Bandera! Bandera! Bandera!

Data: 2009-08-03 15:10:09
Autor: sofu
Bandera! Bandera! Bandera!
Bandera! Bandera! Bandera! Tak wołali upowcy. Coś w rodzaju niemieckiego
pozdrowienia - Heil Hitler. Dziś w "wolnej" RP rządzonej w dużej części
przez potomków sowieckich jewrejów i przynajmniej jednego potomka
wermachtowca pozwala się na rajd im. Stefana Bandery. Czyżby szlakiem
UPA-owskich rzezi?
A wszystko przy bierości, usprawiedliwianiu a wręcz poparciu tzw. polskich
polityków.
CO TO SIE KURWA W POLSCE DZIEJE?!!!

sofu

Data: 2009-08-03 06:58:28
Autor: Tzva Adonai
Bandera! Bandera! Bandera!
On 3 Sie, 15:10, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:

CO TO SIE KURWA W POLSCE DZIEJE?!!!

A co ci to przeszkadza?.. Niech sobie przejd± - zrobi się z tego film
i będzie jak znalazł podczas wyci±gania z Ukrainy kasy za udział w
Holokau¶cie...

Data: 2009-08-03 15:13:45
Autor: Slawomir Stoff [inf]
Bandera! Bandera! Bandera!

"sofu" <manhunter1@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h56ng3$lrf$1node2.news.atman.pl...
[...]

nic

u was

sie

tylko

gada

ar

Data: 2009-08-03 17:03:01
Autor: ColgatesBilly
Bandera! Bandera! Bandera!
"Slawomir Stoff [inf]" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

[...]

Z ust mi to Pan wyjales!!

Chyba nie ma drugiego takiego narodu na swiecie.

Wieczna nieudolnosc, niemoc, niekompetencja i dyskusje jak
najlepiej zrobic najprostsza rzecz, i kto ma racje.

KLol

Data: 2009-08-03 16:07:29
Autor: Tzva Adonai
Bandera! Bandera! Bandera!
Wieczna nieudolnosc, niemoc, niekompetencja i dyskusje jak
najlepiej zrobic najprostsza rzecz, i kto ma racje.

Otóż to, ciulu... Dlatego jako rezydent Finlandii nie masz prawa wypowiadać się
w polskich sprawach.. --

Data: 2009-08-03 17:09:31
Autor: ColgatesBilly
Bandera! Bandera! Bandera!
"Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> wrote in message news:0560.00000b79.4a76ef21newsgate.onet.pl...
[...]

Nie jestem zadnym prezydentem finladii!!

Kol

Data: 2009-08-03 16:17:45
Autor: pulsar
Bandera! Bandera! Bandera!
ColgatesBilly napisał(a):

Nie jestem zadnym prezydentem finladii!!

Nie?, o, to szkoda, bo sprawiasz
wrażenie jakby¶ był miło¶nikiem
tego zacnego trunku... ;)

--
pulsar

Data: 2009-08-03 17:19:33
Autor: ColgatesBilly
Bandera! Bandera! Bandera!
"pulsar" <galaktyka@dm.eu> wrote in message news:h56qd9$clp$1news.interia.pl...
ColgatesBilly napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- --

Nie bede zmienial plci, a tu tylko baby moga rzadzic ;)

Kol

Data: 2009-08-03 16:30:10
Autor: pulsar
Bandera! Bandera! Bandera!
ColgatesBilly napisał(a):
> Nie bede zmienial plci, a tu tylko baby moga rzadzic  ;)

O!, stary, to jeste¶ w raju...
płci nie zmieniaj tylko eksploatuj!
Baba to najlepszy przyjaciel czlowieka...

--
pulsar

Data: 2009-08-03 19:14:13
Autor: Krzysiek
Bandera! Bandera! Bandera!
Hallo,

"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:edCdm.31320$vi5.21100uutiset.elisa.fi...
[...]

nieeeeeeee?? A to dziwne, na proporcu urzedowym prezydenta
Finlandii widnieje swastyka i wlasnie Pana teksty czesto takie... jakies...
jakby spod swastyki...

No nic, trzeba bylo wczesniej uprzedzic, ze nie...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-08-03 19:23:09
Autor: Imię Nazwisko
Bandera! Bandera! Bandera!
Użytkownik "Krzysiek"

[...]

i wlasnie Pana teksty czesto takie... jakies...
jakby spod swastyki...

Że niby ten dalekowschodni mistycyzm przebija? No, może.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-03 21:06:42
Autor: Krzysiek
Bandera! Bandera! Bandera!
Hallo,

"Imię Nazwisko" <imie.nazwisko@adres.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h576i8$90n$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Krzysiek"

[...]

i wlasnie Pana teksty czesto takie... jakies...
jakby spod swastyki...

Że niby ten dalekowschodni mistycyzm przebija? No, może.

Pozdrawiam

jaki by nie byl, wazne, ze obcy mistycyzm przebija, a wlasnych mamy
wystarczajaco.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-08-03 19:23:49
Autor: Tzva Adonai
Bandera! Bandera! Bandera!
nieeeeeeee?? A to dziwne, na proporcu urzedowym prezydenta
Finlandii widnieje swastyka

To nie swastyka, tylko krzyż wolno¶ci...

Data: 2009-08-03 21:52:37
Autor: ColgatesBilly
Bandera! Bandera! Bandera!
"Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> wrote in message news:4a771ae2$0$31879$9b4e6d93newsspool3.arcor-online.net...
[...]

Prawie...
Prawie jak faszystowskie.
Dmowski prawie jak Bandera ( NO BO ROZNIA GO JEDYNIE CZYSTE RECE)

PS a co ja mam do swastyki, jakichs znakow?
To dla idiotow.
Ja jestem przeciwko socjalistom, wiec prosze tu n ie obrazac
porzadnego FASZYSTY

Kol

Data: 2009-08-03 22:13:55
Autor: Krzysiek
Bandera! Bandera! Bandera!
Hallo,

"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:EmGdm.31468$vi5.24551uutiset.elisa.fi...

