Bandit 650 K8 - cieknie chłodnica

Data: 2011-06-01 09:24:25
Autor: MarCiNWz
Bandit 650 K8 - cieknie chłodnica
W dniu 2011-05-31 22:46, daro pisze:
Witajcie, mam nieszczelną chłodnicę wody w swoim sprzęcie. Widać że już
ktoś próbował to lepić - kupiłbym nową ale znalezienie używanej graniczy
z cudem, nowej nigdzie nie ma poza ASO. Taki popularny moto i nigdzie
nie ma tej chłodnicy - dlaczego tak jest? Za młody rocznik czy co?

PzdR

-- -- -- -- -- --
GSF 600N '00

Data: 2011-06-01 10:53:16
Autor: Carramba
Bandit 650 K8 - cieknie chłodnica
Jesli chłodnica w miare nowa to sprobuj naprawic, ja robilem kilka chlodnic i wyszlo bardzo dobrze. Wbrew pozzrom warto jarzec do zakladow robiacych chlodnice do ciezarowek, tam zrobia wszystko.

Data: 2011-06-01 11:45:45
Autor: daro
Carramba pisze:
Jesli chłodnica w miare nowa to sprobuj naprawic, ja robilem kilka chlodnic i wyszlo bardzo dobrze. Wbrew pozzrom warto jarzec do zakladow robiacych chlodnice do ciezarowek, tam zrobia wszystko.

Dzisiaj oddałem do takiego zakładu ale powiedzieli ze kiepsko to widza bo już kto¶ to kleił. Zobaczymy czy się uda.
--
d.

Bandit 650 K8 - cieknie chłodnica