Banaś for President!

Data: 2020-02-20 19:10:59
Autor: 𝓢𝔂𝓵𝓿𝓲𝓸 𝓑𝓪𝓵𝓬𝓸 𝓷𝓮𝓽𝓽𝓲
Banaś for President!
>Wczoraj CBA dokonało m.in. przeszukania samochodu i pokoju hotelowego Jakuba Banasia, który jest synem szefa NIK. Jeszcze wczoraj, jak informowaliśmy, funkcjonariusze Centralnego Biura Antykorupcyjnego przedstawili synowi prezesa NIK nakaz zatrzymania jego laptopa i telefonu. Jego samego nie zatrzymali. Również wczoraj CBA przeprowadziło też rewizje w mieszkaniach Mariana Banasia w Warszawie i w Krakowie oraz w krakowskim mieszkaniu córki szefa Najwyższej Izby Kontroli.

Sprawę przeszukań w rozmowie z Onetem skomentował pełnomocnik Mariana Banasia. - Zważywszy na treść protokołu kontroli pana Mariana Banasia sporządzonego przez CBA - nie ma podstaw faktycznych i prawnych do przeszukania. Co więcej, mieszkanie prezesa NIK-u chroni immunitet. W takiej sytuacji czynności CBA i Prokuratury Regionalnej w Białymstoku są niedopuszczalne. Z całą pewnością złożymy zażalenie na te czynności - poinformował adwokat Marek Małecki.<

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/marian-banas-komentuje-akcje-cba/37zz26v

https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/marian-banas-przerwal-milczenie-stawia-warunek-aa-Yodz-BnDC-WpEv.html
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
  "Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

Data: 2020-02-20 11:32:21
Autor: mrbluesky.pl
Banaś for President!
A prawa autorskie masz? ;P
Bo to moj POmysl zeby Bananas kandydowal ;)

Data: 2020-02-20 15:25:56
Autor: Jacek Bialy
Banaś for President!
  -- A prawa autorskie masz? ;P
Bo to moj POmysl zeby Bananas kandydowal ;)

Nie twój pomysł, tylko moja przepowiednia - jeśli Banaś okaże się czysty.
Na razie nic na ten temat nie można powiedzieć, ale za pięć lat?..

JB

Data: 2020-02-21 17:21:52
Autor: Runt
Banaś for President!
W dniu 2020-02-21 o 00:25, Jacek Bialy pisze:
[...]

https://wyborcza.pl/7,75398,25615041,premier-o-banasiu-likwidowal-patologie-vat-owskie-usprawnial.html?disableRedirects=true

"Chciałbym przede wszystkim podkreślić znaczące zasługi prezesa Mariana Banasia w likwidacji patologii VAT-owskich i usprawnianiu systemu skarbowego - mówi premier Mateusz Morawiecki w rozmowie z "Do Rzeczy".

Kombinuj! ;-))))

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Banaś for President!