[...]
Prawie...
Prawie jak faszystowskie.
Dmowski prawie jak Bandera ( NO BO ROZNIA GO JEDYNIE CZYSTE RECE)

prawie jak... jakby... - nie jest "takim samym"

Nie, rozni ich czyste sumienie.

PS a co ja mam do swastyki, jakichs znakow?
To dla idiotow.
Ja jestem przeciwko socjalistom, wiec prosze tu n ie obrazac
porzadnego FASZYSTY

Kol

Przeciez wczesniej nie pisal Pan, ze nie jest prezydentem, skad mialem
wiedziec??
Jak nie tu, to gdzie?? Nie znam zadnego faszysty, wiec i nie mam pojecia
gdzie ich mozna obrazac, myslalem, ze tu to dobre miejsce.

A poza tym, porzadni faszysci preza sie przed wieloma swietymi znakami,
rzeczywiscie, jak to idioci. Za to porzadni socjalisci wcale nie maja swietych
znakow - wszystko obrzygaja, normalne to tez nie jest.

Ale gdzie jest napisane, ze trzeba rownac do idiotow - tych czy innych??
Nie ma innego wyboru czy co??
Najlepiej to rownac do normalnych.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-08-03 23:20:52
Autor: Panslavista
Bandera! Bandera! Bandera!

Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisał w wiadomo¶ci

Najlepiej to rownac do normalnych.

Normalni to u¶rednieni idioci...

Data: 2009-08-04 22:54:59
Autor: Krzysiek
Bandera! Bandera! Bandera!
Hallo,

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h57kft$brk$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisał w wiadomo¶ci

Najlepiej to rownac do normalnych.

Normalni to u¶rednieni idioci...

niech bedzie i tak.

Normalnosc to ogol, a nie margines.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-08-04 10:09:16
Autor: Imię Nazwisko
Bandera! Bandera! Bandera!
Użytkownik "Krzysiek"

[...]
A poza tym, porzadni faszysci preza sie przed wieloma
swietymi znakami,

Hmm, przed jakimi znakami prezyl sie Mussolini?

Za to porzadni socjalisci wcale nie maja swietych
znakow - wszystko obrzygaja

Jakos nie slyszalem, zeby popierali obrzygiwanie mumii Lenina, portretu Che czy czerwonej flagi z jedna albo dwunastoma zoltymi gwiazdkami.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-04 22:46:46
Autor: Krzysiek
Bandera! Bandera! Bandera!
Hallo,

"Imię Nazwisko" <imie.nazwisko@adres.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h58rc7$duu$2nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Hmm, przed jakimi znakami prezyl sie Mussolini?

juz kazdy sobie jakies znajdzie, a gdy brakuje aktualnych odnosnikow,
to zawsze mozna siegnac po antyczne i poganskie - w starego trupa
wepchnac "swieza idee" i, nie ma sily, od razu znajdzie sie grupa
(masa??) takich, ktorym zablysna oczy i wrzasna: "Caly Twoj!!"
Trzeba tylko wiedziec komu jakie znaki pokazac.
I Mussolini mial cos w glowie tworzac ten swoj "Drugi Rzym", dobrym
pytaniem jest tylko - czy sam w to wierzyl??
Osobiscie watpie, aby ktokolwiek "ze swiecznika" wierzyl w to, co publicznie
wyglasza, dla nich istotne jest tylko pokazywanie znakow - wierzyc maja
inni.

[...]
Jakos nie slyszalem, zeby popierali obrzygiwanie mumii Lenina, portretu Che czy czerwonej flagi z jedna albo dwunastoma zoltymi gwiazdkami.

Oh, ale czy to akurat takie swiete znaki,... to bardziej wyglada na
identyfikatory czy symbole - jak Pan pewnie wie, znalezionych zwlok
Hitlera tez zaden Ruski nie obrzygal. Bo i po co??

Z flagami to juz moze byc inaczej - ale przeciez nie popieraja obrzygania
tylko dlatego, bo uwazaja to za swoj znak, a nie dlatego, ze swiety.
A ich jest... no, powiem, nie za bardzo, symbol pentagramu jako tworzy Wenus
w swoim biegu znany jest od tysiecy lat i identyfikowany byl z kobietami,
czy raczej z boginiami, ale tej tresci nie ma w gwiazdach ktore Pan dzis
widzi. Dla komucha bedzie to "swiatlista przyszlosc", dla Europeja bedzie
to europejska europejskosc, ale oprocz pokazywania przez macherow
znakow ktore sa znane i dobrze sie "sprzedaja" nic wiecej tam nie ma.

Pozdrawiam

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-08-05 16:53:23
Autor: Imię Nazwisko
Bandera! Bandera! Bandera!
Uzytkownik "Krzysiek":

[...]

juz kazdy sobie jakies znajdzie, a gdy brakuje aktualnych
odnosnikow,

Otóż to: kazdy, nie tylko faszysta

(...)

[...]

Nie powiem, zebym zrozumial (w kontekscie tego co pisal Pan wczesniej) ale moze niech tak zostanie. Pomijajac fakt, ze Hitler po smierci byl jednak obrzygiwany. Do tego stopnia, ze w pewnym mocarnym, choc niewielkim, kraju zakazywano przez dluzszy czas wykonywania muzyki Wagnera.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-06 00:59:28
Autor: Krzysiek
Bandera! Bandera! Bandera!
Hallo,

