "realna ¶rednia". ¦rednia prêdko¶æ jest jasno zdefiniowana, kiedy¶ uczyli tego ju¿ w podstawówce, nie wiem,jak teraz ;)

Niemniej chyba rozró¿niasz ¶redni± prêdko¶æ wycieczki/wy¶cigu i ¶redni±
prêdko¶æ jazdy?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-27 09:04:34
Autor: bans
W dniu 2010-08-27 08:48, MadMan pisze:

Niemniej chyba rozró¿niasz ¶redni± prêdko¶æ wycieczki/wy¶cigu i ¶redni±
prêdko¶æ jazdy?

Napisa³em: "innymi s³owy: liczcie, jak chcecie - ale informujcie o sposobie liczenia, a nie wciskajcie kitu."
Tyle mi wystarczy.

Jak sobie kto¶ podbudowuje ego to ju¿ nie moja sprawa,najwy¿ej mnie rozbawi.

Oprócz odczytania i chwalenia siê jakim¶ wynikiem trzeba rozumieæ jeszcze, co on oznacza - patrz mój przyk³ad z 1000km ze ¶redni± 40km/h - to jest _dok³adnie _ taki sam przypadek, my¶la³em, ¿e bardziej obrazowo siê ju¿ nie da przekonaæ, ¿e warto stosowaæ siê jednak do przyjêtej od dawna definicji "prêdko¶ci ¶redniej" :)

--
bans

Data: 2010-08-27 02:52:05
Autor: Micha³ Wolff
On 27 Sie, 09:04, bans <g...@o2.pl> wrote:

Jak sobie kto¶ podbudowuje ego to ju¿ nie moja sprawa,najwy¿ej mnie rozbawi.

Ego - to Ty sobie kolego podbudowujesz takimi tekstami na preclu.
Wszystkie ¶rednie które od ponad dziesiêciu lat podajê ze swoich
wyjazdów - s± ¶rednimi czasu jazdy bez postojów, w ten sam sposób
podaje je 99% rowerzystów, jedynie tak mo¿na mniej wiêcej porównaæ
swoje rowerowe osi±gi. Je¶li tego nie wiesz - jeste¶ po prostu
ignorantem.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-08-26 14:15:12
Autor: bans
W dniu 2010-08-26 13:57, ...::QRT::... pisze:

http://wyprawyrowerowe.neostrada.pl/bbtour/bbtour.html

o fak! Piewsze miejsce - go¶æ ma 65 lat i ¶rednia 38!

Piszesz o panu Stefanie Gêbie? On chyba jednak nie by³ pierwszy, ostatni czas kontrolny ma z punktu 11.

Zobacz tu:

http://www.1008.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=206

Fakt, nieciekawie to kto¶ wymy¶li³, ¿e ¿eby zobaczyæ kolejno¶æ na mecie trzeba klikn±æ w punkt kontrolny nr 19 - trzeba to by³o jako¶ bardziej wyeksponowaæ.

--
bans

Data: 2010-08-26 14:24:28
Autor: Wojciech Waga aka wojek
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km - relacja
Du¿o w czo³ówce jest osób 50-60 letnich, do¶æ niespotykane w sumie.

pozdr.
w.

Data: 2010-08-26 14:49:30
Autor: MadMan
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km - relacja
Dnia Thu, 26 Aug 2010 14:24:28 +0200, Wojciech Waga aka wojek
napisa³(a):

Du¿o w czo³ówce jest osób 50-60 letnich, do¶æ niespotykane w sumie.

Raczej normalne, osoby w wieko 40-60 lat s± zwykle najbardziej
wytrzyma³e na takie dystanse. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-29 23:50:10
Autor: ziulek
Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km - relacja

o fak! Piewsze miejsce - go¶æ ma 65 lat i ¶rednia 38!

Emeryt - ma czas :)  i pewnie na brak czasu nie narzeka na do¿ywotnich
wakacjach. Pozdr.

Ba³tyk-Bieszczady Tour 1008km - relacja