Banalne pytanie o głośniki komputerowe.

Data: 2015-02-12 10:18:57
Autor: \(c\)RaSz
Banalne pytanie o głośniki komputerowe.

Użytkownik "arek" napisał w
news:mbhptg$ndq$1node2.news.atman.pl...
: ,
:
: (...) Kiedy miałem stary komputer to zasilanie z
: USB było odcinane, ale na nowym komputerze zasilanie podaje cały czas.
: (...)
:

Jakoś baaardzo się od tego zużywać nie będą, no ale wszystko to razem zżera trochę prądu. Np. mój PC-et, dość już wiekowy, po wyłączeniu, bez żadnych urządzeń wpiętych w USB — zajada 20 Watów! Kiedy to zmierzyłem, to zacząłem go odcinać od prądu, wyłącznikiem na listwie przeciwzakłóceniowej. Nie masz takiej?

--

Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak

Data: 2015-02-12 10:28:48
Autor: Konspirator
W dniu 2015-02-12 o 10:18,  (c)RaSz pisze:
Jakoś baaardzo się od tego zużywać nie będą, no ale wszystko to razem zżera
trochę prądu. Np. mój PC-et, dość już wiekowy, po wyłączeniu, bez żadnych
urządzeń wpiętych w USB — zajada 20 Watów!

Jemu te głośniczki mogą brać w trybie standby max. 0,5 W.

Ja bym olał sprawę albo wyłączył zasilanie w BIOSie.

--

Data: 2015-02-12 10:35:15
Autor: arek
[...]

Listwy nie posiadam i na ekstremalnym oszczędzaniu prądu to mi raczej nie zależy. Bardziej mi chodzi o wygodę użytkowania (głośniki stale włączone) więc wnioskuję z Waszych postów, że bez obawy mogę zostawić głośniki włączone nawet na noc, ale jeśli ktoś ma inne doświadczenia (głównie co do zużywania się głośników) to opinia byłaby mile widziana.

Banalne pytanie o głośniki komputerowe.