Banda cynicznych z³odziei

Data: 2013-04-08 15:03:13
Autor: Marek Czaplicki
Banda cynicznych z³odziei
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek, 8 kwietnia 2013 14:27:
si³± tej przemocy odeprzeæ nie mo¿emy, a skoro tak, to pozostaje tajno¶æ, czyli konspiracja. Stanis³aw Michalkiewicz

Pan Michalkiewicz przeszed³ do podziemia. To straszne do czego ludzie siê posuwaj± aby zostaæ oryginalnymi. A w³a¶ciwie dlaczego on pisze o sobie w liczbie mnogiej? "Jest nas dwóch, ja i mój brzuch"?

Data: 2013-04-08 15:10:57
Autor: u2
Banda cynicznych złodziei
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 14:27:
siłą tej przemocy odeprzeć nie możemy, a skoro tak, to pozostaje tajność,
czyli konspiracja. Stanisław Michalkiewicz

Pan Michalkiewicz przeszedł do podziemia. To straszne do czego ludzie się
posuwają aby zostać oryginalnymi. A właściwie dlaczego on pisze o sobie w
liczbie mnogiej? "Jest nas dwóch, ja i mój brzuch"?

http://www.filmweb.pl/Underground

Data: 2013-04-08 15:15:13
Autor: Marek Czaplicki
Banda cynicznych z³odziei
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek, 8 kwietnia 2013 15:10:

[...]

No patrzaj. Do czego prowadzi ¿±dza w³adzy. Pan Michalkiewicz wg jakiego czasu ¿yje? Te¿ cofniêtego? :)

Data: 2013-04-08 15:23:53
Autor: u2
Banda cynicznych złodziei
http://www.filmweb.pl/Underground

No patrzaj. Do czego prowadzi żądza władzy. Pan Michalkiewicz wg jakiego
czasu żyje? Też cofniętego?

Widzisz, ja ma w rodzinie Serba i wiem jakie wy zydki uczyniliscie im spustoszenia, wiec nie podskakuj emcza z GWna.

Data: 2013-04-08 15:32:04
Autor: Marek Czaplicki
Banda cynicznych z³odziei
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek, 8 kwietnia 2013 15:23:

[...]

Wiesz u mnie jest i zdrowie i porz±dek w rodzinie. A czy ten Serb to przy okazji nie wyt³umaczy³ Ci, kto  na filmie zamkn±³ ludzi  pod ziemi± wmawiaj±c im ¿e wojna trwa? Zacznij Ty w koñcu kumaæ. :)

Data: 2013-04-08 15:35:37
Autor: u2
Banda cynicznych złodziei
Wiesz u mnie jest i zdrowie i porzÄ…dek w rodzinie. A czy ten Serb to przy
okazji nie wytÅ‚umaczyÅ‚ Ci, kto  na filmie zamknÄ…Å‚ ludzi  pod ziemiÄ… wmawiajÄ…c
im że wojna trwa? Zacznij Ty w końcu kumać.

To takie emcze z GWna im wmowily, ze sa poslednim sortem ludzi. Zacznij kumac baze zydku z GWna.

Data: 2013-04-08 15:40:18
Autor: Marek Czaplicki
Banda cynicznych z³odziei
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek, 8 kwietnia 2013 15:35:

[...]

Takie emcze? Powiadasz? Ja tam cieszê siê z wolno¶ci, a wmawianie zwyczajnym ludziom ¿e jest wojna, okupacja itd... pozostawiam Tobie przez wklejanie tekstów ró¿nych liczb mnogich. :)

Data: 2013-04-08 15:43:06
Autor: u2
Banda cynicznych złodziei
Takie emcze? Powiadasz? Ja tam cieszę się z wolności, a wmawianie zwyczajnym
ludziom że jest wojna, okupacja itd... pozostawiam Tobie przez wklejanie
tekstów różnych liczb mnogich.

