Banasiowy szeryf

Data: 2019-11-30 08:00:55
Autor: Runt
Banasiowy szeryf
https://www.onet.pl/?utm_source=www.fakt.pl_viasg_fakt&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=ucs&pid=31369ab1-2940-5ff7-a2ee-9a265e24a688&sid=f13b499b-dba8-44e4-a9ae-cb9ebb087cc8&utm_v=2

"Chyba nikogo dzisiaj nie powinna dziwić postawa Mariana Banasia. Przez dwa miesiące politycy Prawa i Sprawiedliwości - od szeregowych posłów po najważniejszych ludzi w partii - dwoili się i troili przekonując, że najważniejszy urzędnik w Polsce jest ofiarą zemsty mafii vatowskich, z którymi walczył w czasach pracy w ministerstwie finansów."

Bedziemy Mariana bronić przed PO-wskim oszustami! ;-)))
--
Runt

Data: 2019-11-30 08:13:22
Autor: A. Filip
Banasiowy szeryf
Runt <runt@anakumena.gov> pisze:
[...]

Totalna opozycja kłamie o Banasiu jak Goebbels o Katyniu!

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-11-30 08:44:36
Autor: Runt
Banasiowy szeryf
W dniu 2019-11-30 o 08:13, A. Filip pisze:
[...]

Oczywiście! To wszystko kłamstwa! Nie wiadomo dlaczego czepiają się do niego jakieś służby od Kamińskiego (tego co to po pijaku całował się z psem) oraz niezrozumiałe jest żądanie szeregowego POsła J.Kaczyńskiego by niezniszczalny i nieusuwalny "pancerny Marian" jeszcze kilka miesięcy temu wychwalany przez PiS musiał wybrać się na zieloną trawkę!
To sabotażowe działanie Tuska, Totalnej Opozycji i niemieckiej agentury!
Wychodzi na to, że teczka Kiszczaka była zbiorem baśni przy tym co w swoich zbiorach ma Banaś. Sraczka na całego! ;-)))
--
Runt

Data: 2019-11-30 09:03:28
Autor: Gorano
Banasiowy. opozycja nie kłamie,
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+9ll3vo94pf-jbu6@wp.eu...
[...]

Czyli napisałeś, że opozycja nie kłamie,
bo Goebbels nie kłamał o Katyniu ; to Rosjanie kłamali.

Data: 2019-11-30 11:25:00
Autor: A. Filip
"Gorano" <olkanoit@asdw.pl> pisze:
[...]

Myślisz że nie wiem?  Czy to że Goebbels "nie musiał kłamać" o Katyniu
robi z niego wiarygodnego człowieka w innych kwestiach?
Jak nie kłamał o Katyniu to znaczy że Żydzi roznosili tyfus tak jak to
przedstawiała wspaniale skuteczna Niemiecka/Nazistowska propaganda?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-11-30 11:58:32
Autor: Gorano
[...]

Napisałeś nieprawdę (kazdemu może się zdarzyć), ale nie musisz
tego przykrywać pytaniami.

Banasiowy szeryf