Banda rudego oszusta znowu chce nas okraść

Data: 2011-08-18 10:27:00
Autor: u2
Banda rudego oszusta znowu chce nas okraść
W dniu 2011-08-18 06:36, Inc pisze:
Platforma Obywatelska doprowadziła finanse publiczne do ruiny. Do końca
kadencji tego parlamentu, gdzie rządzącą większość stanowi koalicja PO i
PSL, dług państwa zwiększy się o co najmniej 300 mld złotych. Polityka
ta może doprowadzić do sytuacji podobnej do tej, jaka ma miejsce w
Grecji czy we Włoszech. Już teraz można być pewnym, że jeśli wybory znów
wygra PO, rząd ogłosi faktyczny stan finansów państwa, a co za tym idzie
- podwyżkę podatków.

W Polsce jest kilku specow od gospodarki i finansow z tytulem profesora.

Niestety rzadzi niedouczony magister Rostowski i inzynier Pawlak, ktory
nigdy nie pracowal jako inzynier.

Data: 2011-08-18 01:30:58
Autor: Leszczur
On 18 Sie, 10:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W Polsce jest kilku specow od gospodarki i finansow z tytulem profesora.

Niestety rzadzi niedouczony magister Rostowski i inzynier Pawlak, ktory
nigdy nie pracowal jako inzynier.

A co - lepiej było gdy rządził rolnik, który pracował jako rolnik??? :-

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 10:33:46
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 10:30, Leszczur pisze:
Niestety rzadzi niedouczony magister Rostowski i inzynier Pawlak, ktory
> nigdy nie pracowal jako inzynier.
A co - lepiej było gdy rządził rolnik, który pracował jako rolnik??? :-

Jako ministra rolnictwa bym Waldka tak nie krytykowal. Na gospodarce
panstwa jednak nie zna sie, to nie jest tylko gospodarstwo rolnicze.

Data: 2011-08-18 02:02:07
Autor: Leszczur
On 18 Sie, 10:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> A co - lepiej by o gdy rz dzi rolnik, kt ry pracowa jako rolnik??? :-

Jako ministra rolnictwa bym Waldka tak nie krytykowal. Na gospodarce
panstwa jednak nie zna sie, to nie jest tylko gospodarstwo rolnicze.

Nieeee - chodzilo mi o rolnika, ktory byl wicepremierem u Kaczora.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 13:53:57
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 11:02, Leszczur pisze:

Jako ministra rolnictwa bym Waldka tak nie krytykowal. Na gospodarce
panstwa jednak nie zna sie, to nie jest tylko gospodarstwo rolnicze.

Nieeee - chodzilo mi o rolnika, ktory byl wicepremierem u Kaczora.

Kaczor to Donald, tak wolali do niego w szkole. No wiesz, Donald Duck.

A Kaczynski to zawsze Kaczka.

Lepper wbrew merdialnej nagonce byl dobrym ministrem i premierem. No i
nie zajmowal sie sprawami, na ktorych sie nie znal tak jak Waldi.

Data: 2011-08-18 02:39:52
Autor: Leszczur
On 18 Sie, 10:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> A co - lepiej było gdy rządził rolnik, który pracował jako rolnik??? :-

Jako ministra rolnictwa bym Waldka tak nie krytykowal. Na gospodarce
panstwa jednak nie zna sie, to nie jest tylko gospodarstwo rolnicze.

A czyt o nie PiS obsadzał jakimiś wynalazkami stanowiska Ministrów?
Marketingowiec Ministrem Rybołówstwa i Gospodarki Morskiej,
ekonomistka Ministrem Spraw Zagranicznych, geolog Ministrem Gospodarki
itd... Sami specjaliści. Ale jak to się mówi: mierni, bierni, ale
wierni :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 13:55:27
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 11:39, Leszczur pisze:
[...]

Ty wszystko wtedy kwitlo. Wskazniki mieli zajebiste.

Przyszlo PO i wyrownalo rowno z gleba, niekoniecznie smolenska.

Data: 2011-08-18 06:49:41
Autor: Leszczur
On 18 Sie, 13:55, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> ekonomistka Ministrem Spraw Zagranicznych, geolog Ministrem Gospodarki
> itd... Sami specjaliści. Ale jak to się mówi: mierni, bierni, ale

Ty wszystko wtedy kwitlo.

Nooo - zwłaszcza kwiaty we włosach Dorna i Macierewicza :-)

Wskazniki mieli zajebiste.

W czasach PZPR wskazniki też były zajebiste. 500% normy itp.
Zrozumcie w końcu w tym PiS, że wskaźniki nie poprawiają się z dnia na
dzień wraz ze zmianą ekipy, a przez lata i ma na nie wpływ nie tylko
kreatywność ustawodawcza Rządu, ale przede wszystkim KONIUNKTURA w
światowej gospodarce.

Przyszlo PO i wyrownalo rowno z gleba, niekoniecznie smolenska.

I git. Zaraz poprawi jeszcze raz i będzie można coś w końcu zasiać.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 14:29:40
Autor: obserwator
Banda rudego oszusta znowu chce nas okraść
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a): I git. Zaraz poprawi jeszcze raz i będzie można coś w końcu zasiać.

Git nie bedzie, bo Polska jest krajem niepraworzadnym i zabagnionym.

Naiwosc to cecha blondynek.

Data: 2011-08-18 07:32:14
Autor: Leszczur
Banda rudego oszusta znowu chce nas okraść
On 18 Sie, 16:29, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisa (a):
I git. Zaraz poprawi jeszcze raz i b dzie mo na co w ko cu zasia .