Psychoze wojny z arabami robicie wy zydki, emcze z GWna. Ja szanuje arabow ktorych znam. To waleczni ludzie, ktorzy wiele w zyciu przeszli i nie zalamali sie.

Data: 2013-04-08 16:21:45
Autor: Marek Czaplicki
Banda cynicznych z³odziei
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek, 8 kwietnia 2013 15:43:

[...]

Nie kumasz nic. Mówimy o tek¶cie pana Michalkiewicza, ¿e przenosi siê do podziemia. Niektórzy w Polsce znani tobie ca³y czas mówi±, ¿e trwa jaka¶ wojna. Taka polsko-polska. Jak my¶lisz dlaczego to robi±? Aby zaprowadziæ "pokój"? Czy aby "zaprowadziæ" ludzi do "podziemia" i uczyniæ swymi "poddanymi" i "wyznawcami". Wklei³e¶ tekst faceta, który by³ kiedy¶ we w³adzach pañstwa zdaje siê. Czy my¶lisz, ¿e on naprawdê chce "zej¶æ do podziemia"? NAPRAWDÊ? Zacznij ty kumaæ. :)

Data: 2013-04-08 16:25:00
Autor: u2
Banda cynicznych złodziei
Nie kumasz nic. Mówimy o tekście pana Michalkiewicza, że przenosi się do
podziemia. Niektórzy w Polsce znani tobie cały czas mówią, że trwa jakaś
wojna. Taka polsko-polska. Jak myślisz dlaczego to robią? Aby zaprowadzić
"pokój"? Czy aby "zaprowadzić" ludzi do "podziemia" i uczynić swymi
"poddanymi" i "wyznawcami". Wkleiłeś tekst faceta, który był kiedyś we
władzach państwa zdaje się. Czy myślisz, że on naprawdę chce "zejść do
podziemia"? NAPRAWDĘ? Zacznij ty kumać.

Zacznij czaic baze, Michalkiewicz jest z underground. Swiadczy o tym m.in. liczba procesow, ktore jemu wytaczacie zydki z GWna...-;)

Data: 2013-04-08 16:36:44
Autor: Marek Czaplicki
Banda cynicznych z³odziei
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek, 8 kwietnia 2013 16:25:

[...]

No na wojnie wytacza siê nieprzyjacielowi zamiast armat s±dy. I zaprocesowuje. Kim te¿ wytoczy proces reszcie  ¶wiata i wtedy zwinie swoje atomówki, bo nie ma to jak porz±dne kiblowanie. :)

Data: 2013-04-08 16:40:45
Autor: u2
Banda cynicznych złodziei
Zacznij czaic baze, Michalkiewicz jest z underground. Swiadczy o tym
m.in. liczba procesow, ktore jemu wytaczacie zydki z GWna...-;)

No na wojnie wytacza siÄ™ nieprzyjacielowi zamiast armat sÄ…dy.

Dlatego jestescie sami sobie wrogami emcza. Nie potraficie wyczaic bazy. Potraficie sie odgrodzic od samobojczych seryjnych zamachow wielkim murem, ale ja szczerze watpie w te wasze niemieckie metody ostatecznego rozwiazania palestynskiej kwestii...-;)

Data: 2013-04-08 16:46:35
Autor: Marek Czaplicki
Banda cynicznych z³odziei
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek, 8 kwietnia 2013 16:40:

[...]

Zdecyduj siê, albo jestem ¿ydkiem z gwna, albo Niemcem, nie wydaje Ci siê ¿e ponosi Ciê fantazja? :)

Data: 2013-04-08 16:51:42
Autor: u2
Banda cynicznych złodziei
Zdecyduj się, albo jestem żydkiem z gwna, albo Niemcem, nie wydaje Ci się że
ponosi CiÄ™ fantazja?

ty emcza nadajesz z GWna i to jest fakt. Nigdy nie twierdzilem, ze jestes szkopem. Co najwyzej sprzyjasz szkopom, a nie Polakom. I to jest fakt.