"Imię Nazwisko" <imie.nazwisko@adres.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h5c71p$hn7$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Otóż to: kazdy, nie tylko faszysta

zaraz, moment - teraz to juz piszemy calkiem obok siebie. Przeciez to
nie byla rozprawa o faszyzmie, a odpowiedz przypisana do konkretnego
tekstu i autora, i jezeli pyta sie Pan o Benito, to Biedny Mis zostaje znikniety,
a ja musze przeniesc wypowiedz z jednego na drugiego i pisze to Panu
poprzez "kazdy" - przeciez nie kazdy czlowiek, a mam na mysli kazdy
faszysta, chyba Pan nie sadzi, ze ci obaj maja duzo ze soba wspolnego
mimo wspolnej nazwy?? Spokojna glowa, ze gdyby mogli sie spotkac,
to od razu by sie pozarli, roznice sa zbyt duze.
A mi chodzilo przeciez o pokazanie czegos innego, roznica miedzy prawym
a lewym (mimo niuansow) jest jasna: prawica mowi - jest zle, istniejace trzeba
usunac, powrocic do tego co bylo i bedzie lepiej. Tu jest jasne odwolanie do
tradycji, a tej nie trzeba udowadniac i rzadko kiedy tradycje czy przekazy sa inne
niz chwalebne. To magiczne myslenie, ale funkcjonuje.
Lewica mowi odwrotnie: jest zle, istniejace trzeba usunac, zbudowac nowe
i bedzie lepiej. Mankament wynikajacy z braku pewnosci ( lub braku
sprawdzalnosci) czy nowe bedzie lepsze sprytnie omineli czepiajac sie nauki
i stad w ich tekstach mnoza sie zaklecia w rodzaju: "jedyne obiektywne
i naukowo udowodnione", "byt okresla swiadomosc", "nieustanne
przechodzenie w swoje przeciwienstwa", "ilosc przechodzaca w jakosc"
czy jeszcze wiele innych, a gdy ktos nie potrafi zrozumiec wyzszosci
tej nauki to widocznie jest niedoksztalcony i potrzebuje reedukacji, najlepiej
tam, gdzie duzo swiezego powietrza i malo ludzi. To tez jest magiczne
myslenie i tez funkcjonuje.
I teraz wracajac do dyskusji z Misiem, bo widze, ze to konieczne - o ile
istnienie sacrum (obojetnie jakiego) jest dla faszystow (czy ogolnie prawicy)
czyms zupelnie normalnym, jest jednym z elementow tradycji i dlatego
bedzie pielegnowane, o tyle skad, do ciezkiego diabla, maja miec jakiekolwiek
sacrum lewacy?? Maja tylko to, co sobie wyciagna - z kieszeni, z dupy
czy skadkolwiek, albo cos ukradna i beda mowic, ze to ich i goraco
(naukowo) zaprzeczac, ze wczoraj mialo to inne znaczenie.

Czyli mowiac inaczej - faszysci ktorzy odrzuciliby tradycje, lacznie
z przeniesiona przez nia sacrum, zbudowaliby wcale nie faszystowska
dyktature, tylko komunistyczna.

No i sam Pan widzi - potrzebowalem ze 30 linijek zeby wyjasnic Panu
to, co zawarlem w dwoch zdaniach.

[...]
[...]

Chwilka, ale ja tez by chcial cos zrozumiec z tego, co Pan napisal,
bo... obrzyganie moze byc doslowne lub w przenosni, a tu nie widze
zadnego. Jezeli zakazuja wykonywania muzyki Wagnera to wynika, ze
uwazaja niesiony przez nia przekaz za szkodliwy lub krzywdzacy -
dlatego zakazuja. Nad sensem takich dzialan mozna podyskutowac,
ale obrzygania tu nie widze.
Typowo socjalistycznym obrzyganiem (naukowo to sie chyba nazywa
dialektyka) byloby ustalenie, ze od zaraz Wagnera nie wolno grac, ale
wolno grac to samo, jezeli sie nazywa "Nadejscie wiosny" czy "Impresje
z Andromedy", a kazdy kto bedzie przypominal, ze to jednak utwory Wagnera
podlega karze 15 000 srebrnikow lub karze smierci. Tzn: kara smierci
dla tego, kto tak mowi, a 15K grzywny dla tego, kto tak mysli...

Pozdrawiam

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-08-06 20:20:42
Autor: Imię Nazwisko
Bandera! Bandera! Bandera!

Uzytkownik "Krzysiek"

[...]
zaraz, moment - teraz to juz piszemy calkiem obok siebie.
Przeciez to nie byla rozprawa o faszyzmie, a odpowiedz przypisana do
konkretnego tekstu i autora

Nie obok siebie ale niepotrzebnie, przynajmniej jeden z nas. Jeżeli na moje pytanie:
"... przed jakimi znakami prezyl sie Mussolini?"
odpowiada Pan:
"juz kazdy sobie jakies znajdzie"
to jest to tylko obietnica, której nieboszczyk Benito nie moze wyegzekwowac.

A poza tym to mi wyglada na spoznione wykrety:
pisze to Panu
poprzez "kazdy" - przeciez nie kazdy czlowiek, a mam na
mysli kazdy faszysta

Nie bylo to oczywiste, tym bardziej ze tak naprawde prawie kazdy sie przed czyms prezy.

(...)
prawica mowi - jest  zle, istniejace trzeba
usunac, powrocic do tego co bylo i bedzie lepiej.

Nieco Pan uproscil. Prawica nie namawia, zeby powrocic np. do PRL-u czy sanacji tylko do tego co bylo dobre. A to roznica, bo i w calkiem nieprawicowym PRL-u cos by sie znalazlo godnego uwagi (np. polszczyzna spikerow radiowych).

[...]
skad, do ciezkiego diabla,
maja miec jakiekolwiek sacrum lewacy??

To pytanie ma sens wtedy i tylko wtedy gdy zalozyc, iz lewica postepuje logicznie. Ze tak nie jest wynika chociazby z tego co bylo powyzej a ja wycialem.

[...]

Lenina i Che na razie sie nie wyparli. Te dwie ikony nie spelniaja tez zadnego z Panskich warunkow (z dupy ... itd).

Czyli mowiac inaczej - faszysci ktorzy odrzuciliby
tradycje, lacznie
z przeniesiona przez nia sacrum, zbudowaliby wcale nie
faszystowska
dyktature, tylko komunistyczna.

Tak sadzilem: chodzilo tylko o to, zeby wykazac iz faszysci od komunistow roznia sie symbolami. Mim zdaniem dowod Panu nie wyszedl. Jakos nie czuje sie dzisiaj mocno na umysle, wiec ograniczylem sie do znalezienia luk, a wlasny kontrdowod pzredstawie w bardziej sprzyjajacych okolicznosciach

(...)
Jezeli zakazuja wykonywania muzyki Wagnera to
wynika, ze
uwazaja niesiony przez nia przekaz za szkodliwy lub
krzywdzacy - dlatego zakazuja.