Git nie bedzie, bo Polska jest krajem niepraworzadnym i zabagnionym.

Polska przetrwała potop Szwedzki, Turków, Niemców, rozbiory, wojny,
plagi, Rosjan - przetrwa jeszcze 4 lata rządów Platformy.

Naiwosc to cecha blondynek.

Rozumiem, ze masz tu rozległe doświadczenie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-18 15:48:42
Autor: obserwator
Banda rudego oszusta znowu chce nas okraść
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a): Rozumiem, ze masz tu rozległe doświadczenie.

rozumiesz,  ale jak typowa blondynka.

Data: 2011-08-18 12:48:43
Autor: Leszczur
Banda rudego oszusta znowu chce nas okraść
On 18 Sie, 17:48, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisa (a):

Rozumiem, ze masz tu rozleg e do wiadczenie.

rozumiesz,  ale jak typowa blondynka.

poznal swoj swojego.

Data: 2011-08-19 01:17:05
Autor: stevep
Dnia 18-08-2011 o 17:48:42  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

Rozumiem, ze masz tu rozległe doświadczenie.

rozumiesz,  ale jak typowa blondynka.

Piszesz z chlewa świniopasie?

--
stevep

Data: 2011-08-18 17:41:55
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 15:49, Leszczur pisze:
Ty wszystko wtedy kwitlo.
Nooo - zwłaszcza kwiaty we włosach Dorna i Macierewicza

Ty hippie ? To powinno sie tobie to podobac. Ale ty mi wygladasz na
klona Anatola, tez z uporem maniaka bronil pelomafie :)

Data: 2011-08-18 11:35:07
Autor: Leszczur
On 18 Sie, 17:41, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nooo - zwłaszcza kwiaty we włosach Dorna i Macierewicza

Ty hippie ? To powinno sie tobie to podobac. Ale ty mi wygladasz na
klona Anatola, tez z uporem maniaka bronil pelomafie :)

Nie bronie PO w sposob inny niz przez twierdzenie iz PiS jest znacznie
gorszym wyborem :-)

Data: 2011-08-18 21:05:46
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 20:35, Leszczur pisze:
[...]

A masz jakieś dane i konkrety aby mnie przekonać ?

Póki co obejrzałem w telewizorni obwodnicę Kielc. Może ty scyzoryk, że
tak się tobie pełomafia podoba ? :)

Data: 2011-08-18 13:00:17
Autor: Leszczur
On 18 Sie, 21:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nie bronie PO w sposob inny niz przez twierdzenie iz PiS jest znacznie
> gorszym wyborem

A masz jakieś dane i konkrety aby mnie przekonać ?

A kto powiedzial, ze ja chce w ogole kogokolwiek przekonywac??? Nie
mam powolania do politycznego kaznodziejstwa.
Tutaj jest wystarczajaco wielu Platformianych i Pisuarowych
misjonarzy.

Póki co obejrzałem w telewizorni obwodnicę Kielc.

Jaka by nie byla pewnie jest lepsza niz ta warszawska? ;-)

 Może ty scyzoryk, że
tak się tobie pełomafia podoba ? :)

Jasne. Codziennie przez telepudłem spijam nektar z dzióbka Tuska w
TVN24. W sumie lepsze to niż jad z dzioba Kaczora :D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-19 01:15:48
Autor: stevep
Dnia 18-08-2011 o 21:05:46 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A kto będzie próbował przekonywać imbecyla i kretyna?

--
stevep

Data: 2011-08-18 14:13:03
Autor: stevep
Dnia 18-08-2011 o 13:55:27 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Orz ty pieprzony debilu, czy twój idiotyzm zna jakieś granice?

--
stevep

Data: 2011-08-18 11:11:52
Autor: 1-2-3

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e4cce74$0$2440$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Jako ministra rolnictwa bym Waldka tak nie krytykowal. Na gospodarce
panstwa jednak nie zna sie, to nie jest tylko gospodarstwo rolnicze.

Znasz się na rolnictwie?

Data: 2011-08-18 14:11:47
Autor: stevep
Dnia 18-08-2011 o 11:11:52 1-2-3 <jeden@dwa.3> napisał(a):

> [...]

Jako ministra rolnictwa bym Waldka tak nie krytykowal. Na gospodarce
panstwa jednak nie zna sie, to nie jest tylko gospodarstwo rolnicze.

Uprawia ziemie w doniczkach.

--
stevep

Data: 2011-08-18 14:10:41
Autor: stevep
Dnia 18-08-2011 o 10:33:46 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Jako ministra rolnictwa bym Waldka tak nie krytykowal. Na gospodarce
panstwa jednak nie zna sie, to nie jest tylko gospodarstwo rolnicze.
O Mój Boże, taki kretyn jak u2 udaje eksperta od gospodarki, chyba od  przewodzenia pisowskiej trzodzie chlewnej.

--
stevep

Data: 2011-08-18 10:31:48
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 10:27, u2 pisze:
[...]

A najbardziej widoczna jest obecnie niekompetencja p.Grabarczyka. Stad
te niepokoje spoleczne.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Cezary_Grabarczyk

Data: 2011-08-18 11:11:19
Autor: 1-2-3

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e4cccdd$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zapytam wprost: czy prezes PiS pracował kiedykolwiek, jeżeli tak to na jakim stanowisku?

Data: 2011-08-18 14:14:13
Autor: stevep
Dnia 18-08-2011 o 11:11:19 1-2-3 <jeden@dwa.3> napisał(a):

[...]

Poza polityką nie, bo to dwie lewe ręce.

--
stevep

Banda rudego oszusta znowu chce nas okraść