Data: 2009-04-04 10:39:49 | |
Autor: Rychoo | |
Bandit 1200 N po 2000r - jakie hamulce ? | |
witam jak jest z hamulcami w B12 N ? niby po 2000r zmieniono na 6 tloczkowe , a na Allegro widze w wiekszosci 4 tloczkowe , nawet w tych po 2000r . Czy to znaczy ze maja przod od starszej wersji ? a co znaczylo by ze mialy dzwona ? Czy tez wersja N a S miala inne hamulce ?
-- |
|
Data: 2009-04-04 14:22:29 | |
Autor: []v[]artec | |
Bandit 1200 N po 2000r - jakie hamulce ? | |
Rychoo pisze:
witam jak jest z hamulcami w B12 N ? niby po 2000r zmieniono na 6 tloczkowe , Tak jest 6 tłoczków w N i S - te same zaciski ma Hayabusa. Jeździłem na B12S i N i IMHO zupełnie dobrze radzą sobie z przyspieszeniami jakie ten motocykl zapewnia. Dwa palce w zupełności wystarczają do ich obsługi przy normalnej jeździe. a na Allegro widze w wiekszosci 4 tloczkowe , nawet w tych po 2000r Spoglądasz na wersje 600 lub 650 (S lub N) - jeśli nie i to rzeczywiście 1200 to znaczy, że był swap po dzwonie. -- Martec - Jelenia Góra ..:: GSF 600S '00 |
|
Data: 2009-04-05 12:20:59 | |
Autor: Terror | |
Bandit 1200 N po 2000r - jakie hamulce ? | |
Dnia 04-04-2009 o 14:22:29 []v[]artec <mb2@o2.pl> napisał(a):
Rychoo pisze: przyspieszeniami? Predkosciami raczej, no chbya ze uzywasz hebla do utrzymywania stalej predkosci przy odkreconej manecie. motocykl zapewnia. Dwa palce w zupełności wystarczają do ich obsługi przy normalnej jeździe. -- Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL t3rror.eu |
|
Data: 2009-04-05 10:43:57 | |
Autor: rychoo | |
Bandit 1200 N po 2000r - jakie hamulce ? | |
Terror powiedz co o swoim B12 , wady , zalety , na co zwarac uwage przy kupnie , czy wersja N nadaje sie do szybkiej turystyki ? slyszalem ze przy 150 trzeba miec posture pudziana aby utrzyamc sie za kierownica. Jak wyglada eksploatacja sprzeta.
Obecnie latam na XR 600R (wczesniej na KLR 650 A) , ale zaczyna mnie nudzic jazda offroad i tesknie za czym bardziej szosowym. -- |
|
Data: 2009-04-05 14:09:41 | |
Autor: Terror | |
Bandit 1200 N po 2000r - jakie hamulce ? | |
Dnia 05-04-2009 o 12:43:57 rychoo <rysiek24@nospam.gazeta.pl> napisał(a):
Terror powiedz co o swoim B12 , wady , zalety , na co zwarac uwage przy regularny serwis i nie ma kłopotów. Co rozumiesz przez "szybką turystykę"? Powyżej 140 na N dmucha nieźle, więc raczje odpada. wadą jest oczywiście spalanie. Przy 160-180 8L/100km ot nic niezwykłego. Ci co mówią, ze pali 6 pewnie 120 latajo ;) Cześć z gatunku tych tańszych. -- Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL t3rror.eu |
|
Data: 2009-04-05 20:34:17 | |
Autor: rychoo | |
Bandit 1200 N po 2000r - jakie hamulce ? | |
czesc z tych tanszych , ale nie znaczy ze zlych/kiepskich ? z tego co wiem silnik stary i sprawdzony a co za tym idzie trwaly . S ka mi sie cholernie nie podoba , dlatego celuje w N ke - naked ma to cos :) aczkolwiek troszke lipa ze przy 140 niezle dmucha.