Nie. Chodzilo o obrzyganie Hitlera - lubil sluchac Ryska i dzielil sie ta pasja z wiernymi. To zreszta byl tylko drobny, choc smaczny, przyklad obrzygiwania cudzych swietych.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-07 22:59:52
Autor: Krzysiek
Bandera! Bandera! Bandera!
Hallo,

"Imię Nazwisko" <imie.nazwisko@adres.pl> schrieb im Newsbeitrag

[...]

[...]

moja odpowiedz nie byla dla Benito, tylko dla Pana.

Co to znaczy niepotrzebnie, jaki Pan ma znowu problem??

[...]

oh, moze Panu wygladac na co chce, to sa juz Pana interpretacje
i, skoro nie bylo oczywiste, otrzymal Pan wyjasnienie i teraz jest oczywiste.
Jezeli Pan nie wiedzial, to sie Pan pytal, ale dlaczego Pan sie z tego
tlumaczy??

Czy tak naprawde kazdy sie przed czyms prezy nie jest wcale
pewnikiem, bo skoro Pan dostrzega swiete znaki lewicy np: w postaci
truchla Lenina, to, bez watpienia, ma Pan na koncu jezyka odpowiedz
na - przed jakim swietym znakiem prezyl sie Lenin?? Albo Marks??
Prezyli sie przed lustrem??

[...]

[...]

Nie ma roznicy, bo to wlasnie napisalem juz wczesniej: "jest zle, istniejace
trzeba usunac, powrocic do tego co bylo i bedzie lepiej" - a lepiej bedzie
wtedy gdy wroci sie do dobrego, a nie do zlego.

Klamstwa wyglaszane nawet najpiekniejsza polszczyzna sa dla mnie
dalej klamstwami i zwracanie na nie uwagi uwazam za strate czasu.

[...]
To pytanie ma sens wtedy i tylko wtedy gdy zalozyc, iz lewica postepuje logicznie. Ze tak nie jest wynika chociazby z tego co bylo powyzej a ja wycialem.

Jak postepuje, a co mozna sobie zalozyc to dwie rozne sprawy, a mnie
interesowala odpowiedz, bo to Pan twierdzi, ze lewica posiada swiete znaki,
Dziwi mnie to o tyle, ze wlasnie jej najbardziej znani teoretycy byli zdania,
ze obecnosc swietych znakow w zyciu to zabobon, ciemnota i oznaka
falszywej swiadomosci - a moze chodzi Pan o to, ze lewica postepujac
nielogicznie tylko werbalnie glosi brak swietosci, ale realnie szeroko
korzysta z mistyki??

[...]

Lenina i Che na razie sie nie wyparli. Te dwie ikony nie spelniaja tez zadnego z Panskich warunkow (z dupy ... itd).

Ale z komuszych gazet pamietam, ze nie nazywano Lenina swietym,
a tylko geniuszem, wiec z tego wynika, ze ci, ktorzy te teksty pisali
uwazali go za madrzejszego od siebie. Szacunek dla madrzejszych
nie jest niczym nagannym, bo nagannym bylo wylacznie to, ze
przylaczenia sie z szacunkiem wymagali od innych, a, ze ja zadnego
geniuchostwa w tym leniuchostwie nie umialem rozpoznac, wiec
jakiekolwiek przylaczania byly mi nie na reke.
Zreszta, gdyby to rzeczywiscie byly lewiziane ikony i podchodzono by do
nich z jakims mistycznym nastawieniem to i nie brakowaloby cudownych
nawrocen czy uzdrowien - a slychac o czyms takim??

[...]
[...]

nie, chodzilo o wykazanie tego, ze faszystow od komunistow rozni pare
rzeczy, a miedzy innymi to, ze jedni korzystaja ze swietych znakow
przeniesionych przez tradycje, a drudzy, nie tylko z powodu braku tradycji,
ale wrecz z powodu jej odrzucenia, takowych nie posiadaja, a jedyne
symbole poprzez ktore sa identyfikowani sa wymyslane badz zawlaszczane.
Moim zdaniem - dowod wyszedl mi wspaniale.

[...]

Nie. Chodzilo o obrzyganie Hitlera - lubil sluchac Ryska i dzielil sie ta pasja z wiernymi. To zreszta byl tylko drobny, choc smaczny, przyklad obrzygiwania cudzych swietych.

Lubil tez przemawiac - zabroniono wiec publicznych wystapien??
Bo jezeli nie... to moze Pan, po prostu, cos poplatal??

Pozdrawiam

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-08-08 10:19:05
Autor: Imię Nazwisko
Bandera! Bandera! Bandera!
Uzytkownik "Krzysiek"

[...]
moja odpowiedz nie byla dla Benito, tylko dla Pana.

A efekt jest taki, ze dalej nie wiem przed kim prezyl sie Mussolini.

[...]
na - przed jakim swietym znakiem prezyl sie Lenin?? Albo
Marks??
Prezyli sie przed lustrem??

Lenin przed Marksem, a Marks? Moze nalezal do tych nieprezacych sie wyjatkow. Choc jako wojujacy ateista pewnie musial mocno sie pilnowac, zeby nie wyprezyc sie przed jakims swietym znakiem w tradycyjnym znaczeniu tego slowa. A od tego do prezenia sie juz tylko maly krok. Pewnie Kolakowski znal szczegoly ale nieco sie spoznilismy.

[...]

[...]

Przeciez tak samo mysli lewica. Leninowi podobal sie terror rewolucjonistow (anty)francuskich, Marksowi terror komuny paryskiej a wspolczesni mi komunisci tez ciagle cos mowili o powrocie do socjalistycznych korzeni.

Reasumujac: roznice miedzy lewica i prawica, ktore Pan wymienil wcale nie sa roznicami.

[...]

Czy to takie dziwne, ze lewica co innego twierdzi, a co innego robi? Po drugie (skoro niekoniecznie przekonuje Pana argument o braku logiki), to jest tak jak z wiara ateistow - nie zdaja sobie z niej sprawy (nawet nie wiedza, ze maja juz nowego proroka - Dawkinsa).