Data: 2013-04-08 17:02:24
Autor: Marek Czaplicki
Banda cynicznych z³odziei
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek, 8 kwietnia 2013 16:51:

[...]

Nadajê z atmana. A konto pocztowe gdzie¶ trzeba mieæ. Równie dobrze móg³bym wbiæ swoje konto gmaila. Panie "tleniony". :)

Data: 2013-04-08 17:04:20
Autor: u2
Banda cynicznych złodziei
Nadaję z atmana. A konto pocztowe gdzieś trzeba mieć. Równie dobrze mógłbym
wbić swoje konto gmaila. Panie "tleniony".

emcza@gwno.pl LOL....-;)

Data: 2013-04-08 17:07:09
Autor: Marek Czaplicki
Banda cynicznych z³odziei
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek, 8 kwietnia 2013 17:04:

Nadajê z atmana. A konto pocztowe gdzie¶ trzeba mieæ. Równie dobrze
móg³bym wbiæ swoje konto gmaila. Panie "tleniony".

emcza@gwno.pl LOL....-;)

zobacz teraz :)

Data: 2013-04-08 17:09:49
Autor: u2
Banda cynicznych złodziei
>emcza@gwno.pl  LOL....-;)

zobacz teraz

Jako prawdziwy czekista znam twoja przeszlosc emcza i z tego siem nie wywiniesz.

Data: 2013-04-08 17:11:33
Autor: Marek Czaplicki
Banda cynicznych z³odziei
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek, 8 kwietnia 2013 17:09:

>emcza@gwno.pl  LOL....-;)

zobacz teraz

Jako prawdziwy czekista znam twoja przeszlosc emcza i z tego siem nie
wywiniesz.

Co zatka³o kalo? :)

Data: 2013-04-08 17:17:46
Autor: u2
Banda cynicznych złodziei
Jako prawdziwy czekista znam twoja przeszlosc emcza i z tego siem nie
wywiniesz.

Co zatkało kalo?

Nie zatkalo kakao, siem zdradziles jako emcza@gwno.pl i nic tego nie wymaze z twojego zyciorysu...-;)

Data: 2013-04-08 17:19:49
Autor: Marek Czaplicki
Banda cynicznych z³odziei
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek, 8 kwietnia 2013 17:17:

[...]

Siem zdradzi³em. No kurna. ARGUMENT!!! :)

Data: 2013-04-08 17:24:01
Autor: u2
Banda cynicznych złodziei
Nie zatkalo kakao, siem zdradziles jakoemcza@gwno.pl  i nic tego nie
>wymaze z twojego zyciorysu...-;)
Siem zdradziłem. No kurna. ARGUMENT!!!

No i dodam te twoja paranoje pancernej brzozy i pijanego Blasika w kokpicie. To ciem dekonspiruje...-;)

Data: 2013-04-08 17:26:11
Autor: Marek Czaplicki
Banda cynicznych z³odziei
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia³ek, 8 kwietnia 2013 17:24:

> [...]
>wymaze z twojego zyciorysu...-;)
Siem zdradzi³em. No kurna. ARGUMENT!!!

No i dodam te twoja paranoje pancernej brzozy i pijanego Blasika w

Jak odró¿niæ m±drego od g³upiego? Prosto. M±dry wie co mówi, g³upi mówi co wie.

Data: 2013-04-08 17:29:05
Autor: u2
Banda cynicznych złodziei
No i dodam te twoja paranoje pancernej brzozy i pijanego Blasika w
>kokpicie. To ciem dekonspiruje...-;)

Jak odróżnić mądrego od głupiego? Prosto. Mądry wie co mówi, głupi mówi co
wie.

To ja glupi, tak podejrzewalem emcza z gwna ...-;)

Banda cynicznych z³odziei