Banda z³odziei

Data: 2010-06-20 14:07:33
Autor: u2
Banda z³odziei
Spodoba³a mi siê wypowied¼ o bandzie z³odziei przy korycie. Krótko i
trafnie :)

Data: 2010-06-20 23:11:37
Autor: boukun
Banda z³odziei

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:afc2de7b-f589-4d03-b5de-dddf1685fa51j8g2000yqd.googlegroups.com...
Spodoba³a mi siê wypowied¼ o bandzie z³odziei przy korycie. Krótko i
trafnie :)

To moja te¶ciowa, to moje te¶ciowa to dzisiaj mówi³a...

boukun

Data: 2010-06-20 23:20:41
Autor: awe
Banda z³odziei

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hvm0bl$c3c$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
masz madra tesciowa. domyslam sie ze glosowala na JK
awe

Data: 2010-06-20 23:29:50
Autor: boukun
Banda z³odziei

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hvm0j1$nr8$1news.onet.pl...

[...]

To jego mia³a przede wszystkim na my¶li, dlatego nie g³osowa³a...

boukun

Data: 2010-06-21 12:31:39
Autor: awe
Banda z³odziei

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hvm1dq$5i2$1mx1.internetia.pl...

[...]

nie wierze, mysle ze twoja tesciowa ma cie za wariata i nie udalo ci sie wyprac jej mozgu...nawet swojej matki nie mozesz przekonac do tego zdjetego krzyza
awe

Banda z³odziei