-- |
|
Data: 2009-04-05 22:49:50 | |
Autor: Eskimos | |
Bandit 1200 N po 2000r - jakie hamulce ? | |
On Sun, 5 Apr 2009 20:34:17 +0000 (UTC), "rychoo"
<rysiek24@NOSPAM.gazeta.pl> wrote: aczkolwiek troszke lipa ze przy 140 niezle dmucha. A znasz jakiegoś nakeda na którym nie dmucha? Zwłaszcza przy 140. Darz bór, Eskimos FJ1200 Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!! Poznań |
|
Data: 2009-04-05 23:12:36 | |
Autor: Kuczu | |
Bandit 1200 N po 2000r - jakie hamulce ? | |
Eskimos pisze:
A znasz jakiegoś nakeda na którym nie dmucha? Zwłaszcza przy 140. Pewnie takiego z owiewka :) Dzisiaj pojecie "naked" sie mocno zdewaluowalo. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-04-06 00:18:36 | |
Autor: Sir Piernik | |
Bandit 1200 N po 2000r - jakie hamulce ? | |
rychoo pisze:
....>8 > S ka mi sie cholernie nie podoba , dlatego celuje w N ke - naked ma > to cos :) > aczkolwiek troszke lipa ze przy 140 niezle dmucha. Spraw sobie w Louisie szybke - przestanie! Pozdrawiam -- Sir Piernik Betvelwe "N" |
|
Data: 2009-04-06 01:39:56 | |
Autor: de Fresz | |
Bandit 1200 N po 2000r - jakie hamulce ? | |
On 2009-04-06 00:18:36 +0200, Sir Piernik <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> said:
> S ka mi sie cholernie nie podoba , dlatego celuje w N ke - naked ma Ale zacznie hałasować. Uwielbiam nakedy i te bardziej klasyczne i te nowoczesne, ale po 3 sezonach na Sevence i paru dłuższych przelotach turystycznych się wyleczyłem się chęci posiadania. Albo uroda, albo praktyczność. Golas (taki zupełny) daje tylko to pierwsze. A z pozycji kierownika mało co widać urodę sylwetyki motocykla. Komuś, kto planuje polatać trochę częsciej niż sporadycznie w trasy, zdecydowanie bym sugerował S-kę. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-04-06 19:29:42 | |
Autor: Sir Piernik | |
Bandit 1200 N po 2000r - jakie hamulce ? | |
de Fresz pisze:
....>8 >> Spraw sobie w Louisie szybke - przestanie! > > Ale zacznie hałasować. Sprawdziles? Ja sprawdzilem i oswiadczam ze dobrze wyprofilowana szyba jednak nie halasuje. > Komuś, kto planuje polatać trochę częsciej niż sporadycznie w trasy, > zdecydowanie bym sugerował S-kę. I tu sie znow zdziwisz. Nemrod (syn) ma "S-ke" Kiedys zamienilismy sie w trasie i po powrocie zdumiony mowi "Ojciec, to lepiej chroni niz moja owiewka"! Zreszta mialem to samo wrazenie ale przez delikatnosc nie powiedzialem pierwszy! :) Tu jedyna fotka ktora zdolalem wygrzebac w sieci: http://www.plesgut.kk.e-wro.pl/Lubiaz/cwdata/FILE0047.html Pozdrawiam -- Sir Piernik Betvelwe |
|
Data: 2009-04-07 11:21:39 | |
Autor: de Fresz | |
Bandit 1200 N po 2000r - jakie hamulce ? | |
On 2009-04-06 19:29:42 +0200, Sir Piernik <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> said:
de Fresz pisze: Sprawdzałem na 2 - mniejszej na reflektor i większej na kierownicy. W obu przypadkach najlepsze efekty akustyczne są, gdy szyba jest ustawiona tak, że struga ląduje poniżej kasku. To i tak trochę naporu powietrza zdejmuje, ale bez szału. Daje powiedzmy +10-20 kmph do komfortu (w zależności od siły i kierunku wiatru). Przy wyższym ustawieniu - co z tego że nie wieje, jak łeb zaczyna boleć od hałasu. Testowane na cichym szczękowcu (C2) i integralu (XRtysionc). Z tym że ja nie lubię jeździć w zatyczkach. Ale może są konfiguracje, które dla innych osób będą działać lepiej? Nie wiem, ja przy moim motocyklu, 2 różnych szybach (obie MGG) i 2 kaskach takiej nie znalałem. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|