Bandera a Dmowski

Data: 2009-08-08 21:27:43
Autor: pluton
Bandera a Dmowski
milczeniem, a jedyny skromny pomnik w Warszawie od lat jest zasłonięty i
odgrodzony od publiczności. Dlaczego Żydzi rządzący Polską nie pozwalają
nam
Polakom czcić Dmowskiego z należnymi mu honorami?

boukun

jak zwykle pierdolisz jak potluczony. W pewnej wsi, na srodku samym
jest rondo Dmowskiego.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-08-08 23:59:04
Autor: boukun
Bandera a Dmowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h5kjfo$3h1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gdzie i tak nikt nie wie, kto to taki...

boukun

Data: 2009-08-09 00:06:14
Autor: plazoVic
Bandera a Dmowski
boukun пишет:
Gdzie i tak nikt nie wie, kto to taki...

Jeden ch**. Ale jak widac twoje twierdzenie okazalo sie nieprawdziwe.

--
plazoVic

Data: 2009-08-09 00:15:19
Autor: boukun
Bandera a Dmowski

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h5ktfi$b72$2nemesis.news.neostrada.pl...
boukun пишет:
Gdzie i tak nikt nie wie, kto to taki...

Jeden ch**. Ale jak widac twoje twierdzenie okazalo sie nieprawdziwe.

--
plazoVic

Ja nie twierdziłem, że nie ma nigdzie takowego ronda. Ja stwierdzam, że Żydzi rządzący Polską wybrzydzają nam Polakom Dmowskiego, pomijając milczeniem jego osobę i rocznice z nim związane lub wyzywając go od faszystów, gdy ktoś głośniej o jego zasługach dla walki o niepodległość Polski wspomni lub się o należną mu cześć upomni.

boukun

Data: 2009-08-09 00:06:57
Autor: pluton
Bandera a Dmowski
> [...]
>
> pozdrawiam
> pluton

Gdzie i tak nikt nie wie, kto to taki...

To idz tam i informuj kazdego, kto to taki.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-08-09 00:15:56
Autor: boukun
Bandera a Dmowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h5ksqa$apm$1inews.gazeta.pl...
> [...]
> pluton

Gdzie i tak nikt nie wie, kto to taki...

To idz tam i informuj kazdego, kto to taki.

Na tą wieś...

boukun

Data: 2009-08-09 00:53:53
Autor: pluton
Bandera a Dmowski
> pozwalają

> To idz tam i informuj kazdego, kto to taki.
>
> pozdrawiam
> pluton

Na tą wieś...

boukun

No i juz wiesz, dlaczego w Polsce nie czci sie Dmowskiego:
bo mimo tego, ze ktos zrobil rondo Dmowskiego,
to jakis pieprzony, leniwy zyd nie pozwala nam go czcic,
bo mu sie nie chce isc na wies i nie chce informowac
kazdego, kto to byl Dmowski.

Nullification

Bandera a Dmowski