Banalne pytanie o gło¶niki komputerowe.

Data: 2015-02-12 09:32:06
Autor: jureq
Banalne pytanie o gło¶niki komputerowe.
Dnia Thu, 12 Feb 2015 09:57:17 +0100, arek napisał(a):

Mam popularne głośniki Logitech Z120 zasilane przez USB i taki oto
problem, że jak wyłączam komputer to świeci się w dalszym ciągu ta
zielona lampka i nie wiem czy za każdym razem wyłączać głośniki
pokrętłem (nie mają przycisku wyłączenia), czy też mogę zostawić je
włączone cały czas na noc. Kiedy miałem stary komputer to zasilanie z
USB było odcinane, ale na nowym komputerze zasilanie podaje cały czas.
Osobiście wolałbym zostawić głośniki cały czas włączone dla wygody i
żeby nie zepsuć wyłącznika, który jednocześnie jest galką potencjometru.
Dlatego pytam na forum o poradÄ™.

To czy USB ma być stale włączone w starszych komputerach ustawiało się gdzieś w BIOS. W nowszych w panelu sterowania w parametrach planów zasilania.

Banalne pytanie o gło¶niki komputerowe.