[...]
Ale z komuszych gazet pamietam, ze nie nazywano Lenina
swietym,
a tylko geniuszem, wiec z tego wynika, ze ci, ktorzy te
teksty pisali uwazali go za madrzejszego od siebie.

Slowo "swiety" nie przechodzilo im przez gardlo wiec jakos musieli sobie radzic. Ale wszelkie znamiona kultu religijnego mozna bylo zauwazyc (relikwie, "wiecznie zywy", slowo leninowskie sie glosi ale nie analizuje).

[...]

[...]

A o Lysence,  cudach gospodarczych i masowych uzdrowieniach dzieki socjalistycznej sluzbie zdrowia nie slyszal Pan?

[...]

Lubil tez przemawiac - zabroniono wiec publicznych
wystapien??

Analogia bylaby dobra, gdyby zakazano nie tylko Wagnera ale wszelkiej muzyki. Zakazane byly nie przemowienia tylko konkretne gesty czy chwyty krasomowcze. Wprawdzie nie przez prawo (nie bylo takiej potrzeby, bo nagle wszyscy zaczeli wypierac sie Adolfa) tylko poprzez osmieszanie, ktore juz miesci sie w szeroko rozumianym obrzygiwaniu.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-09 03:32:15
Autor: Krzysiek
Bandera! Bandera! Bandera!
Hallo,

"Imię Nazwisko" <imie.nazwisko@adres.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h5jd21$eqp$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]
A efekt jest taki, ze dalej nie wiem przed kim prezyl sie Mussolini.

bo Pan nie uwaza... i wczytuje sie tylko pobieznie, zreszta - sam Pan
pisal, ze wyszukuje glownie luki i do nich sie odnosi. A co z pozostalymi
tekstami, pomiedzy lukami?? Mam uczucie, ze nie pasuja do Pana koncepcji
i dlatego je Pan ignoruje.
Przeciez pisalem Panu, ze inspiracja dla Mussoliniego byla antyczna
Republika Rzymska i pisalem tez, ze wymagana jest ostroznosc w ocenie
pokazow polityka (a, niestety, dzialalnosci mlodego Benito nie ma co brac
pod uwage, bo byl wtedy socjalista), bo najprawdopodobniej sa to tylko
gesty (czy wskazania) na pokaz, a nie autentyczne czy osobiste wartosci.
Dlatego celowo nie staram sie wyszukiwac jakiegos konkretnego znaku
nawet mimo znanych z przekazow powiazan z M., a podkreslam kardynalne
zasady ktorych nie moze zlekcewazyc jako prawica - a wiec odwolanie sie do lokalnych tradycji, narodowych i terytorialnych, do wynikajacych z tej tradycji
prawodawstwa, wlasnosci czy swobody lub tolerancji kultow i nawet na
milimetr nie moze od tego odejsc, bo przetoczylby sie na pozycje lewizniane,
a wiec brak tradycji, brak wlasnosci, prawodawstwo wyciagniete z dupy,
czyli "jedyne obiektywne i naukowo uzasadnione", a kulty tolerowane, ale
tak, ze nie kazdy to tolerowanie przezyl. I to jest wlasnie ta roznica co jest dla kogo swiete.

[...]

[...]

A w jaki sposob wygladalo to prezenie sie, skoro koncepcje Marksa
zostaly tak zmienione, ze w zaden sposob nie mozna bylo nazwac tego
marksizmem i dlatego uzywano terminu: marksizm-lenizm?? Skoro
Marks pisze o "nieuchronnych procesach historycznych" to jak Pan
wyczytuje, ze pisal o Jedynej, Slusznej Partii i jej mlodszej siostrze NKWD
ktora nieuchronnosc ma wbijac opornym do glowy?? To przeciez wymyslal
Lenin i wyciagnal to oczywiscie z dupy, bo i skad?? U Marksa tego nie
wyczytal, bo tam tego nie ma. Podobnie - Marks podaje jako przyklad
Ameryke i jej zdychajacy kapitalizm, wiec gdyby brali go powaznie, to
budowaliby Ameryke u siebie, albo przylaczyliby sie (np: jako kolejne
50 nowych stanow) do tej istniejacej i zdychajacy kapitalizm mieliby
w piec minut, a nie musielby sie przez lata wyzynac, i innych tez by nie
musieli. Dlatego wlasnie traktowanie Marksa jako wzoru dla Lenina jest
powaznym mankamentem, to tylko jedna z komuszych bajek, tez, rzecz jasna,
wyciagnieta z dupy. Byl przydatny, bo dostarczyl metod i narzedzi ktore
dalo sie rozwinac jako "naukowe", a wiec majace ambicje obiektywnego
opisu faktow czy zdarzen, a, oczywiscie, obiektywne byly w znaczeniu
talmudy... eeeeh... chcialem powiedziec - dialektycznym, gorzej moglo
byc "obiektywnie" lepiej, a czarne moglo byc biale i te pe.
Zreszta, bylo widac kociokwik komuchow po powstaniu partii Mussoliniego,
bo zgodnie z wnioskowaniem Marksa bylo to niemozliwe - sprzecznosci
klasowe mialy obiektywnie uniemozliwiac powstawanie prawicowych
partii o masowym zasiegu, a zycie samo to zweryfikowalo. I do dzis
sie z tego nie pozbierali prezentujac rozne teorie, a istotne jest tylko to,
ze metody ktorymi sie posluguja sa obarczone bledami i uzyskiwane
wnioski najczesciej nie sa lepsze.

Tworczosc Kolakowskiego nic tu nie pomaga, bo na co komu jego wnioski,
ze cos trzeba zwalczac, skoro on "obiektywnie" wie, ze to cos nie istnieje??

[...]
[...]

To nie jest tak, bo i lewizna i prawizna ma ochote zlo zastapic dobrem,
tu problem lezy w interpretacji co dla kogo ma byc dobre, bo np: dla mnie
dobre jest to, co ja uwazam za dobre i z politowaniem slucham kazdego
kto wyjasnia mi co dla mnie ma byc dobre.

Jacy terrorysci antyfrancuscy - z Ameryki?? Zreszta to, co podobalo sie
Leninowi jest drugorzedne, za pieniadze ktore dostal z Niemiec rozne rzeczy
mogly mu sie podobac, tu juz bardziej miarodajny bylby Dzierzynski, z ktorego
pamietnikow pozostaly jednak zapisy o tym, ze tworzenie militarnych
jednostek wyposazonych w nieograniczone kompetencje i pozbawionych
kontroli moze stanowic wieksza grozbe niz zlo, ktore jest przez te oddzialy
zwalczane i on przeciwdzialanie widzial w tym, zeby funkcjonarisze CZEKA
dobierani bylo sposrod tych, ktorzy posiadali nieposzlakowana opinie,
wysokie morale itp., a to byly, rzecz jasna, tylko glupawe mrzonki.
A wiec - niezaleznie co im sie podobalo, na pewno rozpoznawali, ze to, co
robia jest zle, dobro mialo przyjsc dopiero w przyszlosc (swiatlistej) i dla
swoich dzialan szukali legitymacji w nauce.

Z drugiej strony - prawicowy terror legitymowany jest tradycjami, bo skoro
wczesniej zabijano buntownikow to i teraz tak bedzie sie robic, wiecej
uzasadnien nie potrzeba.

Z Marksem natomiast jest taka sprawa, ze u niego moga wystepowac rozne
rzeczy (obiektywne i naukowo uzasadnione), ale nigdy nie wystepuje
terror instytucjonalny, nigdy instytucje panstwa nie moga byc zrodlem terroru,
moze Pan sobie to sam sprawdzic, u Marksa (ale nie u Lenina) panstwo
ma przepasc w czelusci, podobnie jak narodowosci czy inne gadgety.
Mussolini mial oczywiscie w nosie wnioski Marksa, bo u niego panstwo
bylo Decydentem, a jednostka miala sie podporzadkowac, ale skad takie
pomysly u Lenina?? Ano proste, bo realny bieg dziejow ( a nie jedyny
obiektywny i naukowo uzasadniony jako nieuchronny) pokazuje, ze zeby
dorwac sie do wladzy i przy niej utrzymac to potrzebne jest panstwo
i jego aparat przymusu i to pozostaje caly czas aktualne niezaleznie
od wszelkich pierdzen komuchow.

Niemniej pozostaje caly czas to, co napisalem wczesniej - dla prawicy
dobro jest identyfikowane z chwalebna tradycja, a dla lewicy z teoretyczna
konstrukcja, ktorej wczesniej nigdy nie bylo.
I ja tu widze jednak duza roznice.

[...]

[...]

eeeeeeh... no dobrze, ale mozna bylo odpowiedziec >tak< lub >nie<,
bo dopisywanie prorokow nie precyzuje wcale stanowiska.
A moze Pan nie zwrocil uwagi o co sie pytam?? Lub moze wlasnie
dobrze Pan wie o co sie pytam i dlatego nie odpowiada??

Wiec niech Pan sam sobie odpowie - jezeli powie Pan >nie<, to znaczy,
ze lewica werbalnie glosi brak swietosci i nie korzysta z mistyki, wiec
zaprzeczy Pan wlasnym tekstom, a jezeli odpowie Pan >tak< to
potwierdzi Pan moje zdanie o gloszeniu braku swietosci i jednoczesnego
korzystania z niej - czyli o obrzyganiu.

Tu dobrym przykladem jest piastowski Orzel, herb PeeReLu - znajdzie
Pan niezliczone teksty mowiace wlasnie o piastowskim znaku, ale nie
znajdzie Pan komuszego tekstu, ktory przypomina, ze demokracja
ludowa przejela monarchiczny znak z ustroju ktory zwalcza.
A zgodnie z komusza nauka - jezeli sie o czyms nie mowi, to to obiektywnie
nie istnieje. Typowa manipulacja - zamiana pojec czyli obrzyganie.

[...]
Slowo "swiety" nie przechodzilo im przez gardlo wiec jakos musieli sobie radzic. Ale wszelkie znamiona kultu religijnego mozna bylo zauwazyc (relikwie, "wiecznie zywy", slowo leninowskie sie glosi ale nie analizuje).

Oh, jak potrzeba to im wszystko przechodzi... i to w obie strony...

Z tym kultem to ja jednak widze inaczej, to na co Pan wskazuje
jest tylko instytucjonalnym wyrazeniem, w takim znaczeniu to i KRK
nie postepuje inaczej cedzac swoja propagande, co wcale nie
przeszkadza w tym, ze istnieje cala masa autentycznie wierzacych
i realizujacych swoje potrzeby czy to wspolnie z KRK czy obok.
Oficjalne przenosiny znakow czy pojec tez sa widoczne, moze
Pan przeciez zapytac sie dowolnego chrzescijanina o najswietszy
chrzescijanski symbol i najprawdopodobniej dowie sie Pan, ze krzyz,
co jest oczywiscie bladna odpowiedzia, bo takim znakiem jest Vesica
Pisces, jednak z reguly wynika to z niewiedzy, a nie jest powodem jakiegos
chorobliwego oklamywania samego siebie.

I czy to samo widac u komuchow?? Czy taki byl moze Kolakowski -
przeciez bedac stalinista jak najbardziej analizowal slowo leninowskie,
a o tym, ze mial w domu oltarzyk z sierpem i mlotem nie pisal.
A Pan zna jakiegos komucha dla ktorego sierp czy mlot to kultowe
przedmioty?? Z tymi relikwiami to moze chodzi Panu o spodnie Lenina
w muzeum czy o cos podobnego?? Moze o ten kamien z Poronina??
Osobiscie nie kojarze, zeby krecil sie tam ktos oprocz owiec.
No i baranow...
Ze wszystkiego najbardziej do mnie przemawiaja te obrazy Lenina
czy Che, bo rzeczywiscie widac, ze na niektorych maja szczegolny wplyw,
jednak to, w czym Pan widzi jakies uswiecanie, dla mnie bardziej wyglada
na nietrudny do zrozumienia wplyw autorytetu, a wiec droga zyciowa
czy dzialalnosc tego czy tamtego stawiaja sobie za wzor i najpewniej
tez sami chcieliby tak dzialac, ale z roznych powodow nie moga... lub
jeszcze nie moga, wiec czekaja na okazje.
W takim ujeciu jest wlasciwie latwiej zrozumiec dlaczego lewaki szukaja
autorytetow ( bo nie maja nic innego) niz pojac po co np: chrzescijanie
obwieszaja swojego Boga jakimis swietymi, widocznie sadza, ze Bog
jest za malo swiety i im wiecej swietych, tym lepiej.

[...]
A o Lysence,  cudach gospodarczych i masowych uzdrowieniach dzieki socjalistycznej sluzbie zdrowia nie slyszal Pan?

Chyba sie zaraz zabije...
Tak, slyszalem, ale tylko z propagandowych tub, a nie slyszalem zadnego
"wierzacego" ktory o tym opowiadal.

[...]
[...]

Oczywiscie - osmieszenie, zhanbienie, szyderstwo; to wszystko nalezy
do obrzygania, samo slowo jest zreszta tylko typowym na psp dosadnym
nazewnictwem, poprawnym slowem jest -> profanacja.

Wszystko dobrze, ale gdzie w zakazie jest jakies obrzyganie??
Przeciez gestow czy chwytow nie zakazywano, a wystarczylo obrzyganie
i same zniknely, wiec co z ta muzyka?? Czy nie wystarczylo odgrywanie
utworow Wagnera w publicznych toaletach?? Nawet w dobrym towarzystwie
ladnie by wygladalo, gdyby zamiast: >musze isc za potrzeba< powiedziec
ide posluchac Wagnera<.
Hmm... moze tam nie maja dobrego towarzystwa... a moze nie maja
publicznych toalet??

Pozdrawiam

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-08-09 17:32:40
Autor: Imię Nazwisko
Bandera! Bandera! Bandera!
Uzytkownik "Krzysiek"

[...]
bo Pan nie uwaza... i wczytuje sie tylko pobieznie,
zreszta

Ee, nie, tylko załozylem, że nie zmienia Pan miary w zaleznosci od tego co mierzy:

"faszysci preza sie przed wieloma swietymi znakami,
rzeczywiscie, jak to idioci."

To prezenie sie Mussoliniego polegalo na nawiazywaniu do potegi starozytnego Rzymu (bo niekoniecznie juz tradycji - Koloseum nie odbudowal a nowych pomnikow cesarzy tez nie stawial). Ale jezeli lewicowcy organizuja pielgrzymki do mumii Lenina, uznaja jego slowo za nieomylne, produkuja ikony typu Che i obiecuja cuda w postaci dogonienia USA w 2010 r. to mimo to:

 "socjalisci wcale nie maja swietych znakow".

Ja jestem prosty chlop, a poza tym lubie koty - wiec sie nie przylaczam do wykrecania ich ogonem.

Mimo wszystko, dziekuje za interesujaca dyskusje.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-09 21:13:37
Autor: jadrys
Bandera! Bandera! Bandera!
Imię Nazwisko pisze:
Uzytkownik "Krzysiek"

  Ja jestem prosty chlop,

Pozdrawiam

To widać - jeste¶ bardzo prosty chłop..

Data: 2009-08-11 00:20:18
Autor: Krzysiek
Bandera! Bandera! Bandera!
Hallo,

"Imię Nazwisko" <imie.nazwisko@adres.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h5mqbl$g4r$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]
Ee, nie, tylko załozylem, że nie zmienia Pan miary w zaleznosci od tego co mierzy:

no ladnie, wychodzi na to, ze Pan sobie zalozyl piekna riposte
po odpowiedzi "na Mussoliniego", a ja wszystko zepsulem...
Az taki domyslny to ja nie jestem, trzeba bylo mnie jakos naprowadzic...

"faszysci preza sie przed wieloma swietymi znakami,
rzeczywiscie, jak to idioci."

no wlasnie - czas terazniejszy, Pan pyta w przeszlym, podpierajac sie
lewakami w terazniejszym, ale, oczywiscie, ja zawalilem, bo pogubilem
sie w tym chaosie.
Jednak mam takie dziwne uczucie, ze sie wcale nie pogubilem, nie ma zadnej
miary do mierzenia rzeczy roznych, za to wyszukiwane analogie i ich sens
nie sa zadnym Slowem Objawionym, a sa do wykazania i uzasadnienia.

[...]

jakiej znowu potegi, jakich cesarzy?? Republika juz dawno pozbyla sie
kroli, a cesarze jeszcze nie nadeszli, za to sama zjezdzala na rowni pochylej
i do tego nawiazal Benito - do Sulli i jego reform panstwa. Do czego mialo
mu zabraknac tradycji - do pokazania, ze to dzialanie jest zgodne z boskim
planem?? Albo do koncepcji, ze tlum sie przekonuje lub kupuje, a wrogow
niszczy?? Mial wszystko jak na dloni.
To nie mowi w co wierzyl, ale mowi co bral pod uwage gdy dzialal.

A co tak lewicowcy organizuja... do skamienialych dinozaurow tez robi
sie wycieczki i jakos nikt tego ideologicznie nie zabarwia, a tez mozna.
Natomiast z uznawania slow Lenina za nieomylne to powinien sie Pan cieszyc,
bo zalatwia od razu Panu dwa w jednym: gdy nadleci jakis socjalista z rewolucja
w garsci i tekstami Lenina, to krotko moze Pan odpowiedziec - Lenin nie
pisal po polsku, wiec wypierdalaj w tymi falszywkami, bo to nie sa teksty
Lenina, a gdy nadleci z oryginalami, to tez krotko - No widzisz, przeciez wyraznie
jest napisane o rewolucji w Rosji, wiec wypierdalaj do Rosji.
Wiecej na temat Lenina nie trzeba wiedziec, to jest w zupelnosci
wystarczajace.
Jednak bardziej prawdopodobne jest to, ze trafi Pan takich, ktorzy wcale
nie beda sie przejmowali pomyslami Lenina, za to bardzo swoimi...

