Banda Jarosława Tchórzliwego.

Data: 2016-05-24 04:38:04
Autor: stevep
Banda Jarosława Tchórzliwego.
#  No i się doczekaliśmy. Dzięki ,,dobrej zmianie", Komisja Europejska  zajmie się Polską dokładnie tak, jak rada pedagogiczna zajmuje się dość  zdolnym, ale nieznośnym gówniarzem i tak, jak gówniarzowi grozi  zawieszenie w prawach ucznia, tak Polsce grozi odebranie prawa głosu w  Radzie UE. To na razie mało prawdopodobne i wszelkie znaki na niebie i  ziemi mówią, że jutro nadal będziemy mieć ten głos, ale już sam fakt  rozpatrywania takiej możliwości jest upokarzający i pokazuje, do jakiej  pozycji banda Jarosława Tchórzliwego doprowadziła Polskę. Wracając do rady  pedagogicznej i sądzonego gówniarza: Kto z nas nie pamięta kolegów z lat  szkolnych wracających z dywanika u dyrektora, mówiących z cwaniackim  uśmiechem ,,Dyro?! Nic mi nie zrobił, co on mi może?" Jednak zarówno  uśmiechnięty gówniarz, jak i słuchająca klasa dobrze wiedzieli, że rodzice  delikwenta nie będą zachwyceni, a i nauczyciele będą go traktować w sposób  daleki od życzliwego, a obu tych przyjemności chojrak wolałby uniknąć.  Wiem to, bo sam przechodziłem przez szczenięcy wiek i zachowywałem się jak  gówniarz. Tyle, że miałem wtedy lat 12, 14, 16, a nie 67, jak prezes pan.  Bo biję każdy zakład, że tuż po orzeczeniu KE, ten podstarzały gówniarz  ogłosi, że nic nam nie zrobili, bo nie mogli zrobić, choć wszyscy  zajmujący się polityką dobrze wiedzą, że Polska właśnie zajęła pozycję  smarkacza, którego losy ważą się wśród członków rady pedagogicznej.  Pogratulować: Pół roku i z pozycji państwa ubiegającego się o kluczowe  role w UE, spadliśmy do roli mało istotnego petenta z pyskatą przekupą w  roli teoretycznej premier, a praktycznej dziewczynki do bicia (PiS dba o  równouprawnienie- chłopcy i dziewczynki do bicia mają parytet).
     Gówniane stosunki Polski z najsilniejszymi państwami UE i USA nie  wróżą nic dobrego wobec mocarstwowych tendencji Rosji, więc nasz  przepocieszny szef MON, Antoni Macierewicz, wytrwale buduje struktury ,,sił  obrony terytorialnej", które według PiSowskich znawców tematu mają być  zalążkiem partyzantki odstraszającej Rosjan. Ja co prawda do roli znawcy  nie aspiruję, ale jedno wiem na pewno: Jawna struktura, gdzie członkowie  oddziałów znają się wzajemnie, gdzie każdy jest na oficjalnej liście płac,  posiadając stopień, imię, nazwisko i stanowisko, ma takie same szanse stać  się partyzantką, jak jegomość ze zdjęcia powyżej, być polskim  odpowiednikiem agenta 007, wtapiającym się niepostrzeżenie w tłum  biznesmenów na szczycie G-7, by wynieść stamtąd poufne informacje (z  dokładnie tego samego powodu- zdekonspirowania na długo przed  przystąpieniem do wykonania zadania). Znając jednak tradycje dobrej  zmiany, to że ich superagent mieć będzie sandały na skarpetach, goły tors  i siatkę z piwem w ręku jest wysoce prawdopodobne, choć znając życie,  będzie to raczej reklamówka. Osobną sprawą jest to, że skoro władza  zamiast przygotowywać wojsko do walki, przygotowuje ją do porażki i  przejścia do podziemia, świadczy jak najgorzej o jej kompetencjach. #
Ze strony:
http://www.liiil.pl/1464018562,Woland-Wolska-sie-umacnia-na-pozycji-eurogowniarza.htm

--
stevep

Data: 2016-05-24 12:37:38
Autor: Ciemny Lód
Użytkownik "stevep" <steveo011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.yhx39qhc77twfsstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

To zmowa wrogów Polski, KK, a PiS-u w szczególności! Zamach na Najjaśniejszą, na Smoleńsk, na Grunwald i inne święte miejsca! Wrogom naszym, zaKODowanej opcji zydowsko-niemiecko-sowieckiej mówimy zdecydowanie "no POsram!".

CL

Banda Jarosława Tchórzliwego.