Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać

Data: 2019-03-08 10:11:44
Autor: bytomir.torpeksowy
Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
użytkownik Witold Z. napisał:
Witam,
Czy można przeciwdziałać praktykom właścicieli samochodów, którzy podrzucają niepotrzebne im auto i odjeżdżają w siną dal?
Auto jest prawidłowo zaparkowane na ulicy. Ma tablice rejestracyjne a numery wskazują na mieszkańca innej miejscowości. Jest sfatygowane. Stoi bardzo długi czas zajmując deficytowe miejsce parkingowe. Kierowcy muszą omijać to auto łukiem (= jeden pas wyłączony).

Może kradzione i złodziej czeka aż akumulator się rozładuje.
Po 50 dniach bez ładowania powinno paść zabezpieczenie z GPS/GPRSem, po 200 dniach prosty alarm ze skromnym poborem prądu. Wtedy bezpiecznie autko na lawetę i sru.

Ot tak sobie nikt auta nie zostawia, bo nawet na złomie dają za to parę groszy.
Lepiej zgłosić, przyjadą sprawdzą, ale jak złodziej podstawi tablice z normalnie zarejestrowanego samochodu, to policaje przeca go nie otworzą aby sprawdzić nr. silnika/nadwozia.

Data: 2019-03-08 10:20:50
Autor: Witold Z.
W dniu piątek, 8 marca 2019 19:11:46 UTC+1 użytkownik bytomir.t....@gmail.com napisał:

[...]

To auto nie jest chyba warte aż takiego zachodu żeby czekać na zanik alarmu (Ford Focus z dawniejszych roczników). Poza tym jak napisałem wcześniej na zapisie kamery widać jak wysiada z auta pani, przesiada się do samochodu pana i odjeżdżają. Więc wygląda to na akcję podrzucenia samochodu. Dla mnie też jest to kompletnie niezrozumiałe, bo gdybym miał taki wybór to wolałbym wziąć 5 stów w skupie i mieć z głowy.
Już zdecydowałem, że w weekend siądę i sklecę dla policji i zarządcy drogi postulat zmiany organizacji ruchu (przesunięcie znaku D-18 od skrzyżowania) a zarazem zgłoszę policji to auto jako podejrzane.

Data: 2019-03-08 21:55:14
Autor: Marcin Debowski
On 2019-03-08, bytomir.torpeksowy@gmail.com <bytomir.torpeksowy@gmail.com> wrote:
parę groszy. Lepiej zgłosić, przyjadą sprawdzą, ale jak złodziej podstawi tablice z normalnie zarejestrowanego samochodu, to policaje przeca go nie otworzą aby sprawdzić nr. silnika/nadwozia.

Kolor, marka? Musieliby chyba mieć kolekcję tablic.

--
Marcin

Data: 2019-03-09 00:50:36
Autor: RadoslawF
[...]

Mnie bardziej interesuje co z naklejką na przedniej szybie?
Tą z właściwym numerem rejestracyjnym.
Listkiem zaklejają czy ten pomysł o sezonowaniu przez 200 dni
jest głupi.

Pozdrawiam

Data: 2019-03-09 02:43:00
Autor: Marcin Debowski
On 2019-03-08, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

[...]

No właśnie, jeszcze naklejka.

--
Marcin

Data: 2019-03-09 05:04:37
Autor: RadoslawF
[...]

Naprawdę to takie testowe zostawienie auta na parkingu trwa klika dni
i ma na celu sprawdzenie czy pojazd nie ma lokalizatora.
Jak ma to właściciel go znajdzie, jak nie ma to po trzech dniach
złodziej go bezpiecznie zabiera do dziupli.

Pozdrawiam

Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać