Bandera a Dmowski

Data: 2009-08-08 19:37:11
Autor: boukun
Bandera a Dmowski
Ja to jest, że morderca i zbrodniarz może być w innym państwie sąsiedzkim nazywany bohateram narodowym, a w w Polsce prawdziwy bohater narodowy i intelektualista, który walczył tylko piórem, Roman Dmowski jest nazywany faszystą i nie dopuszcza się do społeczeństwa żadnych uroczystości czczących te wybitną i zasłużoną dla walki o niepodległość Polski postać? Wszelkie rocznice dotyczące jego postaci są pomijane w życiu publicznym i w mediach skrupulatnie milczeniem, a jedyny skromny pomnik w Warszawie od lat jest zasłonięty i odgrodzony od publiczności. Dlaczego Żydzi rządzący Polską nie pozwalają nam Polakom czcić Dmowskiego z należnymi mu honorami?

boukun

Data: 2009-08-08 19:45:04
Autor: Tzva Adonai
Bandera a Dmowski
Ja to jest, że morderca i zbrodniarz może być w innym państwie sąsiedzkim nazywany bohateram narodowym, a w w Polsce prawdziwy bohater narodowy i intelektualista, który walczył tylko piórem

To adolfopodobne bydle nie walczyło przy pomocy pióra, tylko za pomocą
przybocznych bojówek złożonych z polskich wyrostków bijących Żydów do
nieprzytomności i demolujących żydowskie sklepy.. Na skutek tych wściekłych
ataków wielu Żydów straciło życie, a ich skala w niczym nie ustępowała
nazistowskiej kristallnacht.. Te same metody i te same poglądy - Dmowski w
niczym szczególnym nie różnił się od chorego psychicznie austriacko-czeskiego
gefreitera... Porównywanie go do Bandery to spora przesada.. Bandera stracił
dwóch braci w Auschwitz i sam przesiedział wiele lat w niemieckim obozie
koncentracyjnym - nie poszedł na układ ani z Niemcami, ani z Ruskimi... Miał
honor w odróżnieniu od spadkobierców dmowskiej prostytuty z NSZ kumplujących się
z esesmanami...

Data: 2009-08-08 19:57:25
Autor: boukun
Bandera a Dmowski

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:51d9.00000045.4a7db9a0newsgate.onet.pl...
[...]

Opanuj się biedaku. W szkołach ani takiej wersji, ani żadnej innej o Dmowskim nie uczą. Co jedyne, to można w internecie na temat Dmowskiego poczytać prawdziwe przypiski historyczne, jak i jego książki, w tym "Myśli nowoczesnego Polaka". Dla Żydów widzimisie nie można pomijać jego dorobku dla odzyskania częściowej-warunkowej niepodległości Polski. Polaska, jak sama nazwa wskazuje, jest krajem Polaków, nie rozhisteryzowanych Żydów. Ci ostatni tylko tymczasowo Polską administrują od czasów sanacji...

boukun

Data: 2009-08-08 20:04:40
Autor: Tzva Adonai
Bandera a Dmowski
Opanuj się biedaku. W szkołach ani takiej wersji, ani żadnej innej o Dmowskim nie uczą.

W moich szkołach lekcje na temat endecji kończyły się ogólnym śmiechem na temat
fizycznego podobieństwa Dmowskiego do Hitlera - ten sam kretyński wąsik, ta sama
fryzura, ten sam wyraz twarzy, te same poglądy i to samo proletariackie
pochodzenie (ojciec brukarz, matka kucharka)... Taki polski Hitlerek.. Jego rola
w odzyskaniu przez Polskę niepodległości była żadna, jego jedyną zasługą było
ogniste przemówienie jakiego udzielił na paryskiej konferencji, za ustalanie
konkretów odpowiedzialny był Paderewski i to on był de facto współtwórcą
polskich granic, a nie ten ulizany chłopek... Postać tego bydlaka została
otoczona kultem za czasów komuny natolińskiej - komuchom szczególnie pasował
jego 'panslawizm' i peany na cześć Rosji, stawiali go więc za wzór polskiego
narodowca.. --

Data: 2009-08-08 20:14:29
Autor: boukun
Bandera a Dmowski

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:51d9.00000048.4a7dbe38newsgate.onet.pl...
[...]

Ani komuchom, ani żdnym innym żydokomuchom on nie pasował, wwszak żydokomuchy rządzą do dziś. Rewolucji żadnej w Polsce nie było, stąd ta cała bieda i upadlanie Polaków. Ci co bili peany na cześć Rosji, to potomkowie Stolzmanów i Goldschmidtów, przefarbowani z duchem czasu na neokapitalistów.

boukun

Data: 2009-08-08 20:18:07
Autor: Tzva Adonai
Bandera a Dmowski
Ci co bili peany na cześć Rosji, to potomkowie Stolzmanów i Goldschmidtów, przefarbowani z duchem czasu na neokapitalistów.

Mam zwichnięty trollu przytoczyć dziesiątki twoich wypowiedzi na temat Rosji?...

Data: 2009-08-08 20:27:17
Autor: boukun
Bandera a Dmowski

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:51d9.0000004a.4a7dc15fnewsgate.onet.pl...
Ci co bili peany na cześć Rosji, to potomkowie Stolzmanów i
Goldschmidtów, przefarbowani z duchem czasu na neokapitalistów.

Mam zwichnięty trollu przytoczyć dziesiątki twoich wypowiedzi na temat Rosji?...

Co innego mieć wyważone poglądy na sprawy polityczne i związany z tym obiektywny stosunek do Rosji czy samych Rosjan, a co innego całowanie się z Breżniewem, bicie peanów, że ZSRR przewodnią siłą narodów, a potem abarpotka i bicie peanów, że Stany Zjednoczone Ameryki przewodnią siłą narodów i dzwonienie do Sarkozego i płakanie, że "Jeśli
stracimy Gruzję, stracimy cały region".

boukun

Data: 2009-08-09 10:52:49
Autor: konserwator
Bandera a Dmowski

[...]

TO W CHADERACH O DMOWSKIM NAUCZAJA?

Data: 2009-08-08 20:03:04
Autor: boukun
Bandera a Dmowski

[...]

Głupcze, wracając do Bandery, śmierć jego braci w Auschwitz i jego przesiadywanie w niemieckim KZ w żaden sposób nie rekompensuje jego zbrodni dokonanych na narodzie polskim, o żydowskim nie wspominając...

boukun

Data: 2009-08-08 20:07:27
Autor: Tzva Adonai
Bandera a Dmowski
Głupcze, wracając do Bandery, śmierć jego braci w Auschwitz i jego przesiadywanie w niemieckim KZ w żaden sposób nie rekompensuje jego zbrodni dokonanych na narodzie polskim, o żydowskim nie wspominając...

Kretynie, tych zbrodni nie dokonał Bandera tylko bandyci bezprawnie powołujący
się na jego spuściznę... Znasz pojęcia "pierwszej" i "drugiej" UPA?...

Data: 2009-08-08 20:15:26
Autor: boukun
Bandera a Dmowski

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:51d9.00000049.4a7dbedfnewsgate.onet.pl...
[...]

A znasz pojęcie baranie trzeciej UPA?
A czwratej stawiają pomniki...

boukun

Data: 2009-08-08 20:04:50
Autor: Andrzej Adam Filip
Bandera a Dmowski
"Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> pisze:

[...]

Wielu czyli *ILU*?

a ich skala w niczym nie ustępowała nazistowskiej kristallnacht..

Czyli zabito ponad 90 osĂłb?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Noc_kryszta%C5%82owa
<cytat>
  Noc kryształowa (niem. Kristallnacht, Reichskristallnacht lub
  Reichspogromnacht) – pogrom ĹťydĂłw w hitlerowskich Niemczech, ktĂłry
  miał miejsce w nocy z 9 na 10 listopada 1938.
  [...]
  * zamordowano 91 osĂłb narodowości Ĺźydowskiej;
  * spalono lub uszkodzono 267 (według najnowszych danych – nawet ponad
    1000) synagog;
  * zniszczono 7000–7500 sklepĂłw i 29 domĂłw towarowych należących do
    ĹťydĂłw;
  * zdemolowano 171 domĂłw mieszkalnych;
  * zbezczeszczono prawie wszystkie cmentarze (kirkuty) Ĺźydowskie;
  * osadzono w obozach koncentracyjnych około 20–30 tys. ĹťydĂłw.
</cytat>

Te same metody i te same poglądy - Dmowski w niczym szczególnym nie
różnił się od chorego psychicznie austriacko-czeskiego gefreitera...

Czyli Holocaust to nie było nic szczególnego?
Mordowanie *milionami* jest *dla ciebie* takie "niewyjątkowe"?

[...]

Największym zwycięstwem jest to, które odnosimy nad nami samymi.
  -- Kościuszko, Tadeusz (1746-1817)
http://groups.google.com/groups/search?as_umsgid=8fgbykqlns@lonnie.brudna.chmurka.net

Data: 2009-08-08 20:28:15
Autor: awe
Bandera a Dmowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h5kda3$7o6$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
z takich samych wzgledow jak Bandere az dziw ze tez nie zrobili z niego zbrodniarza. Chyba po prostu nie udalo sie.
awe

Data: 2009-08-08 20:28:59
Autor: boukun
Bandera a Dmowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5kftk$vjv$1news.onet.pl...

[...]

Gdze żeś znalazł takie uzasadnienie?

boukun

Data: 2009-08-08 20:49:04
Autor: awe
Bandera a Dmowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h5kgpt$r05$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
oboje oceniali rzeczywistosc na podstawie swojej wiedzy i doswiadczen. Dmowski byl wybitnie inteligentnym myslicielem, politykiem, a do tego przewodnikiem narodowej mysli. Bandera moim zdaniem zaakcepowal taki stan rzeczy jaki byl. Co jakis czas od setek lat sytuacja sie powtarzala. Trudno go winic za nastroje spoleczne. Mogl tylko nimi zarzadzac. To ze oboje negatywnie oceniali role zydowstwa jest obecnie wyolbrzymiane i wystepuje jako sterowany efekt zemsty mediow - ktore przeciez jak powszechnie wiadomo od lewa do prawa naleza w glownej mierze do tej samej grupy etnicznej. Bandera mordowal, judajczycy pieszcza palestynczykow

awe

Data: 2009-08-08 20:41:42
Autor: raff
Bandera a Dmowski
awe pisze:
[...]

Dmowskiemu za granice zachodnia nalezalby sie pomnik, a za wschodnia - szubienica.

R.

Data: 2009-08-08 21:27:43
Autor: pluton
Bandera a Dmowski
[...]

jak zwykle pierdolisz jak potluczony. W pewnej wsi, na srodku samym
jest rondo Dmowskiego.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-08-08 23:59:04
Autor: boukun
Bandera a Dmowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h5kjfo$3h1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gdzie i tak nikt nie wie, kto to taki...

boukun

Data: 2009-08-09 00:06:14
Autor: plazoVic
Bandera a Dmowski
boukun пишет:
Gdzie i tak nikt nie wie, kto to taki...

Jeden ch**. Ale jak widac twoje twierdzenie okazalo sie nieprawdziwe.

--
plazoVic

Data: 2009-08-09 00:15:19
Autor: boukun
Bandera a Dmowski

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h5ktfi$b72$2nemesis.news.neostrada.pl...
boukun пишет:
Gdzie i tak nikt nie wie, kto to taki...

Jeden ch**. Ale jak widac twoje twierdzenie okazalo sie nieprawdziwe.

--
plazoVic

Ja nie twierdziłem, że nie ma nigdzie takowego ronda. Ja stwierdzam, że Żydzi rządzący Polską wybrzydzają nam Polakom Dmowskiego, pomijając milczeniem jego osobę i rocznice z nim związane lub wyzywając go od faszystów, gdy ktoś głośniej o jego zasługach dla walki o niepodległość Polski wspomni lub się o należną mu cześć upomni.

boukun

Data: 2009-08-09 00:06:57
Autor: pluton
Bandera a Dmowski
> [...]
>
> pozdrawiam
> pluton

Gdzie i tak nikt nie wie, kto to taki...

To idz tam i informuj kazdego, kto to taki.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-08-09 00:15:56
Autor: boukun
Bandera a Dmowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h5ksqa$apm$1inews.gazeta.pl...
> [...]
> pluton

Gdzie i tak nikt nie wie, kto to taki...

To idz tam i informuj kazdego, kto to taki.

Na tą wieś...

boukun

Data: 2009-08-09 00:53:53
Autor: pluton
Bandera a Dmowski
> pozwalają

> To idz tam i informuj kazdego, kto to taki.
>
> pozdrawiam
> pluton

Na tą wieś...

boukun

No i juz wiesz, dlaczego w Polsce nie czci sie Dmowskiego:
bo mimo tego, ze ktos zrobil rondo Dmowskiego,
to jakis pieprzony, leniwy zyd nie pozwala nam go czcic,
bo mu sie nie chce isc na wies i nie chce informowac
kazdego, kto to byl Dmowski.

Nullification

Data: 2009-08-08 23:08:44
Autor: plazoVic
Bandera a Dmowski
boukun пишет:
[...]

A kto ci broni sobie otaczac czcia tego balwana? Masz jakas sprawe za to? Grzywne?

--
plazoVic

Data: 2009-08-09 10:07:22
Autor: Zirhan
Bandera a Dmowski
plazoVic pisze:
boukun пишет:
[...]

Każdy kraj ma takiego faszystę na jakiego zasługuje!
Boukun, leć pod pomnik i zapal mu świeczkę.
A wracając do twojej wypowiedzi to podaj mi przykłady jego bohaterstwa", gdzie, jakie i za co dostał wysokie wojskowe odznaczenia?begin:vcard
fn:Zirhan
n:;Zirhan
url:http://www.antykler.frix.pl
version:2.1
end:vcard

Data: 2009-08-09 12:06:44
Autor: boukun
Bandera a Dmowski

Użytkownik "Zirhan" <zirhan@nospam.wp.pl> napisał w wiadomości news:h5m03s$lf5$1inews.gazeta.pl...
plazoVic pisze:
boukun пишет:
[...]

Wojskowe? Wojskowi to przeważnie zbrodniarze, jak zamachowiec Piłsudski. Wejdź na strone polonica, mi się nie chce, dzsiaj jest piękna, słoneczna niedziela...

boukun

Bandera a Dmowski