A co do tych terminow, to jednak Pan cos pomieszal - byly podane
trzy terminy, tzn: jeden 1940 i przesuniety dwukrotnie o cztery pieciolatki,
na 1960 i 1980. Wiecej terminow nie podano, bo Sojuz sie zawalil.

"socjalisci wcale nie maja swietych znakow".

No widzi Pan, taki madry tekst napisalem, ze az sam sie zdziwi... eeeeh...
chcialem powiedziec, az sie zdziwilem, ze nic z niego do Pana nie dotarlo.

No coz, dialektyka opiera sie o odniesienia wzgledne, a ja nie mam powazania
dla takich praktyk.

Ja jestem prosty chlop, a poza tym lubie koty - wiec sie nie przylaczam do wykrecania ich ogonem.

Jakie koty, jakiej rasy?? Hmm... niech zgadne - Aliki??

Data: 2009-08-11 15:31:37
Autor: Imię Nazwisko
Bandera! Bandera! Bandera!
Uzytkownik "Krzysiek"

[...]

Jakie koty, jakiej rasy??

Niewatpliwie rasy prawniczej:

[...]

Wprawdzie cierpienia kota sa mniej warte niz zahamowanie rozwoju mysli Lenina (inna sprawa, ze to pewnie malo skuteczna metoda) ale dlaczego traktuje mnie Pan tak samo jak ich roznosiciela?

Pozdrawiam

Data: 2009-08-11 21:25:14
Autor: Krzysiek
Bandera! Bandera! Bandera!
Hallo,

"Imię Nazwisko" <imie.nazwisko@adres.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h5rs1b$d4a$1atlantis.news.neostrada.pl...
Uzytkownik "Krzysiek"

[...]

[...]

prawniczej...hmm... to dosyc interesujace, bo wlasnie gdy rozmawiam
z prawnikiem i chce sie czegos nowego dowiedziec, to nadlatuje Pan
z boku z jakimis truposzami, wiec, oczywiscie - nic sie nie dowiedzialem.
Mam sie z tego cieszyc??

Nie wie Pan jak jest na psp?? Tu nie idzie o sprawy, od tego sa grupy
naukowe, tu idzie o poglady na sprawy.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-08-04 10:49:40
Autor: ColgatesBilly
Bandera! Bandera! Bandera!
"Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> wrote in message news:4a774500$0$31878$9b4e6d93newsspool3.arcor-online.net...
[...]

To chyba jedynie tacy wykreowani medialnie faszysci.
A kim sa naprawde, to nie wiemy, bo wszyscy sie za nich wypowiadaja
ale ich samych nie dane nam slyszec.

Ale gdzie jest napisane, ze trzeba rownac do idiotow - tych czy innych??
Nie ma innego wyboru czy co??
Najlepiej to rownac do normalnych.

Tak czy inaczej faszyzm jest problemem jedynie dla socjalistow.
A ro wlasnie oni, sa naszym najwiekszym problemem, zwl. ich ideologia.

Kol

Data: 2009-08-04 10:20:33
Autor: Panslavista
Bandera! Bandera! Bandera!

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomo¶ci

JAREMA !!!  JAREMA !!!  JAREMA !!!

Data: 2009-08-04 20:42:31
Autor: Krzysiek
Bandera! Bandera! Bandera!
Hallo,

"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:8LRdm.31577$vi5.22752uutiset.elisa.fi...

[...]

To chyba jedynie tacy wykreowani medialnie faszysci.
A kim sa naprawde, to nie wiemy, bo wszyscy sie za nich wypowiadaja
ale ich samych nie dane nam slyszec.

media kreuja wszystko na co jest zapotrzebowanie, oczywiscie,
jako pierwsze kreuja zapotrzebowanie... ma byc przeciez bez...
niepokojow spolecznych... tych nieporzadanych, rzecz jasna,
porzadane kreowane sa przy okazji...
Skoro wiec takich kreuja to widocznie jest to niezbednie potrzebne,
a nawet konieczne - do... czy ja wiem... straszenia dzieci gdy sa male
i glupie... albo do stawiania za wzor gdy podrosna i zaczna myslec...
czy moze odwrotnie...

Tak czy inaczej faszyzm jest problemem jedynie dla socjalistow.
A ro wlasnie oni, sa naszym najwiekszym problemem, zwl. ich ideologia.

he, he... bezposredni konkurenci do uprawy tego samego poletka
i na dokladke skuteczniejsi, no tak, to naprawde moze byc problemem,
tu chyba nawet Lenin z obrazu nie pomoze...

Kol

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-08-04 20:46:40
Autor: Cezary Glaz
Bandera! Bandera! Bandera!

"Cezary Glaz" <cezary.glaz@chello.at> schrieb im Newsbeitrag news:7ace7$4a78814d$54702a04$18714news.chello.at...

[...]

Szukasz godziwej roboty Hallo, MFG -

zglos sie do mnie.

Nawet taki glupek sie przyda.

Czarek

Data: 2009-08-03 16:14:49
Autor: Panslavista
Bandera! Bandera! Bandera!
> [...]

Wieczna nieudolnosc, niemoc, niekompetencja i dyskusje jak
najlepiej zrobic najprostsza rzecz, i kto ma racje.

Jest to klasyczny przykład braku odporno¶ci na parcha.

Data: 2009-08-03 15:26:05
Autor: pulsar
Bandera! Bandera! Bandera!
sofu napisał(a):
[...]

To kaczyzm, panie, to kaczyzm... nowy
styl sprawowania władzy: przewrotność,
cynizm, przesądy i zabobon. Takie nic,
a pełno tego... piar rulez...

--
pulsar

Data: 2009-08-04 11:05:14
Autor: awe
Bandera! Bandera! Bandera!

Użytkownik "pulsar" <galaktyka@dm.eu> napisał w wiadomości news:h56ncd$95t$1news.interia.pl...
sofu napisał(a):
[...]

cos ci sie popierdolilo.
awe

Data: 2009-08-03 21:06:50
Autor: konserwator
Bandera! Bandera! Bandera!

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:h56ng3$lrf$1node2.news.atman.pl...
[...]

w jakiej Polsce? Polski juz nie ma. Sprzedana Sojuzowi Europejskiemu!

Bandera! Bandera! Bandera!